23 Jun 2012

Orang Kuat Menipu Akan Disilapkan: Najib Kata Tun Hussein Onn PM Pada 1986

BBog Pro PR Tipu: PM Tak Sebut Pun Nama Huseein Onn. Jom Tengok Video Ori PM Sebelum Ia Ghaib (VIDEO)

Yong baca keratan berikut dari blog Anak Sungai derhaka dan beberapa blog pro-PR. Siap dengan komen sekali tentang seorang PM yang buta sejarah (Tahun 1986 PM Malaysia ialah Madey). Ini keratan beritanya:




Yong ni bukan jenis yang mudah percaya cerita dari bloggers, walaupun pro-PR. Jadi Yong cari sumber berita tu kot-kot ada dalam Sinar Harian. Yong jumpa ini. Takde pun nama Hussein Onn. Udah jadi biskut chipmore ke Weh?! 



Jangan bimbang! Bukti kebodohan sejarah tetap ada. Hahhaha.... Cepat komer tengok video ni. Sebelum video ni jadi biskut chipmore jugak!




Dalam video ni memang PM 1Malaysia sebut tahun 1986, Tapi ada tak dia sebut PM Hussein Onn? Hahaha! Siapa kantoi??? -yongsukakuning

Ulasan GB

Begini Yong, orang yang kuat menipu & berdusta akhirnya akan "disilapkan" oleh tabie dengan dia dilupakan fakta sebenar tentang sesuatu perkara. Itu hukum kebenaran dan keadilan.

Mana mungkin seorang yang memmegang jawatan tertinggi di dalam kabinet tiba-tiba terlupa siapa PM pada tahun 1986 semata-mata untuk menipu umat Islam bagi mengadakan pilihanraya pada musim haji!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib Altantuya takut nak kata Madey PM yg buat pru pd musim haji 1986.

Yang Hishamuddin Auw Auw duduk diam pulak bila Najib Altantuya kata bapa dia Hussein Onn pm pd 1986.

Apa punya anak ni.

Mentang-mentanglah Hussein Onn meninggal dunia di luar Umno Baru.

1 Malaysia berkata...

Tok Jib cakap silap masih dapat dimaafkan sebab Tun Hussein Onn itu pak saudara dia. TAPI yang Hishamudin ni, anak kurang hajar, bapa dia bila jadi PM pun dia tak tahu?
Memang pernah AKU dengar nasihat orang tua-tua. Jangan sekali-kali kita menipu sebab kita terpaksa menipu untuk seterusnya dan suatu hari nanti, penipuan kita akan diketahui orang lain. Sebabnya ialah orang yang menipu selalunya lupa tapi mangsa kena tipu tidak akan lupa.

hairan berkata...

kalo tak menipu dan pakar buat fitnah tuh bukan namanya UMNO!!!!