1 Mei 2015

Ahmad Maslan Dah Dapat Kawan Yang Menyokongnya....


Rani Kulup bela Ahmad Maslan

Rakyat Malaysia perlu berfikiran matang dan bertindak rasional berhubung penjelasan yang dibuat Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan berhubung pelaksanaan Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST).

Presiden Martabat Jalinan Muhibah Malaysia (MJMM), Abdul Rani Kulup Abdullah memberi jaminan dia akan bertanggunggjawab melindungi menteri berkenaan sekiranya wujud sebarang ancaman.

Jelasnya, selama ini Ahmad Maslan telah melaksana tugasnya dengan baik dan dianggap mulia walaupun dicaci serta diugut pihak tertentu.

“Saya mempertahankan dia, sokong GST yang dilaksanakan untuk tujuan yang baik.

“Cuma peniaga itu sendiri yang rakus menaikkan harga barang sesuka hati.

“Hentikan serangan peribadi ke atas Ahmad Maslan misalnya mengaitkan ibu beliau macam babi. Ini kerana yang buat keputusan tentang GST bukan dia seorang, malah seluruh ahli kerajaan,” katanya ketika dihubungi FMT.

Sebagai tanda sokongannya kepada Ahmad Maslan, dia tidak melepaskan peluang untuk menyampaikan ucapan hari ulang tahun yang ke-49 kepada Ahli Parlimen Pontian itu.

“Saya berharap beliau kuat dan dipermudah segala urusan. Jangan takut dengan ugutan, jangan takut dengan ancaman dan apa orang nak troll.

“Segala ancaman perlu diterima dengan hati terbuka. Saya harap Ahmad Maslan tidak mengambil sikap membalas dendam dengan fitnah yang dibuat. Contohi sikap Rasulluah yang berbuat baik kepada umatnya, walaupun Baginda dibaling batu, dibaling najis, baginda tidak pernah membalasnya,” katanya. -FMT

ULASAN GB

Birds of the same feather flck together... (Burung yang sama bulunya terbang sekawan),,,

22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

These two are not birds, they are something else. They are men without a bird.

Wakatawakata berkata...

Abdul Rani Kulup Abdullah memberi jaminan dia akan Bertanggunggjawab melindungi menteri berkenaan sekiranya wujud sebarang ancaman.
AWAK NI SAPA NAK LINDUNGI ORANG ? ADA LESEN PENGAWAL PERIBADI KER ? KUAT SANGAT KER, YANG AKU NAMPAK DIA NI TAK ADA KEYAKINAN DIRI SEBAB TU PAKAI CINCIN BESAG !!! SAPA IKTIRAF UNIFORM YANG DIA PAKAI TU ? SYOG SENDIRI SAJA NAMPAKNYA !

“Saya mempertahankan dia, sokong GST yang dilaksanakan untuk tujuan yang baik.
MEMANG BAIK,BAIK SANGAT TAPI BAIK UNTUK SIAPA ?

“Cuma peniaga itu sendiri yang rakus menaikkan harga barang sesuka hati.
CAMANA NAK KATA PENIAGA NAIKKAN SESUKA HATI, SEBAB SEMUA PENIAGA NAIKKAN HARGA. PENGUATKUASA TAK PAYAH TERKIAL-KIAL, PERGI SAHAJA KAT MANA PUN, SEMUA NAIK HARGA !

“Hentikan serangan peribadi ke atas Ahmad Maslan misalnya mengaitkan ibu beliau macam babi.
INI AKU SETUJU DENGAN RANI !

Rasulluah yang berbuat baik kepada umatnya, walaupun Baginda dibaling batu, dibaling najis, baginda tidak pernah membalasnya,”
RANI KENA TAU RASULULLAH TAK KENAKAN CUKAI TAPI ZAKAT. HARAP RANI KENA BELAJAR LAGI.

Tanpa Nama berkata...

Org Perak kata kulup tu ape youp ?

Tanpa Nama berkata...

Wayar putuih org ni..cari glamour dgn membuat report polis tak habis habis...semua benda nak report polis...

Tanpa Nama berkata...

Kalau ikut orang perak..KULUP tu mangko la betaik

Koperasi Prihatin Kedah Berhad berkata...

Kawan yang sesuai dengan Ahmad Maslan? Lepas ni banyak repot polis boleh dibuat untuk tambah koleksi dan boleh dibukukan oleh Abdul Rani.

Malaysiabaru berkata...

Ni cerita dari Sabah

Kebodohan polis sabah untuk mohon halangan berhimpun telah ter batal ekoran permohonan di buat terlalu awal dan tamat dlm tempoh 7 hari iaitu hari Isnin.27april

Jom gegar Sabah ....

Tanpa Nama berkata...

Ahmad Maslan mendapat rakan yang membawa REBAHnya beliau...ha..ha...

tambah pendapatan sampingan sambil layari Internet Copy paste LINK
http://WeeklyFixPay.com/?share=1497

Tanpa Nama berkata...

Like!

With or without bird, those are not men!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bukan kote x sunat ke...

Tanpa Nama berkata...

harap maaf agaknya korong semua blum mengenali siapa sebenarnya abdul rani kulup.. selagi korang tak faham apa itu "sarcasm" selagi itu korang akan mengutuk abdul rani kulup.. pergilah like abdul rani kulup fans baca dan fahami setiap sokongan sarcasm beliau

Tanpa Nama berkata...

Nk tengok fail sikulup ni tengok dekat hospital tg rambutan atau pun kat tampoi johor...

Tanpa Nama berkata...

tambah lagi i sobri atau m hasan,bolehlah jadi the three stooges of malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Rani Kulup dah dapat dahan utk bergantung. Siap la DAM (Datuk Ahmad Maslan)

Tanpa Nama berkata...

Polis tak berani nak tangkap org ni pasai macam jin......harun din je yg boleh bantu!

Tanpa Nama berkata...

GBb bro .
apa nak jadi dgn Pas nih makin bengap dan perangai lebih drp UMno
inilah haih ajaran Juak2 UG

"Penyokong PAS demo anti-PKR di PP"
------------
Ketika penyokong Pakatan Rakyat berkumpul di ibu negara bagi membantah pelaksanaan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) di Kuala Lumpur, di Pulau Pinang lain pula keadaannya.

Walaupun pemimpin Pakatan di peringkat atasan mengatakan masalah dalaman di Permatang Pauh telah selesai, di peringkat bawahan perasaan tidak puas hati ternyata masih ada,sekumpulan anggota PAS cawangan Bagan, di Kampung Pertama, hari ini mengadakan perhimpunan bagi mendesak PKR memohon maaf berhubung kenyataan sayap pemudanya AMK berkaitan hudud.
Dalam perhimpunan ringkas itu, mereka juga menggesa PKR menyatakan pendirian sama ada akan menyokong rang rang undang-undang persendirian yang akan dibawa oleh Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Peserta himpunan yang dihadiri kira-kira 20 orang itu turut membawa sepanduk yang antaranya betulis "DAP jangan biadap", "hudud hukum Allah" dan "kami sokong tok guru presiden".

Mereka juga melaungkan takbir serta "hidup PAS" dan "hancur PKR".
SEJAK BILA SLOGAN PAS ADA "HIDUP PAS" NIH
DAH JADI UMNO PULAK ..
HARI BIRU DOH..
MAMPULAH PAS KALI INI PRU14
jika Juak UG menang di Maktamar..

Tanpa Nama berkata...

Kkkkkkk youp

Tanpa Nama berkata...

SI BODOH SUDAH TENTU LAH AKAN DISOKONG OLEH SI DUNGU.

Tak terkejut pun kalau maslan disokong oleh badut sarkis tu hahahhaha

Takkaaaaaaaaaan la org bijak pandai nk sokong maslan muka badut tu

1Malay.. berkata...

Rambut mc dr Kg Semerah Padi ,uniform pak guard mn ntah dia sapu..habis kerongsang anak bini dia kebas letak kat baju tu..biol punya orang. Elok la..sekor bodoh..sekor lg sewel...

Tanpa Nama berkata...

Ahmad Maslan baru bertemu dia punya long lost twin. Cara berfikir sejibik sama.

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik dia sokong pemimpin BN, kalau dia sokong pembangkang, dah lama kena tahan dituduh sebagai Militan nak serang Malaysia. Tak percaya?

Tanpa Nama berkata...

Sayang seribu sayang Ada akal,otak,jiwa,rohani...pun masih tak bole nak bezakan yg mana haq Dan bathil.cakap tu Biarla ada ilmu sikit mcm mana nk memimpin kerajaan...ingat in mcm main pondok2 ke..kami tak kan je perangai budak2 sayang ni.kesian kene sayang org yg mcm OKU bee cakap...ni ingat ni kami nk pesan hukum Allah Korang main2 ya yg tak betul Korang kata betul..tak pa begini la kami tengok kan je Jgn main2 Kalau tak sangup pikul amanah usah pikul pi buat kene lain menyusahkan bukan Bagi kesenangan....Jgn la nk Harap Korang Akan Kekal lg akan sayang..Tungguu dan lihat kuala Allah s.w.t pasti tiba Allah huakbar x3 Amin......-EMpEROR Ailummalsi halilibasif-