23 Feb 2013

Deepak Saman Najib RM100juta & Dakwa Najib Kenal Altantuya & Flora Ong

Seorang lagi nama wanita keluar dari Deepak hari ini

KUALA LUMPUR: Satu lagi nama baru keluar dari ahli perniagaan, Deepak Jaikishan hari ini yang dikaitkan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak iaitu Flora Ong.

Deepak berkata, Najib mengenali dan mempunyai hubungan rapat dengan kedua-dua wanita iaitu Altantuya Shariibuu dan Flora Ong.

Deepak juga mendakwa Najib memberikan sokongan kewangan kepada kedua-dua wanita ini.

Pampasan untuk anak Antantuya

Deepak hari ini berjanji akan memberikan semua pampasan yang beliau perolehi dari tindakan samannya ke atas Datuk Seri Najib Razak kepada anak dan keluarga wanita Monggolia yang dibunuh dengan kejam, Altantuya Shariibuu.

Ini kerana, merekalah mangsa sebenar dari kematian wanita dari Monggolia ini, kata Deepak kepada Harakahdaily.

"Saya berjanji akan memberikan seluruh pampasan yang bakal saya perolehi dari saman ini kepada anak yatim yang ditinggalkan Altantuya dan keluarganya.

"Biarkan kebenaran terdedah (melalui saman ini)," tegas Deepak dalam kenyataannya.

RM100 juta saman

Deepak hari ini memfailkan saman RM100 juta ke atas Najib Razak kerana mendakwa beliau sebagai orang yang tidak berkredibeliti.

Beliau juga mengaitkan adik beradik Najib dalam kes ini iaitu Nazim dan Johari Razak di samping isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor.

Ini kerana, kata beliau, ketiga-tiga mereka mempunyai kaitan secara langsung dengan kes pembikinan akuan bersumpah kedua yang dibuat oleh P Balasubramaniam. -HD

Ulasan GB

Mahathir pernah meminta Najib untuk tidak melayan dakwaan Deepak, kerana Mahathir sendiri tahu bahawa Najib tidak akan mampu menafkan kebenaran.

Najib hanya sedar memberi helah bahawa Deepak tidak berkredibiliti. Siapa Najib untuk membuat judgement sedemikian? Jika ada sekalipun keraguan terhadap kredibiliti Deepak, maka ia hendaklah dikemukakan di mahkamah dan hakim mahkamah menentukan samada Deepak berkredibiliti atau tidak.

Sepertimana yang GB selalu ungkapkan, hukum kebenaran dan keadilan akan tetap mengambil tempatnya, Najib bakal terhumban ke gaung yang dalam jika apa yang didakwa oleh Deepak itu benar.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

musykil la deepak ni..dia berani dedahkan kepincangan najib..rse mcm ada yg backup dia (org no 2 umno??) utk jatuhkan najib..(kite mmg nk tgk najib jatuh)..tp..musykil..

Carlos Santiago berkata...

selagi najib jd PM, xder saper bleh goyang dia. kan mahathir pernah ckp...kuasa penuh...hemmm.

mohon masuk bloglist tuan..

http://bankami.blogspot.com

Amuraria berkata...

adakah mamak kutti backing mamak deepak nih ? ABU jangan lupa !

Tanpa Nama berkata...

Itukah politik? Jatuh menjatuh... Kesian PM kita. Kalau dia di pihak yang benar Allah akan pelihara dia. Kita harap petualang sebenar akan diberi balasan setimpal. Allah sahaja yang Maha Mengetahui

Tanpa Nama berkata...

Anon 11.53: Buat homework mgenai najib.. kamu akan jumpa petualangnya..Tak usah la kesian Kat PM kita..sendiri buat sendiri tanggung..

Tanpa Nama berkata...

ya itulah politik umno bn..jauth menjatuh tikam menikam demi kuasa dan kekayaan dunia

kg senduk bg berkata...

setuju dgn anon 1:13...... kenapa la 2 anggota polis yg kena dlm kes altantuya nee.... arahan siapa yaaa.... anak saya yg tak tamat SPM pun boleh bertanya saya ttg perkara nee sbb dia keliru kenapa polis yg di hukum tuu bertindak kejam.... saya kata jawapannya ada dlm akhbar pembangkang dan layarilah blog2 pembangkang... alhamdulillah anak saya dah faham... dan selalu melayari blog pembangkang utk selesaikan kekeliruan jika ada perkara yg didgr tak memuaskan hatinya... insyaallah saya kata lepas PRU13 kita layari blog pemerintah pula..... ABU

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya tak ada Pilihanraya.

Tanpa Nama berkata...

FLORA ONG ADA DALAM GAMBAR NI....
Ada dua

1. Tracy Ong

2. Flora Ong

http://keehuachee.blogspot.com/2012/02/tracy-ong-hosted-queen-for-chinese-new.html

Unknown berkata...

Kematian altantuya adalah PM (PRIME MYSTERY)

Kematian Al tantuya sangat menyayatkan hati, manusia yang waras merasa sangat berat dengan kehilangan nyawa manusia tak kira mereka Islam atau tidak kerana nyawa manusia satu sahaja dan tidak dijual dipasaraya atau mana mana pasar didunia ini,sebab itu Al qur'an menyebut(TERJEMAHAN):

" SESIAPA YANG MEMBUNUH SEORANG MANUSIA SEPERTILAH DIA MEMBUNUH MANUSIA SELURUHNYA DAN SESIAPA MENGHIDUPKAN NYAWA MANUSIA(MEMELIHARANYA)SEPERTILAH DIA MENGHIDUPKAN NYAWA MANUSIA SELURUHNYA"

Kita melihat dalam kes Altantuya pembunuh telah didakwa dan dihukum tetapi orang yang menyuruh dan mengupahnya masih menjadi(PM) "PRIME MYSTERY" kepada seluruh rakyat Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Sedih n malang rakyat msia krn berPM seorang pnbunuh.