12 Okt 2012

Restoran Ikan Bakar Sekinchan Terima Bahana Lawan Kebangkitan Rakyat



RRestoran Sekinchan Ikan Bakar, Shah Alam kenapa tutup cuti raya ke atau tutup selamanya ada siapa yang boleh bagi tahu????? - fb

Ulasan GB

Demikianlah hukum kebenaran dan keadilan berjalan. Apabila anda melakukan sesuatu yang menentang arus kebangkitan rakyat, maka terimalah padahnya.

Mursyidul Am PAS pernah menyatakan bahawa kebangkitan rakyat adalah umpama air yang mengalir dari gunung... dan barangsiapa yang cuba menyekat dan menghalangnya pasti hanyut dan musnah dibawa arus yang deras itu...

Gambar di atas membuktikan kebenaran kata-katanya itu.

25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KAPOKKKKK....

Tanpa Nama berkata...

kat kota damansara pun dh tutup...

Tanpa Nama berkata...

Makan ikan bakar.....perut ikanpun bau busuk. Perghhhhhh...nyesal kami gi situ.

Tanpa Nama berkata...

kat bukit tinggi kelang pon da lame lingkup..padah melawan kebangkitan rakyat marhein

Penggali Kubuq berkata...

Datok Jamal tu tgh nk cari pembeli kereta Ferrari ngan Lamborgini utk cari modal bukk balik kedai.. Pekerja dah lari, gaji xmmpu nk byr..

BaDiN berkata...

Molek gok gitu.Biarlah mereka yg berseteru dgn perjuangan ini Kita pulaukan saja Tak kiralah mereka-mereka itu berniaga apa apa pun.
Utk ikan bakar Pada pernah jadi pelanggannya seeloknya dapatkan gambar-gambar premis yg merata itu dan hantar pd tuan punya blog ini supaya semua yg ada sini dapat melihatnya dan yg berniat nk merasa masakannya Lupakan saja .

Waris berkata...

Cheras selatan pun dah melingkup. Di bangi tak berapa pasti sebab lalu situ waktu malam memang dah tutup atau dah melingkup.

Tanpa Nama berkata...

kita pakat dok tengok kat reko centre .kajang plak..aku nampak mcm da kurang j yg p mkn kt situ....

Tanpa Nama berkata...

Aku duk dekat dgn kedai ikan bakar shah alam tu. try g mkn, lala dia busuk.. nasi lemak habis, ulam2 simple sgt2.. harga blh thn la jga..

makanan tak sedap+tentang rakyat= bangkrup!

Tanpa Nama berkata...

Dah ada pemenang utk 1 juta like.?? ..dpt ferrari

Tanpa Nama berkata...

Innalillah hiwainna ilai hirojiun.....

Amuraria berkata...

akibat bongkak,samseng,angkuh,takabur terimalah padahnya mangkuk unta oi !(jamal dalam bahasa arab adalah unta)mana BARUA kuncu-kuncu & balaci-balaci hang aar ? masa loaded ramai la lintah tapi kini terimalah hantu pun takut nak kawan ;) ABU !

pejuWANG tulen berkata...

SIB Bandar Mahkota Cheras dah tutup sebelum Bersih3.0, ganti dgn Kedai ikan 1malaysia tapi tak sempat niaga ikan. Tokey jamal kata jual kedai lebih untung.
Kita tunggu berita SIB Jalan Reko & SIB bandar Puteri Puchong, bila akan tutup.

Tanpa Nama berkata...

sana tutup sini tutup situ tutup ai macam tutup jalan aja
sambil kita makan ikan bakar jangan pula kita lupa minta Allah lindungi kita jangan kita pula dibakar disana nanti.Amin.

Tanpa Nama berkata...

eloklah dah tutup, kalau duit modalnya tak bersih, hasil tipu hak rakyat, tiada keberkatannya. tak lah menyusahkan pekerja2 nya yang takut tak dapat gaji pulak sebab loyal bodoh dengan si ngok.

anak anak melayu elok lah balik ke kampung usahakan tanah2 kampong dan jadi nelayan; biarkan sikit untung tapi halal lagi berkat.

susah jugak nak dapat tengok anak melayu ke, jawa ke jadi nelayan di sekinchan tu. si jamal eloklah mula kan dulu, jadi model untuk 40ribu pengganngur ikut di sekinchan tu. tiada orang yang dilahirkan 1% bodoh, mesti ada benda baik si jamal boleh usahakan.

aiyang berkata...

http://aiyangdisayang.blogspot.com/2012/10/wow-datuk-jamal-kini-bergelar-usahawan.html

Dia kini dah buka resort pulak.....

Tanpa Nama berkata...

dia pun xjangka nak lingkup mcm ni.ingat masa kecoh aritu..blehla iklankan skinchan dia ni.ye la ari2 muka kluar TV.tp sbaliknya plak yg blaku...kat stiawangsa pun kul 8- 10 mlm dah xada org pg mkn....xtahu la bakpo jd lagu tu....

Osama berkata...

Bukan kta jamal si skinchan ikan bakar ni je yg lingkup, pak2 mntri yg brselindng atas nama krajaan pun akn trut tercarap bila mnentang rkyat yg mahukn keadilan & hak2 mreka!
Kedai Al Unta d jln reko kajng tu kdainya msih gah cuma mcm hidup segan mati mau je dia nmpk nya dh! Aku tk mndoakn dia trus tlongkop hnya nk dia sedar, usah brmain api kelak mmbkar diri mcm ikan yg dia bkar tuuuh!

Tanpa Nama berkata...

Resort dia pun jangan pergi. Cari aje resort lain.

Roslan Mohd Salleh berkata...

Ina lillah....

Dato ini adalah contoh usahawan yang tidak tulen. Kalau dia usahawan tulen, tentu dia fokas dalam bidang keusahawanan sahaja.

Tapi Dato ini macam orang keliru. Ada ketikanya dia tampil sebagai jutawan bergaya. Tetapi di masa yang lain dia muncul sebagai ahli politik yang dungu.

Kesudahannya, Dato ini gagal dalam kedua-dua bidang keusahawanan dan politik. Semoga jadi iktibar buat kita semua.

Tanpa Nama berkata...

ada sorang lg kat wangsa maju perangai tak ubah macam tokeh ikan bakar tu. dia bekas askar konon terkilan dengan abg mat sabu yg mengatakan mat indera hero, maka bekas askar ni pun buat demontrasi dan laporan polis terhadap abg mat. restoran nya nama 'melati curry house' ada 3 cawangan, di tmn melati, tmn melawati dan PV 6 atau PV 5 aku lupa. aku menyeru orang2 PR khususnya PAS jgn pergi mkan disana. dia juga ada agensi haji dan umrah. jgn gunakan agensi dia utk metanah suci. kita ajar dia sikit.

Tanpa Nama berkata...

Yessss

Bombo berkata...

aku dah kata....sesiapa yg cuba nak menjahanamkan kuasa rakyat,terimalah padahnya,ini baru seinci...kita kalau nak ingin kaya bergaya nawaittu perlu d jaga,aku sedih hanya kerana sikap gelojoh melayu ngok ni telah terpesong akidah usahanya demi nak popular cibai,inilah melayu yg kebykkannya dlm umnogokporno,insafla sedih aku tengok melayuku yg seringlayu bila berjaya...hidup melayu kah3...mcm pak liur tu dia lebih suka melayu mcm ni tranfomasi kata kan...kah3....tranformasi nak gugurkan melayu supaya senang d perbodohkan......agenda yahudini...

Tanpa Nama berkata...

Selagi manusia bernama Jamal tidak dapat surat bankrap dari insolvensi selagi itu restoran dia mesti terus diboikot. Sebab rakyat M'sia mahu kau rasa susah dahulu supaya kau faham apa masalah yang dihadapi oleh rakyat m'sia. Sebab kau tak pernah rasa susahlah kau berani cari pasal masa himpunan BERSIH 3.0 yang lalu. Kami nak kau rasa apa rakyat M'sia susah sekarang wahai Jamal ikan bakar.

Tanpa Nama berkata...

meniaga ikan bakar lambat ontong hoo.. meniaga orang lagi cepat ontong, WOW!!