24 Feb 2013

[VIDEO] Kisah Papagomo Tersebar, Ceraikan Isteri & Rampas Anaknya

Blogger pencacai UMNO terkenal, Wan Muhammad Azri bin Wan Deris atau nama glamornya PAPAGOMO, rupa-rupanya kini menghadapi masalah rumahtangga yang serius apabila beliau dilaporkan telah mengabai dan menceraikan isterinya dan di dalam satu video yang beredar di laman sosial menyatakan papagomo telah merampas anaknya dengan kasar dari bekas isterinya itu.

Hal mengenai beliau meletup dan hebat dibincangkan di forum cari.com.my

Petikan:

Lelaki kalau rampas anak dari ex-wife selalunya bukan sebab sayang kat anak dia lebih kepada nak balas dendam dgn ex-wife jer... Dulu kan ada kes laki dia larikan anak dari ex-wife lepas tu bukan dia nak bela...pegi hantar kat rumah anak yatim. Mak budak tu cari anak dia bagai nak gila last2 jumpa kat rumah anak yatim kat Ulu Langat masa kejadian tanah runtuh hari tuh...dasar laki busuk hati!!!

Anaknya bernama Wan Cassandra. Sila rujuk blog bekas isterinya BELLINA.

Di dalam satu video yang dimuatnaik di youtube, papagomo dilihat telah dengan kejam rampas anak mcm tu jer.. tgk masa 0:04 dia pakai jersi malaysia:



Ulasan GB

GB sudah ulas lama dulu di: Satu Hari Papagomo Tetap Kena Walaupun Polis & SKMM Tak Jalankan Kerja. Kini apa yang GB utarakan menjadi kenyataan.

Kebal macamana pun papagomo yang dilindungi oleh polis, dengan hukum kebenaran dan hukum Tuhan, papagomo pasti hancur binasa!

Petikan:

GB perhatikan sudah ada laporan polis / SKMM sebelum ini terhadap papagomo tentang banyak isu, salah satunya mengenai video seks.

Tetapi tak ada siasatan dilakukan, malah papagomo semakin galak menyiar gambar porno dan video lucah.

Yang penting sekarang, ialah laporan polis terhadap polis dan pegawai SKMM yang tak menjalankan kerjanya.

Mentang-mentang duduk sekapal dalam UMNO.

Tak apa, satu hari papagomo tetap kena. Sepandai-pandai tupai melompat akan jatuh ke tanah juga.

Doa lagi: Ya Allah buktikan kebenaran itu kebenaran....

Doa orang yang baik-baik dan yang dizalimi akan tetap mengatasi amalan dan doa orang yang jahat-jahat.

Itulah hukum kebenaran dan keadilan berjalan dan itu baru sekelumit balasanNya, di "sana" menanti lebih banyak jika masih enggan bertaubat.

Kita tunggu kisah blogger-blogger pencacai yang lain pula. Yang jahat itu PASTI terhukum jua!

13 ulasan:

Awanama berkata...

Pencacai umno bn ni semuo cari makan sangup gadai maruah ugama bangsa dan negara. Memang bangsat hidup dgn rezeki yg tak elok.

Awanama berkata...

balasan Allah. Allah Maha Penyeksa pd mereka yg berlaku zalim. seksa batin mamat papagomo ni lg perit drpd kekalahan umno.. padan muka kau..!

Awanama berkata...

baik kamu bunuh diri aje.nak nomen orang buat rumah tangga sendiri pun tak betul kaaaaaaaaaaaaaa

Awanama berkata...

Dengan anak pun sanggup dikasarinya. Dan isteri mungkin tak sanggup menanggung malu dengan suaminya.

Awanama berkata...

Moga2 ia menjadi pengajaran kpd kaki fitnah

Awanama berkata...

Hebat mana you punya ilmu komputer Mr. Papagomo kalau satu hapak ilmu agama tak ada maka bodohlah kau dari dulu kini dan selamanya biarpun ilmu komputermu hebat. Bukti kebodohanmu semakin tertonjol sekarang. Polis, you kena jalankan tangungjawabmu kerana bukti cukup jelas dan saksi pun ada. You buat tak tahu kami nak ingatkan you balik. Jangan sampai kami persoalan integritimu itu.

Awanama berkata...

ni lah balasan jika suka sgt nk fitnah org..last2 kena muka sendiri..padan muka ko gomo..hidup ko dah kucar kacir..lps ni pi jumpa awie ajak belanja minum smpi mabuk..conform awie open table kat ko..ko pi minum smpi puas..smpi mati pun xpe...kah kah kah...

suahati berkata...

nauzubillah.....takutlah dengan apa saja yang kita lakukan. Sekiranya apa yg kita lakukan itu tidak benar dan fitnah semata2...percayalah Allah Maha mengetahui akan segala yg kita lakukan didunia ini. Dan lihatlah sekeliling sebenarnya apa jua bala bencana yg berlaku keatas manusia diatas muka bumi ini sebenarya balasan Allah keatas apa jua yg kita lakukan.
Buat baik InsyaaAllah akan dapat baik manakala buat jahat, musibahlah yg akan dapat. Wallahua'lam.

Awanama berkata...

Padan Muka Mu!!! Mudah-mudahan lebih daripada itu mu akan menerima pembalasan nanti!!! Seronok sungguh baca berita ini kerana si jahat sudah kena tibai!!!!

Awanama berkata...

semoga umno bn dan yg menyokong mereka dilaknat allah kerana menolak hukum allah dilaksanakan. amin..

Awanama berkata...

Masya Allah !

Anak jadi mangsa.....

ROJAK berkata...

masih ada peluang untuk papagomo bertaubat...

Awanama berkata...

Sepandai2 mnusia memutar belit fakta...

Akhirnya duk lam kubur juga..