[VIDEO] Si Penjual Sate Menyamar Ahli PAS Dalam Demo


Nama sebenar-nya HASMADI ISMAIL, bukan watak Dr Hasmadi dalam filem "Kasim Selamat" tapi dalam lakonan Demo Zoo Taiping semalam mungkin di-atas arahan director (UMNO Taiping) nama itu ditukar dengan nama RAMLI BIN SUDIN.

RAMLI SUDIN menjadi jurucakap dan mengaku sebagai Ahli dan Penyokong PAS Taiping telah membuat Demo semalam.

Hasil maklumat yang didedahkan oleh kakitangan director itu sendiri menyatakan HASMADI ISMAIL ini ialah seorang peniaga satay disebuah gerai cina bersebelahan bangunan Kamal Bina di Taman Tasek Taiping.

Lakonan beliau kelmarin sebagai RAMLI SUDIN telah mendapat reaksi dari beberapa pimpinan PAS Taiping.

Jika benar Hasmadi Ismail ini ahli PAS mengapa perlu menyamar dengan nama Ramli Sudin..

Kisah lakonan Zoo Taiping : Demo Zoo Taiping : UMNO Taiping Jadi Director.

__________________________ Penafian Rasmi dari PAS Kawasan Taiping mengenai penglibatan isu Demo Zoo Taiping ini akan disiarkan esok (hari ini).

41 comments:

View Comments/Post a Comment

41 comments:

Amuraria said...

demi wang,pangkat atau imbuhan berbagai manusia sanggup jadi munafik, ABU sahaja penyelamat negara dari anasir-anasir pengkhianat negara !

Anonymous said...

ooo.. patut rasa mcm kenai. mmg pernah makan kat situ.

Jom boikot sate dia.

Anonymous said...

Setuju 100%...Beri pengajaran pada orang yg munafik dan fitnah pada jemaah pas...boikot satay dia

Don said...

Ari tu....restoran ikan bakar sekinchan.......bankrup....xde sape nak makan.....bukan kerana x sedap...tapi menyampah sbb hipokrit dan megampu untuk dunia.....kali ni kedai sate si mamat ni lak....bakal tutup kedai sbb kedai boikot....tu la...kejar dunia!!!......bayar tunai!!!....nak kan dunia sgt.....ingat2 la akhirat....kekal.....

Anonymous said...

bro. cari lah kerja halal yg boleh memberikan manafaat kpd keluarga, malu oghang taeping, dunia ni tak luas sangat..muka hang tu...satu taiping kenal, bila hanG jadi oghang PAS, GUNTING RAMBUT TU DULU..

Anonymous said...

Jom boikot... Booiikooottt....!!!

Dah la cakap ntah ape-ape ntah... baca skrip pun tonggang tebalik... nampak sangat dpt upah sikit... Kah..Kah..Kah..
Sate dah X laku ke... bro???

OE said...

apa kejadah nya nak ckp pun tak pandai budak mamat nee.... setahu aku budak nee dulu sekolah KING EDWARD 7 taiping.... SRP pun gagal budak nee.... betulkan kalau sy silap.. adakah nak suruh PAS buat isu... mamat neee la.... bykkan pi kuliah2 dkt surau2 atau masjid baru tahu apa hukumnya kalau kita bersatu dgn bukan islam kalau kita nak jatuhkan pemimpin yg korup dlm agihan harta negara....

Anonymous said...

JOM KITA RAMAI2 BOIKOT SATEY SI RAMLI SUDIN NI....

BIAR DIA TAHU LANGIT TU TINGGI KA RENDAH...

BIAR DIA TAHU BELAJAR ERTI KESAN FITNAH.....

JOM KITA BOIKOT....

Anonymous said...

Syaitan sudah dikenali ... hahahahahah

abang e said...

Alhamdulillah...Allah telah menunjukkan muka-muka pengkhianat agama. Nak mengaku PAS pun tak pandai, harap hang sorang je pakai songkok ...kalau jenis tak biasa demo memang janggallah korang. Orang PAS kalau demo tak macam tu...Elok la buat kat zoo, beruk pun suka ada ahli baru.

Anonymous said...

cakap pun tergagap gagap... hahaha... reramai boikot kedai satay dia...

Wak Dol said...

Cantikkkkkkkk! Mulai saat ini kita BOIKOT SATAY RAMLI SUDIN aka SATAY ASMADI TAIPING. Kita kasi mamat ni bangkrup sampai melutut umpama peminta sedekah....

Anonymous said...

Satay 2 yng penting masuuuuk.boikot

Anonymous said...

bercakap pun tunggang terbalik.macam ni nk jadi pemimpin.elok ko duduk diam-diam la bakar satay.baru dapat duit seratus-dua dah buat pusingan U-turn.malu. . .malu. . .malu. . . . .

Anonymous said...

orang UMNO mengaku ahli PAS masuk UMNO, buat demo, buat kenyataan akhbar Utusan, TV3 dan macam-macam lagi...INGAT RAKYAT MALAYSIA BODOH DAN BUTA IT

Anonymous said...

ramainya pemegang banner... siap cover cove muka.. haha.. berapa RM la kome dapat wooi..

Anonymous said...

Ahli PAS kubang Pasu masuk UMNO dalam TV3 , sebenarnya ahli UMNO....

Anonymous said...

ramlii...ajiss....sudinn...jangan maen ujan..nanti demam...

Anonymous said...

gua kenal mamat ni..dulu skola King Edward Taiping...Mamat ni kaki hisap ganja..jawatan sekarang abg long dalam pekida Taiping...dia ni barua Dato Salimin...Ketua UMNO bahagian taiping

Anonymous said...

bila bayar upah ahli UMNO mengaku PAS masuk UMNO, ahli UMNO mengaku PAS untuk buat demontrasi

Anonymous said...

harap rakyat siar lagi ramai muka UMNO mengaku PAS dalam media....

Anonymous said...

kalau penipu, entah-entah jual satay daging lembu,ayam mati kena langgar, dasar penipu...wallahhualam

au said...

Setuju...boikot sate dia. Tapi upah berlakon ni mungkin boleh makan tahun agaknya. Sebab tu dia berani

OE said...

pirahhhhh mabuk SRP pun hang bungkus ada hati nak jadi leader... kecewa apa. apa yg hang kecewa. dok berkampung lah hang dkt Taman Seri Kulum tu lama2 . dah tak kenal dunia luar. utk mamat nee bykkan membaca kalau nak cerdik. jgn asik jadi pak turut sj.

Anonymous said...

Patut muka cengkung macam taik ganja. Jangan lah cuba nak makan sate kat situ. Kaki penyebar fitnah. Dia buat2 tak tahu, Jasa Umno ialah membenarkan bible dlm bahasa Melayu.

mustafa mohd anas said...

tak ada sekoq pun muka macam org PAS....yg dok menyorok2 belakang banner tu pasal apa agaknya....?????
Jurucakap yg mengaku PAS pun rupa macam Mat Rock UMNO style....

Anonymous said...

Kalau penagih, UMNO. beri pil kuda melompat sokong tak kira betul salah

Anonymous said...

Patutlah Kerajaan UMNO biar penagih berkeliaran, sampai rakyat ketakutan kejadian curi, kerana penyokong kuat mereka

Andre Irwan said...

Kopiah ... nampak baru dan masih berlipat. Baru beli kot sebab kalau tak pakai kopiah ... tak nampak macam ahli PAS. Yang silap ialah kopiah berwarna hitam putih.
Rambut panjang diikat ... pony tail .., macam ahli rock band aje.
Sedih melihat bangsaku semakin hari semakin hanyut, semakin hari semakin suka akan perkara / perbuatan / percakapan FITNAH. La ni aku susah hati sebab kalaulah ditakdirkan Allah swt aku berpeluang menjejaki syurga Allah swt, sudah pasti aku tak dapat bertutur dalam Bahasa Melayu kerana ramai bangsaku sedang duduk berpanas di atas/bawah/dalam api neraka jahanam. entahlah.
Cuba fikir dengan minda yang waras.

Ammy Hassan said...

Ooo inilah yang orang panggil S. Ramli. A. Ramli dah ade, L. Ramli pun sudah P. Ramli ade dua tiga! Jangan orang keliru S tu dengan Setan dah ler...

sakyna_80@yahoo.com said...

Tak boleh saman ke? malam ni 14 feb 2013, semenyih pun ada juga, Sorang je yang keluar yang lain duduk belakang banting, kalau tak puas hati tunjuk la muka. Ha ha nampak sangat belakun.

Anonymous said...

Saman kat dunia dibayar rm,tapi di akhirat esok macam mana

Anonymous said...

mereka merancang ( keburukan ) Allah juga merancang. Tapi perancangan Allah lebih baik dari perangan mereka.

La nie depa buat taik dan tuduh macam2 kat PAS, tapi depa lupa muka si dia tu tak pernah orang tenguk ka ?...

La nie mana nak sorok muka kalu kipas satay nanti semua orang pandang muka hang semacam jer !. Tutup muka dengan kipas satay la no.. he he he.

Anonymous said...

Xyak dok lyn..kite boikoooot!!!

S.M.K.E said...

kerana mulut badan binasa, kerana duit hang dihina, apa la bodoh sangat hang nee boleh jadi pak turut, pak sanggup dan pak angguk. apa yg hang dapat dari umno? hang boleh terima kah penghinaan org nee ada kekuatan ka. malu aku satu sekolah dgn hang dah tu tahun yg sama pulak tu tapi nak buat mcmna. insyaallah aku akan doakan yg baik2 sj buat hang. moga2 hang berubah kalau tak byk sikit pun jadilah..

Anonymous said...

SubahanAllah,
TAK ADA LANSUNG CIRI-CIRI PEMUDA PAS DIWAJAH MU, HASMADI ISMAIL ini talkin Tokwan buat Hasmadi

Wahai Hasmadi Ismail apabila kamua melakukan itu mungkin kerana kesempitan duit, harga bayaran kamu mungkin ciput kalau seribu dua RM itu ok jugaklah..... Tapi ingat perkara ini :

1. Sebagai penjual satay berapa modal mu, banyak mana harta mu, berapa banglo milik mu, berapa buah kereta kamu ada....... BANDINGKAN DENGAN towkay skincan ikan bakar disekitar lembaH Klang saja ada beberapa kedai, banglo, kereta ferari, lemboginy proton tak main.... dia menjadi takbur dan bersekongkol dengan umno, perkasa dan jati fitnah rakyat APA JADI PADA DIA???? SEMUA KEDAI DIA TUTUP - ALLAH MENARIK SEGALA NI'MAT..... tapi dia masih boleh bawa Merce dia......... AWAK APA ADA..... jika rakyat boikot awak.... Masih ada ke kapcai untuk bergerak?????

2. Kalau awak pejuang Islam, awak tak buat kerja sekeji ini..... Kerana pasti awak tau rezki dari sumber haram jika diberi sesiaapa juga makan akan menjadi zat dalam tubuh mereka yang dijanjikan akan jadi BAHAN BAKAR API NERAKA..... MACAM PETROL DLM MOTOR TAK ADE PETROL MOTOR MATI, BAHAN BAKAR NERAKA PUN BAGITU.... MEREKA AKAN TERUS DIBAKAR SEHINGGA HABIS INSAN DIBAKAR......

Muhasbahlah Hasmadi Ismail, umno tak akan tolong awak...... Jika awak tak dapt berniaga / diboikot atau awak disaman oleh PAS kerana menyamar

Sebaik cara minta maaf dan berterus terang......

Tokwan Perak.

pesara tentera said...

memalukan org2 taiping puak puak jibaook ne. bercakap pun mcm org tak ada ilmu. ada skrip pun baca tonggang terbalik. bercakap tanpa skrip lagi la mcm ckp jepun pun ada. ish ish ish ish kacau kacau mmg pengacau jibaook jibaook ne. helo jibaook jibaook, skrg zaman IT org dah tak bodoh mcm zaman dulu2 mengadap TV sj. skg zaman IT dihujung jari.

BaDiN said...

Tolong ambil gambar tempat asmadi meniaga,supaya kami org musafir tak termakan hasil jualan dia orang. Ambil gambar dan letak kat sini atau fb dan lain lain.Kami pun sokong boikot sampai dia mampus perniagaannya.
Atau pun org PAS/PR pakat pakat pergi ramai ramai buat demo depan gerainya.

Anonymous said...

pegi betol gigi dulu.. baru sebutan jelass..

Anonymous said...

sedih dan kesian. Hg pi kwn dgn puok umporno tu buat apa. Hg dpt 2000, puok yg upah hg dpt PULUH2 ribu - PULUH2 juta. Allah taala bagi otak pikiaq la. Ingat Allah taala banyak2 jgn dok pikiaq RM saja..

wak said...

tengok muka pon gelap dah...

Kembali ke Laman Utama




Tajuk-tajuk Terbaru di Kelab GB: