12 Mac 2013

VIDEO-VIDEO Rakaman Macai Pro-UMNO Serang Pejabat PKR


Telor, kayu, batu dan kon plastik berterbangan ke arah bangunan ibu pejabat PKR petang ini, dipercayai dibuat oleh macai pro-Umno.

Ekoran itu, beberapa bahagian bangunan itu pecah dan telor bertaburan di depan pintu masuk pejabat PKR itu.

Serangan ini dipercayai untuk mengukuhkan dakwaan kononnya Tian Chua menghina pasukan keselamatan dan Datuk Seri Anwar Ibrahim pembelot negara ekoran tragedi Lahad Datu.

Setiausaha Kerja Wanita PKR Pusat, Maisuri Zainal, berkata dalam kejadian kira-kira jam 4 petang itu sekumpulan 40 orang berbaju merah berhimpun di hadapan pejabat parti itu, di Tropicana.

Difahamkan, kumpulan tersebut diketuai Pengerusi Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Azwandin Hamzah.

"Kumpulan itu mula berhimpun dengan beberapa sepanduk yang dibawa oleh sekumpulan mat motor yang mengatakan 'Anwar pengkhianat' dan mengecam Tian Chua.

"Ia berkaitan krisis Lahad Datu, kononnya.

Selepas itu, mereka mula membaling telur dan memecahkan papan tanda pejabat kami," kata beliau ketika dihubungi Harakahdaily.

Dalam pada itu, beliau turut melahirkan kekesalan kerana tiada sebarang tindakan dilakukan pihak polis yang turut berada di situ, biarpun sedar insiden tersebut.

Sehubungan itu, satu laporan polis dibuat di balai polis berhampiran.

JMM, sebuah NGO yang menyokong Umno sebelum ini juga yang bertindak menghantar kek najis kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.-HD







Laporan sebelum ini
klik untuk baca


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sedih melihat Melayu yang tak cerdik dipimpin Azwandin melakukan demo di halaman orang lain. Mereka mengancam orang lain dengan kata-kata dan ucapan. Bukti jelas sudah ada untuk pihak polis mengambil tindakan terhadap mereka supaya menjadi pengajaran kepada yang lain. Pihak PDRM jangan hanya mengambil tindakan kepada sebelah pihak saja. Perbuatan mereka amat berbahaya kepada perpaduan Melayu amnya dan negara khasnya.

Teman berkata...

Kesian teman nengok mike mike nie. Mike tak boleh berfikiran rasional; kalu beginilah rupenye masyarakat kite...hai terok bebenor le. Udah le muke bodoh, ditunjukkan pule kebodohannya tu !

Tanpa Nama berkata...

masa sekolah dulu dalam kelas ada 30 orang murid..bila keputusan peperiksaan diumum mamat-mamat UMNO dlm video diatas dapat nombor antara 35/30..maknanya bodoh mamat2 umno ni terhutang lagi..
Sebagai rakyat marhaen, kita bersimpati dengan warisan kebodohan yg telah diwariskan oleh UMNO pada semua pechachai UMNO..kita berdoa & berharap segala kebodohan didalam UMNO digunakan sebaik mungkin demi memertabatkan kembali UMNO selepas PRU13..

Tanpa Nama berkata...

Dah tak ada lagi yg cerdik dlm ameno ni.

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah kebodohan yang amat memalukan, Mariah dirii harganya Lima puluh ringgit Sahaja. Sedih dengan penyakit ini

Tanpa Nama berkata...

Who let the dog out...who who who who

Tanpa Nama berkata...

Mana polis ? Polis boleh membisukan diri tapi .....jangan marah apabila rakyat menggelar kamu sebagai anjing UMNO. it is because ...You deserve what you get.

Tanpa Nama berkata...

ini kah Melayu yang sembahyang 5 kali sehari ? Membawa malu kepada umat Islam lain saja.

Puak haram jadah ini cukup memalukan bangsa dan agama.

Tanpa Nama berkata...

telur yg dibaling, satu pembaziran. dasar melayu umno mmg suka membazir....

Tanpa Nama berkata...

ha, ha what a stupid people. not rasional at all. Ajakle boss engkau tu berdebat. Tengok siapa terer.

Tanpa Nama berkata...

cukup lah.....

berjuta juta melayu yang sedia ada di tanah air ini yang bahalol bahalol tak ubah ubah masih benggap dan ngok.

cukuplah bapa maknya bahalol, jangan juta juta anak anak melayu ikut serta macam mereka yang terdahulu bahalol.

kalau macam ini, melayu alamatnya duduk di hutan sepilok gayanya.... sedih, tapi nbenar.

orang bahalol dah di tunjuk pada raut muka mereka...seperti bahalol bahalol samseng ini.

Hana berkata...

Anon 8.48am.. awak haha kelakar lah komen tu.. anyway tak yah simpati dgn warisan kbodohan derang tu.. orang yg tak diberi hidayah, ditutup, dikeraskan lagi hatinya huhu

Tanpa Nama berkata...

Patut ler takde telur... Telur dah pecah!!!

Tanpa Nama berkata...

yang berdemonstrasi tu keturunan anak haram.mak bapak depa pun anak haram,tok nenek depa pun anak haram.tu sebab perangai depa macamtu.

Tanpa Nama berkata...

SALAM BERSIH.... NI DAH KIRA LEBIH GANAS DARI PENCEROBOH DI LAHAD DATU.... MACAM NI KE PEMIMPIN DIA ORANG AJAR KAT DEPA.... BAIKLAH MEREKA SEMUA NI SEDEKAH AL FATIHAH KEPADA YANG TERKORBAN..... BERAPA RIBU RM SETIAP SORANG DAPAT NI

Tanpa Nama berkata...

NAMPAK MACAM LALU IKUT DEPAN PONDOK POLIS..... TAPI APA TINDAKAN PIHAK PDRM...... MAKAN GAJI GOMEN SECARA BUTA KE..... MCM NI KIRA TAK ROSAK DAN GANGGU KESELAMATAN DAN KETENTERAMAN AWAM KE... BOLEH PDRM JAWAB KE

Tanpa Nama berkata...

MACAM NI KE BARISAN PERTAHANAN NEGARA DARI UMNO....
KALAU BERANI SANGAT DAN LANTANG SANGAT SUARA MEREKA... YANG NI PATUT HANTAR KE LAHAD DATU ATAU PALESTIN BERJUANG UNTUK AGAMA... NI BERJUANG UNTUK DUIT NI

Tanpa Nama berkata...

Sian betui tengok depa nih...buat malu org melayu je. dah macam perangai artis yang berlakon pulak nampaknya...tula pasal byk tengok drama, ni la jadinya! semuanya nampak kebengongan, tak guna akal yang Allah beri untuk berfikir dan cari cerita benar, bukan cerita auta atau berperangai yang tak bertemadun cuma kerana habuan beberapa ringgit je...alahai!