6 Jan 2013

Poll Terbaru BN Selangor: UMNO Terkejut Beruk Rakyat Terus Pilih Pakatan


Selepas penganjuran Karnival Sayangi Selangor oleh UMNO/BN Selangor yang dikepalai oleh Zin Badak, maka satu survey diadakan untuk mendapat maklum balas dan reaksi dari rakyat siapa yang mereka akan memberikan sokongan pada PRU 13 nanti, dengan mengajukan soalan berbunyi:...' DIANTARA PR DAN BN, YANG MANA SATU ANDA YAKIN BANYAK MEMBANTU RAKYAT' Punyalah terkejut beruk UMNO Selangor bila dapati jauh berganda lebih ramai rakyat memberikan sokongan padu kepada Pakatan rakyat untuk menerajui negara ini.

Akibat dari respon yang tidak mereka duga ini maka terus posting tersebut yang dipaparkan di muka Facebooknya SAYANGI SELANGOR dipadamkan. Tetapi ada pihak yang sempat buat print screen kerana telah menduga insiden memadamkan terus kaji selidik itu akan pasti berlaku apabila keputusan tidak memihak kepada UMNO.

PRU 13 adalah PRU anak-anak muda....Anak-anak muda yang bakal menentukan siapa yang harus diberi mandat dan amanah untuk mentadbir urus negara.

Kelompok ini hanya percaya kepada media ketiga.. INTERNET, bukannya media arus perdana sama ada cetak maupun elektronik milik dan kawalam UMNO.

Sudah pasti hasil kaji selidik ini akan menambah pening kepala UMNO dalam menghadapi PRU 13.

INI KALILAH TUKAR... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA. -omakkau

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang yg takde akal shj akan pilih umno

Tanpa Nama berkata...

ishh..bahaya la wat srvay camni. Ni akan bagi ruang pd BN selangor nk prepare pengundi hantu n warga baharu lebih ramai kt slangor ikut jumplan bancian ni. ish ish ishhhh....Ya Allah...kau butakanlah mata pekerja2 perosan a.k.a BN ni agar mereka tidak brjaya dlm usaha sabotaj mereka...Amin

Tanpa Nama berkata...

amin yg rabbul alamin...
Ya Hafiz Ya Muhaimin... mudah2an Allah menjaga kita drp tipu dan belit amno.

setuju bahaya jugak ada survey yg buat amno jaga dr tidur, dasar otak penipu dan belit, akan dicari akal untuk tipu dan belit, tak kira cara haram atau cara halal.

Tanpa Nama berkata...

Itulah UMNO lain kali kau jangan anggap orang muda ini bodoh.

wanie berkata...

Anon 445 : aku tambah mereka yang ada kepentingan peribadi semestinya kena pilih ! Sebab mereka yakin bahawa rezeki mereka diberikan bukan oleh Allah !

Tanpa Nama berkata...

dengan keputusan singkat survey ni, maka sedarlah umno bahawa mereka tidak akan menang di Selangor melainkan dgn cara menipu.

Bersiap sedia la wahai warga Selangor. Anda semua berperanan utk menghalang dan mengelakkan penyelewengan dan penipuan ni dari berlaku.

Lagi bagus jika bole dptkan informer yg skrg berada dlm spr,sprm,JPN, polis dan sebagainya. Masih ramai pekerja awam yg jujur dan 'terpaksa' melakukan keje jahat puak umno ni.

Tanpa Nama berkata...

JANGAN JUJUR SANGAT BERI JAWAPAN...TAMBAH2 KALAU DRP PIHAK BN. AKU TAK PERNAH BALAS MESEJ KAT ATAS NI W/PUN DIHANTAR BERKALI2 SBB BENDA2 MCM NILAH AKAN MEMUDAHKAN MEREKA MENGATUR PERANCANGAN MENIPU SBB AKAN KALAH. BAIK KITA SIMPAN PERASAAN MARAH ATAU GERAM SAMPAI HARI MENGUNDI... KALAU NAK BERDEMO KER ATAU NAK BERARAK...TERUSKAN. TP BAB NI PAYAH SKIT...JANGAN MUDAH BERIKAN DATA YG AKAN DIGUNAKAN OLEH MEREKA SMUA.

Tanpa Nama berkata...

bukan terkejut beruk, memang BN beruk

Tanpa Nama berkata...

mengikut teori Darwin yang jadi beruk saja masih sokong UMNO/BN? yang jadi manusai dah tak mau BN...

Tanpa Nama berkata...

Yg banyak menyokong bn ni majoriti org tua termasuklah keluarga dan sedara mara aq...tapi aq x salahkan mereka kerana kebanyakan mereka buta it...apa yg mereka nampak tv1,tv3, bh metro dan utusan...nak nampak anuar kt tv3 jgn harapla ....jadi kita harus syukur kerna celik it...aq harap pkr akan ke putrajaya...