5 Mac 2013

[VIDEO] Pemuda UMNO Ganggu Program Pakatan Di Teluk Intan


Sekumpulan Pemuda UMNO malam semalam telah melakukan perlakuan biadab dan provokasi melampau dengan menggangu kacau ceramah DAP di Teluk Intan, Perak sambil mengibar bedera dacing berteriak terjerit terlolong "TELUK INTAN MELAYU PUNYA..... UMNO PUNYA".

Mereka tunjuk samseng dan biadap yang tidak bertamadun langsung. Enggan beredar walaupun dirah pihak polis.

Keadaan terkawal... Nampak gayanya lagak samseng Pemuda UMNO ganggu kacau ceramah Pakatan Rakyat semakin hari semakin melampau.

Kini permainan politik perkauaman sempit UMNO sudah sampai ketahap amat merbahaya dan kritikal sekali. -omakkau

10 ulasan:

Awanama berkata...

Masya Allah!

Kumpulan Umat Manusia No Otak itu besar, ada 3 juta kalau tak salah. Selagi bahalol, selagi itu lah perangai nya bahalolbak ketuanya.

Sedih tengok Umat Umat ini yea.

Awanama berkata...

Yang 1 juta dah patut bersara,bagi orang muda pulak memimpin.

Awanama berkata...

kita diperintah melalui pilihan rakyat dan secara demokarasi,rakyat boleh berfikir secara rasinol dan bijak. kita bukan lagi semacam dahulu kala, sekarang ni kita mempunyai berbagai media secara terus yang tidak perlu di tapis lagi jadi gunakan lah peluang ini dengan bijak untuk memterjemah segalax nya

bapa korang berkata...

"sekarang ni kita mempunyai berbagai media secara terus yang tidak perlu di tapis lagi jadi gunakan lah peluang ini dengan bijak untuk memterjemah segalax nya"

sebab itulah banyak fitnah yang timbul... tapi bila kebenaran yang ditunjukkan tak percaya plak.. nak bat camne VIDEO kan besi tak bleh jadi bukti....

Awanama berkata...

Makin lama makin meluat getik geleman teman nengok umno neh ... hati teman teman dengan UMNO, BN .... Tak gamak teman mbagi undi ke deme

Ammy Hassan berkata...

Inilah apa yang dititahkan oleh DYTM Raja Nazrin bahawa UMNO bertindak seperti samseng dan tidak matang dalam memperjuangkan ideologinya...

Awanama berkata...

Menceroboh dah mmg kerja Ubn

Awanama berkata...

Sama-samalah kita berdoa moga makin ramai pihak polis yg diberi hidayah Allah. Hal ini terbukti, mereka meluahkan pandgan mereka setelah mereka bersara. Sekurang2nya bukan semua polis jahat. Semasa dlm jwtan mereka x boleh berbuat apa2 kerna golongan mereka kecil. Nmpak skrg bbeza sedikit. Teruskan berdoa utk mereka, ini keluahan PDRM sendiri.

Awanama berkata...

Lagak macam beruk Mat Yeh.

Awanama berkata...

samseng UMNO dan PERKASA, kenapa BN biarkan?