4 Sep 2012

Padah Jalin Hubungan Dengan Isteri Rakan

Petaling Jaya – Akibat menjalin hubungan sulit dengan isteri rakan sendiri, seorang lelaki warga Bangladesh dibelasah selepas dia ditemui berdua-dua dalam bilik.

Dalam kejadian di Apartmen Idaman petang semalam, warga Bangladesh itu ditumbuk dan ditampar selepas rakannya yang juga suami kepada wanita itu pulang ke rumah secara tiba-tiba.

Menurut sumber, rakannya itu naik berang suspek dikatakan enggan mengaku kesalahan yang dilakukan menyebabkan dia ditumbuk dan diterajang.

“Pergaduhan dua rakan baik itu berakhir selepas anggota biro keselamatan Apartmen Idaman hadir dan menenangkan keadaan,” katanya.

Katanya lagi, setelah disoal siasat suspek sering ke rumah suspek untuk meniduri isteri rakannya yang merupakan warga Indonesia.

“Suspek diberi kata dua untuk berpindah ke tempat lain selepas dia mengaku kesalahan yang dilakukan,” katanya

Lelaki itu yang cedera di bahagian muka dan dihantar klinik berhampiran untuk rawatan lanjut. -SH

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Masya'Allah....

Gejala sedemikian kian bertambah akibat gagal mengawal nafsu syahwat dan kekurangan pegangan agama. Meniduri isteri orang lain satu tindakan zalim, yang perlu di ajar dengan memotong kemaluan kedua-dua pasangan lelaki dan perempuan. Hukuman Hudud amat munasabah untuk membenteras masalah syaitan berkaki-dua ini.

Tanpa Nama berkata...

em,, bukan ke hukuan berzin ni rejam bai yg dh bernikah, sebatan bagi yg belum..?

Tanpa Nama berkata...

Betul. Bagi yang dah berkahwin rejam sampai mati. Bagi yang bujang, sebat 100 kali