13 Apr 2013

[PANAS] Video Lucah Fitnah Sudah Kantoi Terbarai...


Daripada beberapa analisa terhadap apa yang didakwa sebagai video lucah "Mustafa Ali" yang ditempik sorakkan oleh macai-macai UMNO, terbukti nyata bahawa video berkenaan adalah rekaan dan palsu.

Daripada gambar yang dipaparkan di atas ternyata sesuatu yang tidak kena terhadap gambar tersebut.

Bagaimana kaki meja boleh keliatan di depan kaki (pehaorang yang didakwa sebagai "Mustafa Ali" sedangka kedudukan meja itu sebenarnya berada di belakang beliau?

Jelaslah kini bahawa telah wujud satu kecacatan yang besar di dalam gambar berkenaan yang dipercayai dilakukan oleh pereka video tahap amatur sehingga tidak memperdulikan aspek ketelitian di dalam teknik siperimposed.

Kedua sebuah nalisa yang dilakukan oleh erapasca lebih jelas menunjukkan video itu adalah fitnah yang nyata.

Cuba baca:

Ramai yang meminta aku siasat tentang VIDEO LUCAH TERBARU yang didakwa melibatkan pemimpin PAS, Mustafa Ali yang telah tersebar lebih 24 jam lalu. Dan setelah aku teliti dengan segala aspek dan kebolehan yang ada, ini adalah JAWAPAN kepada persoalan yg diberikan...







  • VIDEO INI TULEN
  • PELAKON JUGA TULEN
  • AKSI JUGA TULEN
Jangan cepat melenting.. Sabar.. bagi aku terangkan pada setiap point aku..

VIDEO INI TULEN

Sememangnya video ini tulen kerana kalau tak tulen BUKAN VIDEO lah namanya..

PELAKON JUGA TULEN

Hasil penelitian aku, pelakon ini 100% tulen TETAPI tidak menyerupai Mustafa Ali. Disini juak juak yang teribat dengan pembikinan video ini melakukan KESILAPAN BESAR dimana WAJAH SEBENAR pelakon itu JELAS TERLIHAT WALAUPUN HANYA BEBERAPA SAAT TETAPI BERULANG SEBANYAK 2 KALI..


Minit ke 6:43 

Semasa nak duduk pakai spender, jelas ada TANDA TITIK di dahi pelakon tersebut dan iras muka pelakon itu 70% TAK SAMA seperti muka Mustafa Ali.. Ok.. Kita lihat printscreen seterusnya..


Minit ke 6:46 

Tanda didahi pelakon sudah HILANG. Wajah pula berubah dan kelihatan 92% mirip Mustafa Ali..

Minit ke 6:52 

Semasa mahu bangun semula dari tepi katil, tanda didahi yang hilang kelihatan semula. Muka pelakon berubah kembali kepada muka di printscreen minit ke 6:43



PERSOALAN: Bagaimana dalam masa tempoh 9 saat kita dapati 2 muka yang berbeza tapi watak yang sama?

AKSI JUGA TULEN

Disini dipercayai video ini menggunakan kaedah mengubah perincian secara digital. Aku tak pandai sangat nak sebut mende ni camne tapi korang bleh la tengok kat youtube, bersepah video yang menggunakan editor yntuk ubah muka atau apa apa yang diingini..

Khas untuk pencacai UMporNO.. Sorilah, aku x tengok video full.. Jadi aku cari dalam YOUTUBE, terjumpa 1 video yg macai UMporNO upload dan aku kaji...


**UPDATE: PEMILIK ACC YOUTUBE YANG DIPERCAYAI PENCACAI UMPORNO TELAH MEMADAM VIDEO INI.. SORILAH BRO, AKU PUN X TAW NAK CARIK KAT MANA LAGI.. TANPA VIDEO, SUSAH KITA NAK BUKTIKAN KE'KANTOI'AN DAN KEBODOHAN JUAK JUAK PEMFITNAH NI..

Allah Maha Besar, FITNAH lucah juak juak ni takkan kemana, KANTOOOOOOOIII.. Setiap penipuan yang wujud dalam masa yang sama akan wujud petunjuk untuk kita cari dan lihat..

Kalau manusia boleh buat cerita TRANSFORMERS,
Jelas nampak WUJUD & REAL,
Inikan pulak video murahan macam ni..
Kah kah kaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!!

20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amno/bn dah nak mapuih...

dino.yp@gmail.com berkata...

analisa bodoh....kesian PR.

Tanpa Nama berkata...

tahniah bro...

Tanpa Nama berkata...

tak payah tunjuk gambar huduh nengok.mmg Mustapha Ali tu.Hanya pencacai PR jah xpercaya.Nuar berahim ngn amoi pun sedap apatah lagi abg mus spender kita.

Tanpa Nama berkata...

from : D'Jango@TheRedBURET tm

TU LAH SIFAT GENG UMNONOK...TAK HABIS HABIS FITNAH...FIKIR DUNIA SAJA AKHIRAT LUPA...UMPAMA DUNIA DIA YG PUNYA...PR AKAN MENANG BERGAYA....INI KALI LAH....TAKBIRRRR....REFORMASI.....LAWAN TETAP LAWAN....

P/S : NONOK DLM BAHASA LAMA MELAKA ADALAH BURIT...JADI DAH KENE LAH TU UMNO DITUKAR KE UMNONOK....SEBAB ASYIK CERITA PASAL BURIT AND MANTAT MANTAT AJE...BENGONG PUNYA UMNONOK...HANG PA DAH MABUK KEPAYANG DAH LA NI BOHHHHH...TUNGGU UTK REBAH KE BUMI AJE UMNONOK NI BOHHHHH....

REFORMASI....LAWAN TETAP LAWANNNNN

Tanpa Nama berkata...

penghasilan bodoh & terdesak...kesian umno

Tanpa Nama berkata...

dah budak umno benggap , nilai tak sampai 10sen elok aje makan racun tikus.....buang duit dan keringat mak bapak aje bela dia orang dari kecik , hasilnya Tong Sampah.

budak budak melayu lah nih , apa lagi.

Tanpa Nama berkata...

Memang boddo pun puak2 yg dok fitnah org dgn buat video2 lucah ni. Wei umno-bn yg boddo piang-dah gatai sgt nk busukkan nama org konon nk perangkap la nak tunjuk sapa depa tu yg sebenarnya la-awat waktu dok bogel2 tu xpi serbu dgn pegawai2 agama bw semua skali bukan stakat 4 saksi ja????? Tu aku kata boddo!!!!

Tanpa Nama berkata...

UMNO dan medianya menzalimi rakyat, semoga allah hancurkan pemerintahan UMNO diganti pemerintah beriman

Tanpa Nama berkata...

Bila UMNO selalu bohong akhirnya, orang dah label UMNO pembohong

Tanpa Nama berkata...

Kenapa media UMNO tak siar video soi lek, sedangkan dia sendiri mengaku?

Tanpa Nama berkata...

X haibis2 ngan sex, cube la fikir sejenak hutang negara makin naik saban tahun dan kerajaan sediada xde pun perancangan mcmane nak bayar. Hutang negara rakyat yang tanggung. Nak tngu negara bengkrap ke baru nak sedar?

Tanpa Nama berkata...

Kita sama-sama doa BN yang zalim tumbang

Tanpa Nama berkata...

Yang dalam UMNO semua cerdik-cerdik tapi fikiran sengkek. Kira nak memfitnah dn mnjatuhkan maruah orang lain? Cuba lawan cara Profesional dan berfikiran. Baru musuh buleh jatuh dan rebah. Nak tegur pun susah yang sebab semua dah tua bangka. Tak da modal nak bangunkan negara berundur laah, nak tunggu apa lagi. Yang ada dalam Malaysia semua nak kan kesenangan bukan kesempitan yang UMNO dah sapu habis.
Kembalikan HAK RAKYAT yang dirampas UNTUK KESENANGAN FAMLY UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni bukak cerita najib ngan altantuya habis habisan. lawan jangan tak lawan

Andre Irwan berkata...

Melayu ... Seks ... Fitnah ... Dengki ... Hasad ... sinonim dengan Melayu UMNO-APCO.
Nampak tak ketakutan pada jiwa depa. Allah swt sudah meletakkan ketakutan dalam jiwa depa. Tu yang depa kelam kelibut tu dan tak mampu fikir dengan lurus.
Tak usah layan perkara yang haram di mata Allah swt. Depa nak suruh kita tengok supaya kita pun tergolong dalam kumpulan yang sama seperti depa tu. Jangan biarkan mata kita berdosa dengan melihat aurat orang lain.

Tanpa Nama berkata...

Umno parti sex...dulu kini n slamanya celaka

Tanpa Nama berkata...

Rakyat dah tak percaya dengan video seks tersebut. Kalau betul adegan seks tersebut berlaku mengapa tak serbu dengan pegawai pencegah maksiat? Sudah tentu dapat bukti yang jelas dan seterusnya dibawa ke mahkamah serta hasilnya pelaku tersebut dijatuhkan hukuman.

Edar video apa hasilnya kerana orang dah tak percaya. Ini kerja sia-sia, hasilnya kosong.

Diharap pembuat video tersebut insaf dan jangan jadi macam puak jahilliyah di zaman Nabi-nabi dahulu.

Mohd Faisol Ismail berkata...

kalau video betul, biar je la, buat apa padam, takut la tu..

Tanpa Nama berkata...

Yg hairannya suara org bercakap lebih jelas kedengaran dari suara tv..walaupun duduk jauh dan dekat dgn tv tersebut..nampak sgt rekod semula suara tersebut...kantoi..