30 Apr 2013

[INI KALILAH!] Gambar Terbaik, Penumpang Komuter Baca Akhbar Ini Kalilah!


Sedang mereka memasang video "Sayangi Selangor Yakini BN" di dalam komuter, rakyat pekakkan telinga & celikkan mata membaca akhbar INI KALILAH dengan penuh tekun & kusyuk!!!


7 ulasan:

armal berkata...

Syabas dan tahniah diucapkan kepada adik2 remaja ini kerana berjuang dijalan yang lurus. Lawan tetap lawan. Ini kalilah. Tukar. Ubah. Selamatkan Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Hp aku pun dh sarat dgn SMS BN, Akujanjilah, apalah pergh... jenuh delete2.Tak cukup kt TV kt paper segala bagai diorg nak promosi mcm jual goreng pisang tak laku je.Dh angkut segala hantu jembalang, impot org pun tak yakin lagi.

Tanpa Nama berkata...

Ini kalilah UBAH! Inikalilah UBAH! Ini kalilah UBAH! Ini kalilah UBAH! Semoga kezaliman terhapus di muka bumi Malaysia ini..

Tanpa Nama berkata...

rakyat dah tak bodoh..kalau dulu bolehlah amno dok perbodohkan rakyat dengan kain pelikat dan makan free sekali sekala...tapi sekarang sorrylah...kami dah tekad nak ubah...lagipun kami nak ubah pemerintah bukannya nak ubah agama...apa yg nak kecoh2 sgt...

Tanpa Nama berkata...

Saya org tua, sebak dan terharu melihat kebangkitan anak muda. Syabas !! Ini kalilah Tukarrr.....

Tanpa Nama berkata...

Youtube Flash Mob Anak Muda Sabah pun hebat.. INI KALI LAH.. Be eNd tak payah ceramah dah, orang pun tak nak datang sangat sebab apa yang dia cakap semua dah keluar kat TV1, TV2, TV3, Bernama, Utusan, BH dan segala-galanya.. Isu lapok yg di ulang-ulang, apa yg kita mau UBAH.. Yg jelas dan nyata kita sendiri mau cari, lihat dan nilai...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah anak muda tolak BN bermotosikal berarak dengan bendera tanpa upah, insyaallah hijau ke putrajaya