23 Ogo 2011

Inilah Pemuda Yang Masih Hidup Setelah Ditikam 8 Kali, Polis Buru 2 Lelaki

Polis sedang memburu dua lelaki yang dipercayai terlibat dalam kejadian menikam seorang lelaki sebanyak lapan kali sebelum membuang mangsa di dalam hutan berhampiran Jalan Bukit Putus Kuala Pilah dekat sini.

Gambar: ARMAN masih dirawat di Hospital Tuanku Ja'afar di Seremban semalam.

Jurucakap polis berkata, identiti kedua-dua lelaki itu sudah dikenal pasti dan pihaknya sedang giat memburu suspek.

“Hasil siasatan awal kita mendapati kedua-dua suspek bekerja bersama mangsa di Ladang Gaddes, Jempol dekat sini.

“Kejadian pada petang Khamis lalu itu dipercayai akibat salah faham berkaitan kerja antara kedua-dua suspek dengan mangsa,” katanya di sini semalam.

Katanya, berdasar keterangan mangsa, dia diserang oleh kedua-dua lelaki terbabit di ladang itu sebelum dia dibuang di dalam hutan berhampiran jalan Bukit Putus Kuala Pilah.

Kosmo! semalam melaporkan seorang lelaki, Arman Shah, 29, masih bernyawa walaupun ditikam sebanyak lapan kali di badannya sebelum dicampak di dalam hutan.

Lebih mengejutkan lagi apabila lelaki terbabit yang tersedar daripada pengsan pada pagi Jumaat lalu masih berupaya berjalan sejauh beberapa kilometer sebelum diselamatkan oleh orang ramai di Jalan Seremban-Kuala Pilah, kelmarin.

Difahamkan penyerang lelaki itu kemungkinan beranggapan mangsa sudah meninggal dunia dan bertindak membuang ‘mayatnya’ di dalam hutan berkenaan untuk melupuskan bukti.

Lelaki itu yang ditikam empat kali di bahagian depan dan belakang badan dipercayai masih hidup kerana tikaman berkenaan tidak mengenai organ penting mangsa.

Sementara itu, usaha Kosmo! untuk menemu bual Arman tidak berjaya kerana dia masih lemah selepas menjalani pembedahan untuk menjahit luka tikaman pada badannya kelmarin. -kosmo

BERITA SEMALAM
Klik imej untuk membaca berita penuh




1 ulasan:

Nizar berkata...

Salam perjuangan.... link done