3 Mei 2013

[BERGAMBAR] Rakyat Kelantan Bermunajat - Jawapan Kepada Keceluparan Najib -updated


Munajat rakyat Kelantan bagi menghadapi PRU 13 di Stadium Sultan Muhammad IV bermula jam 3.00 pagi tadi.

Ia adalah "jawapan" kepada "keceluparan Najib yang sehari sebelumnya memperlekehkan kerajaan PAS negeri Kelantan kononnya tiada pembangunan selama 23 tahun memerintah Kelantan sedangkan royalti Kelantan telah dirompak oleh UMNO BN sepanjang tempoh berkenaan.

Malah Najib turut memperlekehkan usaha kerajaan PAS Kelantan untuk membina lebuh raya Kota Baharu-Kuala Krai. Katanya:

“Bo lah weh, cukuplah 23 tahun, tipu rakyat, bohong. Ini nak buat lebuh raya Kota Baharu-Kuala Krai, buat tabung, ingat boleh buat lebuh raya dengan tabung (pungut derma daripada rakyat)?, berapa banyak tabung masuk, (sedangkan) kos RM2 bilion…(tentunya) tak boleh buat,” katanya ketika berucap pada Program Himpunan Rakyat 1Malaysia di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Petai.

Sekarang ini jawapannya, rakyat Kelantan menghadapkan wajahnya kepada Allah s.w.t. supaya dibalas segera segala tohmahan Najib berkenaan dan mengekalkan kerajaan PAS Kelantan di bawah pimpinan Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Doa yang dibacakan sendiri oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

"Ya Allah Ya Tuhanku. Aku tak berdaya lagi untuk menjaga agamaMu di Kelantan dan di Malaysia kerana amat kuat serangan yang datang dengan pelbagai cara.

"Oleh itu aku minta kepada Mu pertahankan agamaMu sebagamana Engkau pertahankan rumahMu dari serangan.

"Hancurkanlah mereka sebagaimana hancurnya tentera Abrahah seperti daun kayu dimakan ulat,"
kata Tuan Guru Nik Aziz dalam doa itu.














26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takbirrr...

Tanpa Nama berkata...

Amin Ya Allah...

Tanpa Nama berkata...

Teringin nak tengok Johor begini suasananya. Siapakah bakal MB Johor lepas ni wahai Pakatan?

Statement confirm menang nih

Tanpa Nama berkata...

Amin....

WarFitnah berkata...

"YA ALLAH. sekiranya hancurnya Negeri Kelantan dan diserahkan ketangan ORANG-ORANG MUNAFIK maka aku bermohon kepadamu YA ALLAH, engkau HANCURKAN LAH juga negara MALAYSIA ini kerana sudah tiada KEBERKATAN dan banyaknya KEZALIMAN, PENINDASAN dan PENDUSTAAN dari pihak BERKUASA sekarang ini YA ALLAH, aku sedia terima BALA darimu sekiranya itu yang terbaik untuk mengurangkan walaupun sedikit dosa2 ku, AMIN YA RobaL A'lamin"

Unknown berkata...

MasyaAllah...lautan manusia
Amin

Ataspagar berkata...

Aku pun teringin nak tengok keadaan macam ni kat Negeri Sembilan dan Melaka? Eh! Siapa menteri besar n ketua menteri kat N9 dan Melaka sekarang dan akan datang wahai Barisan??

Tanpa Nama berkata...

Alangkah bagusnya jika PAS negeri lain juga buat seperti ini ?

Tanpa Nama berkata...

Saya terharu melihat fenomena ini. Tanpa sedar air mata keluar...saya ingin lihat ia berlaku di Pahang...insyaAllah....

Tanpa Nama berkata...

Amin , Alhamdullillah !!!!

Moga moga Allah SWT makbulkan doa doa umat umat Islam di Kelantan.

Alhamdullillah

Tanpa Nama berkata...

Amin.ya Allah..

Tanpa Nama berkata...

Subhanallah..terharu dengan kesungguhan mereka yang mahukan Islam dimertabatkan di dalam pemerintahan..Takbir

Tanpa Nama berkata...

Betul betul brlinangan air mataku melihat gambar2 kaatas...takbir.

Tanpa Nama berkata...

ya Allah ya Rahman, menangkanlah calon yg menentang najib di Pekan, keluarkan dia dr parlimen walaupun sbg ketua pembangkang..! Semoga Kelantan sentiasa di bwh naunganMu ya Allah.

Tanpa Nama berkata...

rasa nak mencarut je dengan statement najib...kalo kerajaan pusat buat hiway pun guna duit rakyat juga bukan dari simpanan rosmah mansur pun...kerajaan pusat buat projek pun pakai duit hutang...bon sana bon sini..sebab tu sedar2 je hutang negara dah 500 bilion..cukuplah tipu rakyat jib...

Tanpa Nama berkata...

mau nangis saya.... sedih bah, dtindas,d anak tiri, d serang kiri kanan guna media sampai nk cerita hal sebenar pn x blh , d fitnah , d perlakukan semahunya tp masih tetap menolak krjn zalim. salute utk org2 kelantan. kami mendoakan mu utk wahai kalantan agar krjn rakyat yg adil kekal d sna. tolong doa kn utk kami d sabah agar krjn zalim jatuh d gantikan krn yg lbh baik. Ya Allah, hanya kpdMu kami mengadu, tolonglah kami, tiada daya kami. tiada sesuatu pn yg blh berlaku tanpa izinmu. bantulah kami rakyat tertindas...- jack

Tanpa Nama berkata...

Yaa Rabbi.. Kau makbulkanlah doa dr buah hatiku ini.. Kau kasihanilah dia dan juga kami.. Putrajaya mmg sasaran kami ttp kami serahkan kpdmu atas segala ketentuan yg kau kira lbh baik bg kami walau ianya bkn dr jangkaan kami.. Kami mmg mahu melihat islam tlaksana spnhnya ttp percaturanmu adalah lbh baik bg kami..

Tanpa Nama berkata...

Doa yg dibaca oleh tuan guru adalah sama seperti doa yg dipohon oleh nenda nabi abdul mutalib ketika abrahah hendak menyerang kaabah...
Sungguh terharu ... ya allah terima dan maqbulkan munajat rakyat kelantan...

shuibsaad berkata...

Ya allah, hancurkanlah kerajaan yg zalim terhadap negara kami, Berilah kami kekuatan dalam jemaah islam bg menentang musuh islam. Berilah kami kekuatan dan istiqamah dalam perjuangan kami ya allah

Tanpa Nama berkata...

Sangat terharu dgn sokongan rakyat...

Tanpa Nama berkata...

Ustaz Azhar Idrus pernah berkata dalam salah satu ceramah agama dia "Berbaktilah kepada orang lupakanlah jasa kita".. MR. Najib if you ikhlas tak payah you suruh orang ingat apa jasa you kepada rakyat tapi lu guna media massa cerita semua pembangunan dan kebajikan BN buat nak suruh orang ingat apa lu buat. You tak rasa malukah dengan kerajaan PAS tak ada bincang apa - apa pembangunan diaorang buat dan tak minta ingat jasa diaorang? Punyalah hipokrit pemimpin UMNO ini.

Said NO to UMNO. Orang tidak ikhlas adalah tidak layak jadi pemerintah. Orang yang ikhlas takkan minta orang ingat jasa kita dan hanya mengharapkan balasan Allah S.W.T.

Unknown berkata...

terharu sangat :)

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah kau hancurkan mereka dan penyokong mereka yang telah melakukan kezaliman.

gigi berantai berkata...

Saya sungguh terharu. Walaupun saya bukan beragama islam tetapi kesungguhan rakyat Kelantan bangun menentang kezaliman dengan bersatu dan bergantung pada Tuhan sungguh mengharukan saya. Menitis air mata saya melihat gambar yang indah ini. Tuhan akan mesti tolong dan tiada yang lebih berkuasa daripada Yang Maha Esa. Selamat berjuang. TGNA adalah pemimpin agung dan berharap Tuhan akan melanjutkan usia beliau dan terus kurniakan beliau tenaga dan keupayaan untuk memimpin Kelantan dan Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah ya tuhanku,ku mohon pada mu,jadikanlah pilihanraya ini sebagai hujan lebat yg turun utk menyapu bersih kekotoran dibumi Malaysia, ia membersihkan parlimen Malaysia dari mereka2 yg munafik. Ahli2 parlimen yg mengaku islam tapi menghina islam...minum arak,zina,fitnah,rasuah......amin..amin...

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah ya Rabbi engkau jadikan PRU 13 ini seumpama hujan lebat yg menyapu segala kekotoran,justeru menyapu parlimen Ma'sia dari kaum munafik yg menghina agama Mu...mereka mengaku islam tapi melawan islam, mereka menjual agama, utk mengekalkan kezaliman mereka...amin..