21 Feb 2017

[VIDEO] Isu Baiah Dihidupkan Semula Oleh PAS Kelantan

HUSAM MARI DALAM CERAMAH MEGA PAS "HUSAM LARI"

Wah malam ini Kota Bharu mencatat satu lagi sejarah. Insiden orang "main bola" bersendirian tetapi mengaku dia hebat. Pihak lawan tidak dibenarkan masuk ke dalam stadium dan setakat dibenarkan berada di belakang gol untuk beberapa minit sebelum dihalau keluar gelanggang.

Mulanya pasukan lawan yang diejek sebagai "lari" tetapi rupa-rupanya "mari". Kedatangan itu menunjukkan keberanian dan gentlemen pihak lawan.


Kedatangan pasukan lawan itu benar-benar mengejutkannya, menjadikan ia terkejut beruk. Mungkin sebegitu melihat kelibat lawan itu seluruh anggotanya bergerunyuk ketakutan. Boleh jadi juga sudah terkencing.

Dia terus bermain dan beraksi besendirian. Semua dunia dapat melihat akan "kebongokkan" kerana ia disiarkan secara live.

Apa lagi dengan para penyokongnya yang ramai bersorak-sorak dia terus membawa bola bersendirian membuat aksi, akrebotik, sepak gunting, geleceh, sepak pisau raut dan macam-macam di tengah padang bersendirian. Dia seakan bermain dengan angin dengan disaksikan daun-daun kering yang mati.

Beberapa kali dia menyumbat bola ke gawan pihak lawan yang tidak dibenarkan sesiapa mengawalnya. Setiap kali dia menyepak bola ke gawan penyokongnya bersorak sorak kegembiraan. Bagi mereka mengira apa yang dimainkan itu adalah permainan bola sebenarnya?

Mereka mendabik dada kebanggan kononnya pasukan mereka, khasnya ketua pasukan sebagai handai, bijak dan teror dalam bola sepak, boleh mengalahkan lawan.

Padahal di tengah padang itu ketua pasukan itu berseorang sahaja. Mereka tidak faham yang bola dimainkan dengan dua pasukan berkapasiti 11 : 11. Jadi ketua pasukan itu sebenarnya berlawan dengan angin, bermain dengan iluaisnya kononnya dia jagoaan, walhal sebenarnya dia adalah seorang yang tidak lebih dari seorang GILA yang bodoh.  -MSO.



ULASAN GB

Isu baiah telah lama sepi tetapi dihidupkan semula oleh kalangan yang tidak senang dengan Husam Musa yang kini telah menjadi Penasihat AMANAH Kelantan.

Mungkin rasa tertekan dengan tindakan Husam yang mendedahkan banyak kelemahan dan kepincangan pemerintahan PAS Kelantan seperti isu pembalakan, tugu banjir, dedak RM90 juta dan sebagainya.

Oleh kerana tiada apa isu yang boleh digunakan untuk menyerang Husam, maka isu baiah dikitarsemula walaupun sebelum ini PAS sendiri sudah menutup cerita itu.


Husam hadirkan diri semalam di ceramah mega yang dianjurkan oleh PAS Kelantan bertajuk Husam Lari Dari Debat Baiah setelah beliau dijemput oleh seorang Exco Pemuda Pas Pusat, Nor Azariza Mohd Alawi.


Tetapi orang yang sama mendakwa kehadiran Husam menganggu program PAS berkenaan dan minta Husam membuat program lain.


Berikut ialah senario kehadiran Husam semalam:

Husam dijemput hadir oleh ustaz Azarizal(ustaz Jaa). Husam hadir.
Dia akur.

Husam duduk dibawah. Ditempat penonton.
Dia akur.

Husam dijemput naik ke pentas oleh Wan Ismail. Husam naik ke pentas.
Dia akur.

Husam minta dengan pengerusi majlis-Nazman utk bagi ruang sedikit utk berucap. Nazman bincang dengan Nasaruddin. Dan Nazman maklumkan Nasaruddin x bagi Husam berucap. Husam duduk diam di pentas.
Dia akur.

Penyokong pas datang dan buat provokasi.keselamatan program datang dan gocoh penyokong pas sendiri.husam tak kata apa.
Dia akur.

Penganjur berjumpa husam. Dan minta husam balik dan tidak berada di ceramah tersebut.
Dia akur.

Husam beransur.tidak berada di tempat program.
Dia akur

*HUSAM DIPERSALAH OLEH WALAUNTA KERANA DIKATA KACAU CERAMAH*





FEATURED ADS



37 ulasan:

omar daud berkata...

Salam:

TAHNIAH Husam,menunjukka akhlak yg cukup BAIK.Orang jemput pergi,orang suruh balik balik,ramai memerhatikan tiada KEKECUHAN ditimbulkan oleh Husam.


sekian.

matakanan berkata...

Busuk busuk busuk sungguh sikap orang yang kata mereka adalah penegak agama islam, akhir zaman ramai manusia mempermainkan agama islam.
Begitu busuk sikap orang orang pas, sudah di jemput hadir di kata pula pengacau ceramah mereka
Lepas itu kata macam macam kepada orang yang mereka tidak suka...
Lihat lah lihat lah bertapa cantik nya sikap para para pejuang agama islam di kelantan ini. Rakyat kelantan sudah dapat menghidung kebusukkan yang mereka keluar kan.
Mereka hanya berani bercakap di hadapan kereta mewah, rumah besar dan isteri isteri sahaja.
Nasib kalian akan ALLAH tentukan pad PRU 14 nati...yang pasti dulu aku undi pas TETAPI KALI TIDAK LAGI. selamat tinggal PAS.

air gunung berkata...

Lebai juz Amma PAS kena mAin dgn hussam.1 negaraa gelakkan.kh kh kh.kapir harbi mesti heran n takjub dgn kehebatan big guns PAS.ewrmm ada hati nk jg negara tu.bleh ke rakyat percaya lebai mcm ni utk lksanakn hudud.

BabaYaga berkata...

KahKahKah Pemuda PAS takde telor sama macam pemuda Umno! Ingat anak jantan rupanya pondan . KahKahKah . satu malaysia dah nampak betapa bacul dan pondan nya pemuda Pas KahKahKah.
Kelakar betul laaaaa . HaHaHaHaHa

omar daud berkata...

sambungan:

Bagi adik2 yg lahir 80'an mungkin tak beberapa memahami sangat tentang sepak-terajang parti pas.saya ingin kongsikan sedikit tentang pengelaman saya,ketika bersama pemuda umno,(juga dikenali sebagai pemuda tahan lasak di zaman itu/juga dikenali dirty department).
Selepas grad awal thn 80'an,saya memang keluarga umno sejak zaman kapal layar lagi.sebagai pemuda 20'an,ditugaskan selama lebih-kurang sebulan di-terengganu,untuk menjejaki activiti-activiti pas,terutamanya Hadi di Rusila,di ketika itu internet belom beroperasi lagi.saya diberi "checklist"untuk mencatit ceramah/kuliah agama hadi di Rusila,pada masa itu terpaksalah tunjuk alim,tak tinggal subuh.
Kuliah-kuliah subuh Hadi memang hebat,kereta2,motorsikal berbaris sepanjang-sepanjang jln rusila.Pengunjung2nya dari segenap pelusuk negara.Hadi cukup popular dgn "Amanat Hadi" ketika itu.Ketika pilihanraya 86'.sejumlah ribuan ahli pas dari pelusuk terengganu berkonvoi memnuhi bandar kuala terengganu.Kalau tak-silap catitan saya bersama rakan2,lebih-kurang 20k konvoi bermotor-sikal,ramainya.Berita-berita ini di sampaikan pada HQ,untuk tindakkan selanjutnya.Doktrin yg Hadi tanamkan pada ahli2 pas ialah berjihad.Jihad bersama "diri,harta,masa" untuk jalankan "Amar,maaruf,nahi mungkar".sejak 81,lagi keadaan masyarakat melayu di terengganu dan beberapa tempat di malaysia,TEBAL dgn semangat ini.
sesampainya report kami di ibupejabat,keputusan telah diambil oleh big-big boss..N/A.nO ACTION.
Bermakna boss kata biarkan jangan tangkap hadi atau pengikut2nya.Sebabnya Hadi adalah ASSET Umno ketika itu.Memang betul pilihanraya 86,pas kalah terutama di kuala terengganu,klu tak silap calon bn/umno dato' Embong menang selesa.
Bila di kaji balik memang benar pada masa itu,umno memanupulate Hadi dgn membiarkannya berceramah/mengajar sesuka hati.Sebab dgn cara itu lahirlah sembahyang 2imam,sembelihan umno tak halal, kejadian memali.penceraian yg berleluasa .Masyarakat melayu majority amat tak berminat dgn pas,apatah lagi masyarakat non-muslim.Kajian umno ialah Hadi saorang "membenarkan hanya kata2nya yg benar"dan tidak menerima pendapat orang2 lain.
Najib faham benar akan sifat ketua pas ini,sebab pada masa itu najib adalah ketua pemuda umno.Najib banyak masaalah terutamanya dari isterinya,sokongan majority dan ahli umno membimbangkan,pembangkang bertambah kuat.Jadi bagaimana nak pecah-belahkan pembangkang??.Di sinilah THINK-THANK Najib memulakan kerja.Apa kelemahan Hadi?siapa yg mengelilingi Hadi?Kelemahan hadi dia nak laksanakan hudud selagi hayat masih ada,tapi banyak halangan.orang2 yg megelingi hadi adalah melayu islam yg sama darahnya dgn umno.Di sinilah issue ruu355 bermula.dan issue inilah yg memecahkan pembangkang.

JELAS PADA KITA,BILA PAS BERJAYA membuat Himpunan ru355 baru-baru ini,Najib/Zaid tiada kelihatan.Mereka lebih takut kehilangan MCA/GERAKKAN/MIC daripada PAS.Yg penting sekarang "TARGET DAH TERCAPAI"PR sudah berkecai.

Pada saya,PAS sudah kembali pada parti ASALnya,parti yg GAH di pantai timur sahaja.Yg dikemudikan hadi,Hanya MESTI DENGAR CAKAP DIA SAHAJA,tak lebih dari itu.Jika Husam dapat memperbetukan keadaan ini,INSYALLAH pas akan tumbang di kelantan.

sekian.

Tanpa Nama berkata...

Sekarang sapa yg pondan bapuk..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kepada semua ahli2 Pas. Lihatlah dengan akal dan fikiran.
Serban besar dan jubah labuh bkn lah jaminan syurga. Tanda2 akhir zaman dah byk yg kelahatan. Inikah yg ahli semua harapkan????
Tidak.

Tun Perak berkata...

Depa memang tak de teloq. Kata lari...dah mari...alang2 debat le sekali....nak bagi sepatah dua pun tak benarkan....sudin memang tak dak teloq...pemuda pas kelantan...hilang teloq

Tanpa Nama berkata...

.

Apabila tetamu kenalan atau tetamu yang di jemput datang ke rumah atau ke majlis hendak lah di layan dengan sebaik-baiknya.

Satu kisah di mana dua orang penganut Hindu dapat berjumpa dengan TGNA dan mereka berdua di layan oleh TGNA dengan baik sekali.

Mereka terkejut kerana TGNA sendiri yang buatkan Teh O.

Semoga Allahyarham di tempatkan semulia-mulia nya di sisi Allah swt.

Tanpa Nama berkata...

Isu sumpah bai'ah, ikut kaedah ASWJ, rujuk mahkamah syariah setempat, selesai bicara, selesai perkara, hapuslah keraguan.
Main debat debat, masing masing keluar fatwa sendiri sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Isu baiah sangat-sangat memeranjatkan peminat politik di Malaysia. Tidak diduga rupa-rupa Pas menggunakan senjata baiah mentalak isteri dengan talak tiga kepada ahli-ahli dewan undangan negeri Kelantan jika keluar parti. Selama ini, semua orang kagum dengan kekentalan kesetiaan adun-adun Pas Kelantan, walaupun semua orang tahu bahawa Umno mampu membeli adun-adun ini dengan harga yang cukup lumayan. Akhirnya semua orang tahu bahawa Pas bukan sahaja menggunakan agama sebagai prinsip perjuangan, namun begitu dalam masa yang sama sanggup mempertaruhkan agama semata-mata untuk mempertahankan pemerintahannya. Dan akhirnya, terdedahlah bahawa Pas memperalatkan agama semata-mata untuk mengejar habuan politik.

Tanpa Nama berkata...

Pelik betol la ostat2 pas ni. Dia ajak mari, bila org mari dia kata kacau majlis dia pulok. Tak ade telo betol la

omar daud berkata...

Sambungan catitan:


Apa perbezaan PAS /AMANAH?.

dARI SEGI OBJECTIVEnya tiada banyak/perbezaan :MEMERTABATkan Agama ISLAM di malaysia.

cuma dari strutrure orginisasinya.

Ulamak dibenarkan memegang jawatan/kekuasaan duniawi dlm pas.(macam iran)
Manakala fungsi ulamak di amanah lebih "menitikberatkan NASIHAT agar perjalanan mengikut lunas2 yg dibenarkan agama.


HASILnya.

jIKA ULAMAK YG DIAMANAHKAN ITU BETUL2,MENJADI PEWARIS NABI,PAS AKAN JADI HEBAT.Jika ulamak itu dah jadi pemimpin politik DUNIA,tak dapat tidak benda2 yg dilarang agama akan berlaku.ADAT POLITIK,Jika aku sokong kamu,kamu kena sokong aku.
berbeza dgn TGNA,(Catitan kami dulu,TGNA masa zaman mudanya,keluar jalan allah/berdakwah bersama jemaah dan pernah menjadi Amir,dengar ceritanya,sahabatnya Maulana Mustaqim,hidup TGNA cukup sederhana).
Tak hairanlah dizamannya jadi Mursyidul am dan MB,Bilamana orang2 kafir mencemuhnya/islam ,lagi, kuat kena maki,cemuh lagi kuat TGNA berdakwah,sehingga kapal sing yg sangup kata nak laksanakan hudud"langkah mayatnya dulu,TGNA dgn perasaan Tawaduq pergi melawat semasa harijadi kapal singh,tanpa MEMUSUHI mereka.Tiada kedengaran semasa zamannya,tentang curi balak,aniaya orang asli,TGNA Dibelikan rumah/kereta,takada porshe,audiQ7,range rover dan pelbagai lagi kereta2 mewah.
Tapi pelik di zaman Hadi,sepatutnya benda2 dunia ini tak kedengaran langsung,walaupun sepul2 bahasa,pada ulama2 pas.Tapi benda2 dunia nilah yg tersebar luas seperti 90juta itu dikaitkan dgn ulamak.


Bila ulamak tiada berkepentingan seperti struture Amanah:
Saya amat kagum dgn ulamak dlm amanah melalui kepimpinan amanah berani menasihati/menegur ahli2 amanah agar berhati-hati jangan maki/hamun pada seteru,mereka tak takut kehilangan ahli demi menyatakan yg BENAR.Tidak seperti Hadi,membiarkan ahli2 penyokongnya,membuat sistem CHAI(TIPU) dan memaki hamun lawan politik dlm pas.Demi semata-mata nak dapat sokongan mereka untuk kekal jawatan presiden parti.

Pernah terjadi di zaman Rasulallah s.a.w,nabi pernah ada sedikit masaalah dgn orang yahudi,tiba2 datang syaidina umar menyinga dan menghunuskan pedang pada yahudi itu,Nabi cepat menasihati syaidina umar,perbuatan kamu itu tidak tepat,sepatutnya selidiklah dulu jgn tiba2 bela saya.Contoh tauladan untuk PEMIMPIN disini,nabi sendiri tak kata dia semua betul,dan tak mahu orang lain membela dia dgn benda yg belom diselidiki.

THE END. Sekian.

Tanpa Nama berkata...

dei PAS.... itu RM90 juta sudah dapat ka? Jawab.... jangan tak jawab.... dapat ke tidak?

jangan pusing2 cakap.... rakyat sudah fed up dengan lebai2 ayam dalam PAS.

Tanpa Nama berkata...

.
.

PAS rupa-rupanya kuat sebab berbaiah.

Lihat lah apabila PAS tidak berbaiah.. mereka berbaiah pula dengan kereta besar, isteri mesti lebih dari satu dan dengan dedak berjuta.

Tanpa baiaah wakil rakyat PAS rapuh serapuh biskut marry.

Yang mana satu yang UMNO offer. Hudud dulu atau dedak 90 juta dulu ?

Tanpa Nama berkata...

.

Lain kali kalau menjemput jangan lah 'ajak-ajak ayam'.

Husam Ayam Jaguh. Heavyweight.

PAS kena sedar lah ya PAS sekarang Ayam Dedak.

Tanpa Nama berkata...

.

Tuan, isu ini dah selesai.

Tuan Ibrahim, Hashim Yasin dan Majlis Syura dah keluarkan kenyataan.

Jika PAS Kelantan berhimpun untuk memperkasakan Mahkamah Syariah, bawak lah ke Mahkamah.

Tetapi isu ini sengaja di biarkan kerana ianya menguntungkan UMNO dan PAS ungkit balik pun sebab nak bantu UMNO.

Tanpa Nama berkata...

.
.

Orang dengar ceramah Husam sikit.

Tapi yang tenguk video dan yang dapat berita dari sumber internet sampai sini.

Pemuda PAS kata 'jangan ganggu majlis orang' sebab pemimpin PAS tidak berani hadir kan diri ke ceramah Husam untuk memperbetulkan apa yang Husam katakan.

Ceramah boleh buat, debat tak berani nak buat. Yang beza format untuk bercakap mengikut giliran dan masa.

Tanpa Nama berkata...

pengajaran yg dapat kita perolehi dari apa yg jadi dgn Pascai...jgn terlalu taksub dgn seseorang atau parti.. sampai tk dpt nak bezakan yang mana betul dan salah.. gunakan akal yg Allah bg.. dan sentiasa berdoa agar Allah bg petunjuk ke jln yg benar..

Tanpa Nama berkata...

Setuju dgn apa yg anda cakap...ambo pun konfem tak akan pangkah pas next pru...hari2 si nasruddin bergelar adun/exco dah boleh dibilang .. tinggal beberapa bulan je lagi...

Yg pasti pas bakal hilang undi di parlimen kota bharu...next mb...husam musa...

Tanpa Nama berkata...

Itulah perangai lobai2.
Dia yg jemput...dia pula yg menafikan kedatangan

Kenapa teruk sangat lobai2 sekarang ni...
Mmg tak boleh cata dgn lobai2 ni. Cakap macam ular.
Mme patut di panggil ULARMAK

Tanpa Nama berkata...

Ceramah Husam ade PAS datang? Mungkin akhlaq husam terbaik.

Tanpa Nama berkata...

LEBIH BAIK BINCANG ISU & MASALAH RAKYAT DARIPADA ISU BAIAH, ISU NIKAH KAWIN..NAMPAK SEMPIT SANGAT PEMIKIRAN PEMIMPIN-PEMIMPIN INI - TQ Ancient Mariner

Lelaki Dicermin berkata...

Hai.. penyokong2 pas yg tahsub.. kalau dr peristiwa husam hadir di ceramah yg membelasah diri.. kelian tak ambik iktibar..memanglah kelian ni pemikiran..level2 bdk darjah 6. Dari psikologi.. kehadiran husam itu àkan melemahkan segala ceramah parti pas menjelang pru14..segala tindakkan pas menjelang pru 14.. telah di matikan dgn sekali tindakan yg kecik..tidakan husam itu..aku dpt rasa 15% ke 20% Pengaruh parti pas akan kurang...bg anak2 muda yg duduk di key eell..sah2 1 undi pun parti pas tak akan dpt...

Syazmall Wan berkata...

Pas parti x der perdirian...nk tgk hj hadi bersumpah di maljidil haram x terima 90 juta...semoga allah bg cash..

Malaysiabaru berkata...

Wkslm

Inilah Ayoh hadi pin sejak di zaman ABIM dan PAS. Sifat asal dari dulu smpai skrg.

Tapi tak pernah masuk ISA. Pecah belah umat tapi magic tak masuk i.s.a?

Umum maklum umno berpecah. Menteri luar kena tibai di luar negara oleh 7 negara siasat 1mdb.

Umum maklum Pas berpecah. Ada amanah. Perangai buruk pemuda pas dan pentadbiran pIS Kelantan terserlah bila slogan membalak bersama umarak popular

Pis umno sudah pasti tunbang. Pengundi tau pis kini hanya di anggotai pak lebai dan pak haji korup.

Pakatan perlu yakin kpd pertolonga. Allah.

Guna isi xhina chinakan Malaysia dah menang Johor. 3penjuru di kelate bersama husam dah tumbang PiS!

Apa lagi pakatan Mau?

Jom kita celebrate kehancuran PiS hari ni! Belum pun pru14..

Tanpa Nama berkata...

selai2 kena telanjang. rupa2nya lobai yg blagak alim sebenarnya tak lulus university. jahil dan sombong.

Tanpa Nama berkata...


Apb sudah fitnah merapu2 dgn pilkuda, barua dan broka dll..

Apb sudah main fitnah, itu adalah "trademark" penCURI!

Fitnah dan menCURI adalah sedondon sejiwa sehati..

Fitnah menCURI itu "trademark"-murtad yg keji!

Murtad = Tunggang Terbalik yg hina skali!

Tunggang Terbalik= melawan FITRAH ygSuci

Murtad itu bukan nya suatu ILUSI,ttpi..

Murtad tu sgt nyata jelas lg PASTI!



Tanpa Nama berkata...

ceramah husam tkde banner mengutuk org pas takut atau lari... klu pas sudi hadir silalah.tk jemput dn tk halang.

Tanpa Nama berkata...

Ada hok bengong seekor tu kata ajak mari dengar. Org mari jemput naik atas stage pulak. Lepas puak demo pakat dok timbuk org yg dijemput tadi. Kalu orang buat ko demo gitu juga demo rasa guana. Dah dia nak kecek bui lah dia kecek, dia bukan nak ajak gocoh pun. Hok siapa betul siapa salah tu pakat2 nilailah muga otak cerdik belaka kan. Sebenarnya benda ni tak payah nak heboh2 lah. Demo heboh2 tu kerana demo takut lebih ramai lagi ADUN / MP pakat tubik, jadi gunalah isu bai'ah ni supaya takut. Husam dah rujuk kpd ulamak terkenal juga kpd Jkuasa Fatwa Perlis, tak puas hati lagi diajak gi jumpa dgn Dr Yusoff Al Qardhawi. Molek benar pakat senyap2 puak demo gi jumpa. Selesai secara senyap tak lah jadi bising gini. Ko tak nak iktiraf Al Qardhawi, kalu tak iktiraf dia ambo tak tahulah.

Pasdungu berkata...

nasarudin daud ni pewaris hadi bukan pewaris nabi.

ceramahnya penuh kebongkakkan seekor lebai. setiap isu nak dijadikan pergaduhan seolah dialah saja yg betul.

org mcm nasarudin ni tidak ada langsung akhlak islam dan jika bukan islam mendengarnya pasti akan lari dr islam.

katanya kalau nk debat terus aje lah tk perlu nk buat persediaan yg dianggapnya helah husam.

begitulah dungu dan dangkalnya otak ust pas ini. langsung tidak professional dan berhemah.

debat memang perlu dibuat dgn persediaan yg rapi. kerana ia melibatkan pertentangan hujah. lain lah kalau nk ajak minum teh, tk perlulah bersedia sgt.

nasarudin anggap husam takut sebab perlu jumpa Qardawi dulu. inilah cara org berilmu seperti husam.. merujuk kepada ulamak2 kerana baiah ni melibatkan agama.

teringat kisah DS Nizar yang tiba2 muncul dimajlis umno sedang mengutuk beliau. terkedu penceramah umno.

budaya pas sekarang jauh dr budaya ilmu dan akhlak. budaya bongkak sombong dihidupkan. pas kuat, tak takut, boleh sendiri, org lain melutut kt pas dll.

takde satu pun kenyataan pas yg bersifat tawaduk dn kerendahan hati layaknya ajaran Nabi saw.

yg pasti rakyat menjadi saksi yg akan memihak kpd husam dan kredit utk husam meningkat dibawah.

dan jadilah lebai pas seperti anjing yg menyalak ditengahari buta ketika org lain sibuk bekerja dan berjuang.

penyokong pas patut tolak pas dan perangai buruk mereka. org macam nasarudin ni tk perlu dh nk dgr ceramah beliau yg tk lebih mcm org jual ubat sex di chow kit. kosong dan mengarut.

Tanpa Nama berkata...

Husam kena saman pas atas isu ini sbb pas memalukan husam secara live ceramah bertajuk husam lari padahal husam mari....pepatah org dahulu berani kerana benar takut kerana salah.kalau btl pas benar apasalahnya biar husam beri sedikit penerangan..10minit pun xpe lepas tu pas boleh sambung ceramah berjam2

Tanpa Nama berkata...

tajuk ceramah pun provokasi lepas tu kata Husam datang yang buat provokasi. terang-terang tertera nama Husam !

hari ini pulak kata cuma di jemput tapi sebagai penonton. suruh pulak husam buat ceramah.

apa kata tajuk ceramah Husam 'Hadi makan dedak 90 juta' dan hadi pun di jemput ?

islam menuntut kita mendengar kata kedua-dua belah pihak, yang menuduh dengan yang kena tuduh.

sayang nya PAS cuma mahu orang lain hanya mendengar kata pemimpin PAS.

Jangan 'ikut cara pas'

Tun Perak berkata...

Ceramah husam ade buat banner hina pemimpin pas dok...dah hina jemput pulok datang....dah datang....pemimpin pas hina lagi dlm ceramah demo.....dah kecut telor...halau pulok....ni kah akhlak islam yg pas bangga2...pejuang konon....buat malu islam dan buat malu je kat org bukan islam....

Haru Biru berkata...

Pas beranggapan yg Husam mesti takut nk mari. Sekali tersalah anggap. Tp yg peliknya ustz nasuruddin yg ckp berdegar2 pun x dop t...r!

Haru Biru berkata...

Pas beranggapan yg Husam mesti takut nk mari. Sekali tersalah anggap. Tp yg peliknya ustz nasuruddin yg ckp berdegar2 pun x dop t...r!

Pemuda Pinang Sebatang berkata...

Berani ka PAS datang?Husam ada hentam individu?yang Husam hentam ialah PAS sbg Kerajaan Kelantan atas SALAHLAKU & PENYELEWENGAN..tapi PAS?hentam Husam sbg Individu..so dia tak bleh mai ka?