14 Jul 2014

Cybertrooper UMNO, Padi Jantn Ditahan Polis


Blogger ugut bunuh MB Kedah ditahan

SHAH ALAM - Blogger yang membuat ugutan bunuh terhadap Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir dan Ketua Setiausaha Sulit kepada Sultan Kedah, Datuk Syed Unan Mashri Syed Abdullah ditahan polis di sekitar Lembah Klang 5.45 petang semalam, demikian lapor Sinar Harian.

Blogger berusia 37 tahun itu sebelum ini dikesan membuat ugutan bunuh itu melalui laman Facebook menggunakan akaun 'Padi Jantn'.

Polis telah memburu suspek berkenaan sejak hari kelmarin.

Menurut Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kedah, Asisten Komisioner Mohd Nashir Ya semalam berkata, identiti sebenar suspek yang juga penduduk tempatan sudah dikenal pasti.

"Kita masih berusaha untuk mengesan suspek terbabit bagi membantu siasatan berhubung kes ini," katanya kepada Sinar Harian di sini, hari ini.

'Padi Jantn' telah menulis satu petikan berbaur ugutan yang berbentuk ancaman bunuh terhadap dua individu itu di laman Facebook miliknya.

Petikan itu berbunyi, "jika ada sesiapa yang sanggup bagi aku pistol dan peluru nescaya aku akan tembak mampos dua makhluk ini dulu sebelum tembak Sonny Ho".

Mohd Nashir berkata, susulan insiden itu lebih 20 laporan polis dibuat pelbagai pihak menggesa supaya tindakan tegas diambil terhadap individu terbabit.









IKLAN BERBAYAR






Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI




Tiada ulasan: