27 Sep 2011

Nasib Koh Tsu Koon: Belum Pun Pilihanraya, Dah Tersungkur Di Jalanraya

Jika program Kayuhan 1Malaysia di Pulau Pinang kelmarin boleh dianggap sebagai 'pra-pilihanraya umum ke 13' untuk melihat pemimpin-pemmpin negeri Pulau Pinang beraksi, maka awal-awal lagi Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang juga Presiden Gerakan sudah kecundang.

Malang menimpa dirinya, belum pun jauh mengayuh, Tsu Koon telah merempuh basikal dua remaja dihadapannya kerana dikatakan beliau tidak sempat membrek.

Petikan laporan Bernama:

Program anjuran Kwang Wah Yit Poh itu turut disertai oleh Koh, Menteri Pelancongan Datuk Seri Dr Ng Yen Yen yang juga Naib Presiden MCA, Lim, Pengerusi Kwang Wah Yit Poh Datuk Ong Gim Huat dan barisan Exco negeri.

Sementara itu, Koh yang juga pengerusi Barisan Nasional negeri, terlibat dalam satu kemalangan kecil yang berlaku di hadapan Pantai Molek di Georgetown ketika mengiringi Najib mengayuh basikal.

Koh ketika ditemui pemberita berkata kejadian itu berlaku apabila satu kemalangan membabitkan dua remaja di hadapannya dan beliau tidak sempat mengelak.

"Kejadian itu berlaku secara tiba-tiba dan saya tidak sempat menekan brek basikal lalu melanggar basikal dua remaja itu," katanya yang kelihatan berjalan terhencut-hencut dan tidak mengalami sebarang kecederaan serius meskipun berasa sakit di bahagian lutut kiri.











Ulasan GB

- seperti tajuk -

Tiada ulasan: