[BERGAMBAR] Ali Rustam Dikhianati Penyokong Sendiri, Lepas Makan Orang Cabut Lari


Rupa-rupanya rakyat Melaka datang ke ceramah anjuran UMNO/BN sekadar nak makan free jer... lepas makan akan terus cabut lari tinggalkan majlis.

Insiden ini berlaku menimpa juga keatas Ali Rustam apabila beliau dikatakan terlambat datang ke-satu tempat ceramah yang beliau di jadualkan memberikan ucapan di Taman Ozana Impian, Melaka malam tadi.

Ikut aturcara program beliau sepatutnya hadir jam 9.00 mlm namun setelah menunggu hampir 1 jam para hadirin yang kelaparan terus menjamu selera yang disediakan di bahagian belakang khemah.

Selesai saja makan, mereka terus angkat kaki balik kerumah.

Apabila Ali Rustam tiba lebih kurang 20 minit kemudiannya, khemah sudah hampir kosong.. Beliau hanya berikan ucapan tak sampai pun 5 minit kerana sudah hilang semangat.

Sudah pasti dirinya terasa bahawa sokongan yang ditunjukkan oleh rakyat Melaka selama ini kepada dirinya dan kerajaan UMNO/BN adalah palsu belaka.

Masih nak mendabik dada kata Melaka adalah kubu terkuat UMNO? -omakkau

16 comments:

View Comments/Post a Comment

16 comments:

OMAI said...

Padan Muka, sombong sangat. Baru tau langit tinggi ke rendah. Keh3...

Anonymous said...

Apa boleh buat. Datang hanya nak ambil hak kita sahaja. Duit makan yang disediakan confirm guna duit rakyat jadi rakyat datang makan lepas itu blah dari majlis. Buat masa kita dengar ceramah orang yang tak tahu menghargai perasaan rakyat.

Anonymous said...

eksyen konon, dtg majlis pun lewat. inilah ketua yg x reti menepati masa. kalau di negara2 maju dh lama kena buang keje... haprak.

Hantu Pocong said...

HAHAHA..AKU DIANTARA YG MAKAN FREE TU,DAN AKU DGN GENG2 AKU YG START MKN DULU,PASTU YG LAIN SUME FOLOW KASI LICIN,TME KITEORG BLAH BETEMBUNG DGN SI ALI ROSTAM NI,HAHAHA..PADAN MUKA LU SAPE SURUH BAGI MKN FREE...WAKAKAKKA

Anonymous said...

Tanda kehancuran umno..Sifir kekalahan umno didedahkan..Hari Pembubaran Parlimen: RABU
R- Rakyat
A- Akan
B- Buang
U- Umno..
Hari Penamaan Calon: SABTU
S- Semua
A- Akan
B- Bersatu
T- Tolak
U- Umno
Hari Pembuangan Undi: AHAD
A- Adalah
H- Hari
A- Akhir
D- Datuk Najib
Tarikh Mengundi: 5.5.2013, Maka 55 Tahun umno memerintah. 2013 Tahun Terakhir..
INI KALILAH....TAKBIR..

Anonymous said...

Hehehe umNGOK sekarang nak buat ceramah mesti ada makan, duit poket, baju free tak pun konsert..sekarang kat bandar baru selayang depa buat mini konsert ntah sapa artis yang datang tapi yang konfirmnya aku tengok depa terkinja-kinja sambil kibar bendera Beeend. LANTAK LU LA umNGOK...

Anonymous said...

rakyat semakin matang berfikir dan berani bertindak. umno semakin gagal memperbodohkan rakyat

azmie said...

ali rustam mn pernah reti nak datang on time

Anonymous said...

Pak Ali Rustam memang dikenali lambat datang ke majlis.Tanyalah orang Melaka.

Anonymous said...

Betul betul betul.. gua owang melaka.. si ali ketam ni riak nak mampos.. dia nak tunjuk gah suruh orang lain jadi baruah dia..chitt porah!!!

Anonymous said...

Inilah balasan merobohkan surau

Anonymous said...

Janji di capati

Anonymous said...

salam. sesungguhnya Allah SWT itu maha ADIL. pru kali ini yg ke 13. jatuh bulan mei lagi . apa ada pd 13 dan mei? masih ingatkah tuan2 akn 13 mei? kini kita tau sapa puya kerja yg merancang 13 mei. 1+3=4.siapa PM ke 4? kenapa hari pencolanan & pengistiharan kptsn pru ngam2 terkena hari mereka2 yg telah d zalimi( bunuh dgn kejam). jawapan nya adalah ini semua kehendak Allah. dulu 50 ribu tahun lagi Allah dah takdirkan..yg benar akan menghancurkan yg bati maha suci Allah.

Anonymous said...

Saya setuju dengan komen2 di atas! :)

pauh dilayang said...

Ya memang betul. Datuk Ali terkenal suka datang lambat ke majlis rasmi & tak rasmi.

Anonymous said...

D'Jango@TheRedBURET said :

SIAN PAK ALI TAM...TERKULAT KULAT MUKA DIA HEHEHEH...BARU KENE GAYA BOHHHH....AKHIRNYA....SAAT YANG DITUNGGU KIAN TIBA BOHHHHH....BN UMNONOK AKAN JATUH TERSUNGKUK BOHHHH.....HEHEHEH...KAWE DOK GELAK SENDIRI DOK TERINGAT ANAK DOK NYANYI LAGU BUNYINYE MCM NI....PAK ALI MATA BUTA NAK CIUM ANAK DARA TERCIUM BUNTUT KUDA KAH KAH KAHKAH KAH HEHEHEHE

Kembali ke Laman Utama




Tajuk-tajuk Terbaru di Kelab GB: