6 Jan 2013

Lelaki Ajak Bapa, Saudara ‘Ratah’ Anaknya Sendiri Di Ipoh…Astagfirullah!

Manusia kini semakin kejam dan tidak berperikemanusiaan!

Mana mungkin ayah yang selama ini menjadi tempat bergantung telah sanggup mempergadaikan maruah anak sendiri.

Di Ipoh, satu peristiwa menyayat hati telah berlaku kepada dua adik-beradik perempuan yang masing-masing berusia enam dan lapan tahun.

Mereka dikhabarkan telah diperlakukan seperti hamba seks sejak beberapa tahun lalu.

Lebih menyedihkan apabila bukan bapa saja yang terjebak dalam kejadian yang dilaknat Allah SWT ini, malah datuk, makcik dan pakcik turut berkelakuan sama!

Menurut The Star, ibu dan bapa kanak-kanak itu telah bercerai. Jadi setiap kali ibunya mahu ke tempat kerja, dia akan meninggalkan anak-anaknya dengan saudara yang menetap di Taiping.

Oleh yang demikian, bapa kepada dua kanak-kanak ini telah ‘menculik’ mereka ke rumahnya dengan mengikat mata mereka, memberi dadah dan ubat malah mengikat tangan tanpa belas kasihan.

Lalu, mereka (termasuk datuk, pakcik dan makcik) melakukan serangan seksual dan menyiksa kanak-kanak yang masih ‘mentah’ itu! Perkara ini hanya dikenalpasti, apabila kanak-kanak berkenaan mengadu yang mereka berasa sakit pada alat kemaluan kepada ibunya.

Selepas ibunya membawa anak perempuannya ke hospital, doktor memberitahu anaknya yang berusia lapan tahun mengalami koyakkan pada selaput dara manakala anak bongsunya telah mengalami luka pada bahagian sama.

Lebih mengejutkan, apabila ibunya mendakwa yang bekas suami dan keluarga lelaki itu telah mengadakan pesta seks!

Sehubungan itu, dia telah membuat laporan polis pada 27 Disember lalu.

Ketua Polis Perak Timbalan Comm Datuk Mohd Shukri Dahlan mengesahkan bahawa laporan polis telah dibuat dan siasatan sedang dijalankan.

Terkini, menerusi Berita Harian, polis telah menahan lima suspek bagi membantu siasatan dakwaan kes rogol dan cabul dua adik-beradik perempuan berkenaan.

Suspek berusia antara 17 dan 70 tahun.

DCP Mohd Shukri berkata kes itu disiasat di bawah Seksyen 376 (b) Kanun Keseksaan kerana rogol.

Semoga pesalah mendapat hukuman setimpal!

Oleh: KASIH ISA/mynewshub

Sisters sexually abused by dad, uncle and even grandpa

IPOH: Two sisters, aged six and eight, are alleged to have been sexually abused by their father, grandfather, aunt and uncle over several years.

Their mother only learned of the abuse recently after her daughters complained to a relative of pain in the lower part of their bodies.

The parents are divorced and the mother usually leaves her daughters with a relative in Taiping before going to work.

It is learnt that the ex-husband would forcibly take his daughters to his home, feed them drugs, blindfold them and tie their hands together.

It was claimed that the father, grandfather, aunt and uncle would sexually abuse and torture the girls.

After sending her daughters to a hospital, the mother claimed that her eight-year-old daughter was found to have a torn hymen while her youngest daughter's private part had wounds.

The mother, who also claimed that her ex-husband and his family would organise sex parties, lodged a police report on Dec 27.

When contacted, Perak police chief Deputy Comm Datuk Mohd Shukri Dahlan confirmed that a police report had been lodged and investigations are ongoing.

“We cannot simply arrest anyone and we are in the midst of getting a child expert to get statements from the two girls,” he said, declining to elaborate further.

DCP Mohd Shukri said the case was being investigated under Section 376(b) of the Penal Code for rape.
-thestar

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DARI CERITA INI. GUA INGAT HUKUM YANG SETIMPAL ADALAH HUKUM HUDUD. MENGAPALAH ORANG ISLAM BODOH TAK MAU HUKUM ALLAH INI DIJALANKAN DIMALAYSIA KAN MUDAH UNTUK MENGHAPUSKAN SYAITAN-SYAITAN YANG DIKENALI

Tanpa Nama berkata...

Moga Allah makbulkan hajat hambanya yang inginkan negara tanah airku ini melaksanakan hukum Allah dan menumbangkan parti taghut yang sombong lagi hina. Amin Ya Rabbal Alamin.

Osama berkata...

Usah di pisahkan Hudud Qisas & Takzir serta Ijmak Ulamak.

Tanpa Nama berkata...

Ibarat babi makan anak.

BaDiN berkata...

Jika di Negara Jiran(Filipina)org yg macamni akn dijatuhi hukuman bunuh.Kat negaraku apa hukumannya.Patutnya Hukuman HUDUDlah setimpal dengan Syaitan2 ini.Kerajaan Syaitan yg dikenalilah bertanggungjawab yg gagal mendidik rakyatnya jadi Insan Yg Bertaqwa.

acong melaka berkata...

HARAM JADAH ! hantag depa semua pi India.....