4 Feb 2013

[VIDEO] TV3 Sebut 100,000 Hadiri Ceramah Ust Azhar Idrus Di Kuantan


Akhirnya kebenaran itu tetapmenang dan mengatasi kebatilan.

Jika sebelum ini fenomena Ustadz Azhar Idrus cuba disembunyi dan dinafikan oleh media massa arus perdana, tetapi tiba-tiba malam tadi, ada slot berita di dalam Buletin Utama TV3 untuk Ustadz Azhar Idrus.

Malah pembaca berita TV3 turut menyebut Wacana yang diadakan di Stadium Darul Makmur Kuantan itu dihadiri oleh 100,000 orang terutama anak muda. Rasanya ini kali pertama TV3 menyebut angka yang betul di dalam laporannya untuk aktiviti dan majlis yang bukan dianjurkan UMNO-BN.

Saksikan beritanya:

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau kita dikenali dengan sikap yang tidak baik sekali kita buat benda yang betul orang tetap akan berhati hati.buat baik berpada pada jahat jangan sekali

BaDiN berkata...

Sila dtg beramai ramai ke Program Kuliyah Mahgrib UAI
di Surau Hijau,
Felda Bukit Bading,Trg.
13/2/13(Rabu),
& Masjid Jamek,
Pengadang Baru,K.Trg,
22/2/13.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha dasar bn pembelit. HKR 112 dikatanya 50k. Kuliah ustaz azhar 100k. Padahal kapasiti stadium darulmakmur 40k. Takkan dok atas padang 60k? Melainkan ramai yg berada diluar stadium. Ini menunjukkan berita 50k di hkr112 berita paling pembelit.

Unknown berkata...

TV3 SUKU...Dah tak mahu disebut 3suku lagi kot dan tercium akan bahu2 nak tumbang pokok kayu yang dia tumpang selama ini...

Tanpa Nama berkata...

taktik psycologi jer nie....tak ikhlas mana pun....cumer terpaksa mengikut arus...supaya dpt menangguk ikan diair yg keruh jer....pastikan anda tak tidak terperangkap kedlm tangguk mereka......hati2....

joecharles berkata...

janji masukkk ya OHstart

Tanpa Nama berkata...

haha pelik bin ajaib tv3suku mlm tadi, tak pernah2 dibuat, buang tebiat sebab nak mampus dah kot.

kalau hal pembangkang tak pernah nak lapor betul, aku setuju dgn anon 6:13 AM, tak ikhlas tapi terpaksa ikut arus. pastikan kita terus boikot tv3suku.

aku terbaca pasal pembaca2 berita cam kamaruddin mapi ke apa nama dia tu, dah naik pangkat drp pembaca berita kpd pengarang berita, berapa org pengarang berita tv3suku agaknya tapi kamarudin tu dah pasti sorang drpnya, kalau jumpa ludah bagi muka dia, dasar tak tau malu, karang berita extrem, perhimpuan kebangkitan rakyat sampai ditukar jadi perhimpunan samsidar, nak membodohkan org sekalipun jgnlah extreme sgt. aku doakan pengarang dan pembaca berita tv3suku Allah jatuhkan hukuman setimpal di dunia dan di akhirat.

Tanpa Nama berkata...

pandapat aku... selalunyer tv3 kasi bunga dlu pastu dia hentam lik... tunggu jela brita buruk lak pasal uai lepas nie

gengster melayu alaf baru. berkata...

..dan moga dgn prubahan ini tv 3 akan berada d landasan yg betul untuk kpntingan negara trcinta ini.moga tv3 terus dpt hidayah untuk mnyatakan yg bnar selagi ia bnar dan mncanggah slagi iA bohong ...

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah !

Namun ketahuilah anjing yang memakan tahi akan tetap memakannya kelak.

TV3 mungkin bersifat begitu.

Tanpa Nama berkata...

insyaallah lepas PRU13, boleh masuk TV tanpa sekatan bila kita kuasai PUTRAJAYA

Roza berkata...

Betul ke TV3 nak berubah ni? Memang buang tabiat ke hapa? Kalau begitu rakyat lebih2lah akan berubah pd PRU13 nanti.Parlimen Malaysia akan diberi nafas baru. Sama2 panjatkan doa & solat hajat.

BaDiN berkata...

Yg peliknya Masjid yg berlambak kat Trg(Negeri UAI)milik kerajaan yg sebahagian besarnya tak membenarkan UAI berkuliyah,baik pulak bkn negerinya.
Hikmahnya sebuah masjid kerajaan di Kg Butut,K.Berang.Trg.Sebelum kedatangan UAI nak dapat peruntukan baiki masjid susah nak dapat TAPI selepas itu tanpa diminta datang pulak peruntukan tu +- Rm 200k & setiap kali UAI berkuliyah ,hasil derma rakyat Rm 500 diserahkan pada Masjid.
1 saja Imam PAS yg lain semuanya Umno termasuk Ajknya.

Tanpa Nama berkata...

saya harap UAI dapatlah buat ceramah agama di negeri Sabah ini kerana sehingga kini saya belum nampak ustaz di negeri ini yang mampu membimbing orang muda ke arah yang benar. Banyaknya Ustaz UMNO belaka. Kita berdoa kepada Allah agar negeri Sabah ini juga ada tok guru macam di Kelantan yang boleh memimpin orang muda kearah memenuhi ajaran Islam dalam kehidupan seharian serta mampu menentang parti UMNO yang sah penyebar agama sesat terbesar di M'sia.