19 Mac 2014

Ini Video Konsert FMFA Dimana 6 Maut, Sekretariat Visit MY Terus Sokong Konsert!


Berikut dipaparkan video Konsert FMFA 2014 yang mendapat restu Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan Malaysia, yang telah mengakibatkan 6 orang maut dan berbelas yang lain mendapat rawatan akibat dadah.

Mengapa GB katakan konsert ini mendapat restu Kementerian pelancongan dan Kebudayaan kerajaan Malaysia? Gambar berikut menjelaskannya:


Malah Sekretariat Visit Malaysia 2014 di bawah kementerian pelancongan & Kebudayaan juga masih terus "menyokong penuh" penganjuran aktiviti maksiat tersebut seklaipun telah ada kematian. Pengurus Besar Sekretariat Visit MY, Nor Yahati Awang menyatakan:

"Tapi kita sokong because event ni sebenarnya VERY GOOD FOR VISIT MALAYSIA sebab ramai pelancong yang datang..."

Gila betul. Hancur negara anak muda dikerjakan UMNO BN.

Ini video Konsert tersebut.. Bagaimana penonton nak bertenaga untuk terkinja-kinja berjoget selama 3 hari kalau bukan bersumber dari pil-pil khayal... Jelas dan nyata.. Ini bukan konsert nyanyian semata-mata tapi parti liar yang dianjurkan secara besar-besaran.... Kerajaan patut buat kajian dari awal benda sebegini sebelum diberi permit penganjuran.... -fb TV PRU13










IKLAN BERBAYAR


JANA PENDAPATAN TAMBAHAN DENGAN MUDAH

Jom kawan-kawan...Jana income dengan hanya bermodalkan RM100 Tuan/Puan, drpd kita berfb @ berwechat @ whtsapp tak dapat hasil.. apa kata sambil-sambil tu kita buat income? Saya nak kongsi 1 program tempatan yang boleh buat income sampingan.

Tiada tipu muslihat, Tak perlu cari org.. tak perlu beli atau jual barang. Syarat kelayakan: Anda ada fb @ whtsapp @ wechat dan tau guna komputer sikit2. Apa saja termasuk twitter dan laman sosial lain. Anda hanya perlu open link dibawah dan register sebagai member. Lepas tu anda akan dapat link anda sendiri. Apa lagi, anda copy link anda sendiri dan copy ayat-ayat saya ni dan paste kat fb, twitter dan sebagainya. Modal anda dapat semula pada hari pertama lagi bila ada org yg buka link anda dan daftar. Mudahkan? Duit anda akan dimasukkan terus ke bank anda. Hari pertama saja saya sudah peroleh RM350. Memang berbaloi. Klik link di bawah ini.


KLIK SINI


12 ulasan:

Unknown berkata...

apasal suruh batalkan...??? suruh buat lagi banyak-banyak ... kalau tiap-tiap hari ada lagi bagus ... bagi dadah free ... bagi buat sex free ... bagi arak free ... lagi ramai pelancong akan datang ke malaysia ... berpulul-puluh juta akan datang ... rakyat malaysia akan jadi kaya raya ...... !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kepada KERAjaan Malaysia and Jamil Khir kerana telah berjaya memupuk anak2 muda Malaysia ke arah kemaksiatan....

Tanpa Nama berkata...

awang, pelancong luar x dtg ke mesia disbbkan konsert ni. org luar yg ada pun cuma student dr luar negara yg study di sini, yg ramai pun local. so jgn lah nk kelentong lg, nk menipu je keje korang.

Tanpa Nama berkata...

Malaysia bakal hancur jika dibiarkan lagi bn memerintah. Dgn keadaan sekarang pun orang melayu umno tak boleh berfikir, memang sah la bodoh piak.

Tanpa Nama berkata...

Ni bukan konsert .. nih rave party nih...kalau rave ,lagu mesti trance..kalau dah dengar trance ..tak sah tak de meth ,nak layan trance berjam jam

Tanpa Nama berkata...

Saya suka merujuk dan membandingkan masalah ini dengan perkara yg baru agar mudah difahami oleh sahabat-sahabat sekalian.

Bagaimana Yang Mulia Sultan Brunei berucap pada tahun lepas mengenai perlaksanaan kanun jenayah syariah dan antara yang masih terkesan dihati saya adalah ucapan beliau yg berbunyi:

"Siapalah kita untuk berdiri dihadapan Allah dan mengatakan yang kita masih belum bersedia untuk melaksanakan hudud?"

Sekaya-kaya manusia diatas muka bumi ketika ini tapi masih mempunyai IMAN yg tinggi.

Ramai yg salam sangka dengan perkataan Arab yakni "Alim"... Alim bukanlah maksudnya sesorang itu harus berpakaian seperti ustaz2.. Atau menggunakan ganti diri Ana/Anta.. Tapi Alim itu adalah orang yang berilmu dan mengamalkannya dengan istiqomah walaupun sedikit.

Wallahu'alam.. Segala yg baik dari Allah dan yang kurang itu sesungguhnya dari kelemahan saya yg serba kurang ini.

Tanpa Nama berkata...

Orang bukan Melayu mungkin kurang sensitif dengan kes rogol di bawah umur berbanding orang Melayu yang beragama Islam dan tidak menerima fenomena anak tidak sah taraf, kata Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Wan Junaidi Tuanku Jaafar.

Beliau berkata demikian sewaktu menjelaskan sebab di sebalik statistik rogol bawah umur yang hampir 80 peratus melibatkan orang Melayu, bagi tahun 2012 dan 2013.

"Ini bukan bermakna orang Melayu kebanyakan secara nisbah melakukan kes rogol sedemikian.

"Sebenarnya, oleh kerana orang Melayu sensitif sangat kepada kes-kes seks di antara belia ini, maka laporan mesti dibuat oleh pihak-pihak ini dan pihak lain mungkin kurang sensitif kepadanya maka nisbahnya dapat diterima.

"Perkara yang berlaku itu boleh diterima oleh pihak-pihak lain yang mereka nisbahnya lebih di bawah dan turun sedikit daripada angka yang ada di balai polis," katanya sewaktu memberikan jawapan tambahan kepada soalan di Parlimen hari ini.

BaDiN berkata...

Syabbas Kerajaan umnoo/Bn serta kpd pengundi2nya kerana program lalai terus diperbanyakkan agar Rejim Keparat ini terus kekal ditampuk kuasa.Amalan Politik suku Agama suku terus dipakai hingga sekarang Mustahil umnoo akan berubah kpd cara hidup Islam.

Tanpa Nama berkata...

Sokong posting Rantai "buat lah banyak banyak lagi concert / rave party tu, buat banyak banyak, bior banyak banyak lagi budak budak kita rosak akhlak....arak, sex, dadah semua nya ada kat situ, baguuusss buat buat banyak banyak lagi, Pak Nazri sponsor lah banyak banyak concert cam tu. Tarik pelancong konon Poooorah! Macam dah takda cara lain nak tarik pelancong, macam takda excuse lain sikit sikit kata nak tarik pelancong. Naguuus kasi rosak lagi akhlak, akidak anak anak kita Pak Nazri oi.

Anti Fitnah berkata...

Cuba bayangkan kalaulah salah seorang mangsa dadah yang mati tu ialah anak Najibkah? anak Nazrikah? ...
Apa reaksi depa?
Satu lagi projek bertamadun dan hebat dari keturunan bani Melayu UMNO.
Apa-apa pun. Janji "Melayu" memerintah di Malaysia. Kalau tidak, nanti "cina" memerintah, maka matilah semua "Melayu" di Tanah Melayu ni. Penghapusan etnik akan berlaku kalau "cina" memerintah. Sehingga hari ini, cuba pi Pulau Pinang, mana ada lagi orang "Melayu" kat sana. Semua dah tukar kepada Pak Chui Cheng, Wa Tak Tau, Lu Go Poh, Tiang Lam Pu, Kuat Ti Pu, Bak Mo Hong, ... Banyak dah "Melayu" murtad kat Penang. Kalau percaya, memang spesis "Melayu" jati. Kalau tak percaya, .....

Tanpa Nama berkata...

Apa blh buat. Hanya cara ini UMNO dapat ensure rakyat malaysia leka dengan isu sebenar negara yg sekarang ini membebankan rakyat, apa tak lagi tentangan org muda adalah sukar utk UMNO tangani.

Tanpa Nama berkata...

ada ke anak menteri turut sama dalam program maksiat tu?

Kalau ada eloklah mati cepat, dari hidup menentang syariat Allah dan menambah parahkan akhlak belia Melayu yang konon nya Islam.