29 Jan 2012

Video Seks II : Dimana Sebenarnya Anwar Berada Pada Tarikh Rakaman?

Semalam blog ini telah memetik tulisan dari sebuah blog rakan yang menyatakan Anwar tidak berada di Bangkok pada tarikh video seks II yang dikatakan dirakam pada 12 & 13 Januari tahun lepas.

Blog tersebut mendakwa Anwar berada di Indonesia. Namun ia tidak dapat memberikan butiran lanjut.

Namun selepas di semak semula, sebenarnya, Anwar tidak berada di Bangkok maupun di Indonesia pada tarikh berkenaan tetapi berada di Kuala Lumpur.

Berikut ialah pendedahan dari wikimalay yang memetik sumber asalnya dari activist901.com:


Bukti: Rancangan Trio Dato T Kantoi Lagi!!

Makin hari umno makin terdesak, videonya dah siap, tapi ada kesilapan tarikh berlaku pada rakaman tersebut! Macamana agaknya mereka hendak membetulkan balik? Inilah bukti yang paling jelas menunjukkan DSAI tidak berada di Bangkok pada waktu yang dikatakan oleh Trio Dato T tersebut!


Ini bukti sahih ! DSAI dijadualkan berada di Majlis Sidang Media Pakatan Rakyat berlangsung pada 13/1/11(Khamis) di Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja Laut Kuala Lumpur!


BUKTI SAHIH! URL HARAHDAILY TARIKH, TEMPAT MENGESAHKAN DSAI BERADA DI KUALA LUMPUR PADA 13/1/11!


TERNYATA TRIO T GAGAL MENGHERET ANWAR KEDALAM RANCANGAN MEREKA DIHARAP PEMBACA DAPAT MEMBEZAKAN SAMADA KEBENARAN ITU DITUNTUT DARI TUDUHAN SEMBRONO ATAU MENGIKUT TATACARA HUKUM ALLAH S.W.T!


Nah sekarang apa lagi? Semuanya telah terbarai.

Kita yakin video seks itu dikeluarkan oleh "Datuk T Production" adalah kerana hati mereka terlalu sakit ekoran fitnah video seks I tidak berjaya dan sementelah lagi Anwar telah dibebaskan oleh mahkamah di atas tuduhan liwat tempohari.

Kerja-kerja rakaman video seks tersebut adalah agenda paling jijik dan jahat kumpulan Datuk T yang mendapat restu UMNO itu. Memang binatang sungguh kerja mereka itu.

Kita berdoa agar bala paling dasyat ditimpakan ke atas pemfitnah, pereka, dan sesiapa juga yang terlibat menghasilkan dan menyebarkan video seks berkenaan.

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dato T sebenarnya sakit hati tak dpt bersumpah kat Kuil pula...dulu kat masjid jer...kali nie dia akan bersumpah kat juil pula...lagi satu Dato T tak puas hati krn pakai baju kalis peluru setakat dada jer...kali nie Dato T nak yg selubung satu badan punya baju kalis peluru...

Tanpa Nama berkata...

Aku peninglah Dato T..Chua Soi Lek walaupun Menteri time dia wat keja sorang2 gan amoi tu..tapi dalam Video Dato T..kononnya Anwar ada siap berteman pulak laki lain masuk bilik sekali??!! Byangkan sorang opposition figure nak wat keja jahat siap ada kawan teman dia..dan siap tau pulak kat mana remote contorl utk video..cam best je dia rakam diri sendiri..kalu nak fitnah orang pun berpada2 lah sama!!

MNazri berkata...

Betapa hina & Jijiknya trio jahanam tu..
Mereka tak takut Allah kah?

Tanpa Nama berkata...

dahlah....sudah2lah...berpolitiklah cara yang sihat.3 stooges pun satu..dah beranak bercucu pun maseh tengok benda tuuuu..malulah kat anakcucu.kalau edarkan vedeo keagamaan dapat pahala.

Tanpa Nama berkata...

video ni nak alihkan tumpuan ja

suruh org pr penat melayan dan menjawab video bodoh tu

lupa isu sebenar yang lebih utama

cuba perhati balik kes2 yang lepaih

video2 tu sebenaqnyq takdak apa pun

bagi sorang dua jawab sudah la yang lain buat benda yang lebih penting

abu berkata...

datok t....
mungkin engkau rasa bijak..tidak semestinya orang lain bodoh. Engkau betul, bukan semestinya orang lain salah...

Tanpa Nama berkata...

Dato T bertiga ni jelas muka tak malu kerana mereka ni tak ada moral dan akhlak Islam.

Dicadangkan tarik semula semua penganugerahan darjah kebesaran yang diberikan kepada mereka serta merta sebagaimana yang dilakukan terhadap Ibrahim, demi menjaga nama baik institusi yang anugerah kepada mereka.

Tanpa Nama berkata...

pembuat2 kerja fitnah ni tak kemana sudahnya. contohnya dlm hal mencari bukti. manakan ada bukti sedangkan perkara yg dibangkitkan itu adalah semata-mata fitnah. kalau adapun adalah kejadian2 yg kebetulan. apa2pun, setiap fitnah akan terbukti juga penipuannya disitu sini. dan ingatlah, doa orang yg difitnah dan teraniaya akan dimakbulkan ALLAH. ALLAH maha mengetahui segala perkara yg berlaku.

KOPIAHIJAU

paktehku berkata...

... saman je mereka bertiga (Trio Doato T) ni ... selagi mereka tidak merengkok dalam penjara dan muflis selagi tulah mereka meraban...

pak din tua berkata...

3 T bermaksud TIGA TONG TAIK !

1 Malaysia berkata...

Ini cerita nak mengalih tumpuan DSAI aje. Tak perlu saman sebab habis masa dan wang aje dengan turun naik mahkamah 'kangaroo'.
Tiga T harus ditangkap, bukan saja untuk disebat malahan dipenjarakan kerana mengedarkan bahan-bahan unsur seks.
Mana pergi PDRM ni? Tak kan nak tunggu lagi. Terang lagi jelas. Awat rakyat Malaysia menerima hal macam ni?

POHON berkata...

Berserah pada Illahi. Kebenaran pasti hadir

Tanpa Nama berkata...

Pada PRU13 nanti cerita ni akan jadi bahan untuk tumbangkan UMNO/BN. Mudah-mudahan akan bertambah lagi resepi dalam menu berkempen selain cerita duit zakat, lembu, Altantuya dan banyak lagi. Hidangan akan jadi lebih lazat kalau ada CD.

Tanpa Nama berkata...

3ekor ni..mmg iblis

Tanpa Nama berkata...

dah tak ada modal datuk T nii..asyik2 seks,pundek dia sungguh aih.pi jahanamlah dia.nyampah betul.mintak2 sumpah laknat tu makan diri dia baru tau.ciss berdebah betul.orng dah tak caya lu...la. pegi2 main jauh2.

Tanpa Nama berkata...

Patik berharap RAJA kita yang ADIL & MULIA akan tarik balik gelaran Datuk dari 3 director video seks ni secepat yang mungkin.....malulah kita RAKYAT MALAYSIA ada orang dengan gelaran Datuk sebegini.....

Tanpa Nama berkata...

dimana pula najib altantuya berada masa tu?

Tanpa Nama berkata...

Simpan dulu kes nie...bila PR di Putrajaya...baru boleh saman...confirm kes saman seatle 2 minggu..Dato T akan dipenjarakan di Simpang Renggam.

Tanpa Nama berkata...

p. ramlee dah buat
"6 jahanam".
kini dato' t buat
"3 jahanam".
6 jahanam, akhirnya
p. ramlee kasi mati.
3 jahanam, akhirnya
anwar kasi apa...???