12 Feb 2011

Suami Kecewa Isterinya Ada Hubungan Sulit Dengan Lelaki Lain

Sepang: Luluh dan hancur hati seorang suami apabila mendapat tahu isteri yang dihantar bekerja setiap hari ada hubungan lelaki lain ketika disoal siasat polis selepas suaminya itu membuat laporan kehilangannya di Balai Polis Bandar Baru Salak Tinggi, Sabtu lalu.

Difahamkan, pada hari kejadian kira-kira jam 3 petang, suami wanita terbabit berusia 36 tahun seperti biasa menghantar isterinya berusia 30-an ke tempat kerja di sebuah kilang sebelum pulang semula ke rumah.

Menurut sumber, mangsa tidak mengesyaki apa-apa terus berlalu selepas melihat isterinya masuk ke dalam tempat kerjanya.

“Bagaimanapun, lelaki terbabit cemas ketika ingin menjemput isterinya itu pulang kira-kira jam 8 malam selepas wanita terbabit tidak keluar dari tempat kerja.

“Dia yang menunggu di tempat biasa berasa pelik apabila isterinya tidak keluar dari tempat kerja lalu menghubungi telefon bimbit isterinya itu namun tidak berjawab,” katanya.

Beliau berkata, mangsa yang bimbang dengan keselamatan isterinya cuba menghubungi semula telefon bimbit isterinya itu beberapa kali, namun tidak berhasil. Dia yang tidak berputus asa menghubungi sekali lagi dan berjaya namun kali ini tiada suara kedengaran cuma kedengaran bunyi bising seperti berada di dalam bilik sebelum talian ditamatkan.

“Mangsa berjumpa penyelia tempat kerja isterinya dan terkejut apabila diberitahu isterinya itu tidak masuk kerja pada hari itu membuatkan dia bingung kerana menghantar isterinya ke tempat kerja,” katanya. -hm

Tiada ulasan: