5 Jan 2013

Kenalkah Anda Insan Ini?



Inilah orangnya yang menjadi wira ummah. Detik itu ucapannya menyinga membelah kebejadan sekularisme yang membelenggu masyarakat.

Kata - katanya dipetik menjadi amanat yang membugarkan semangat juang anak muda diwaktu itu termasuk diriku. Puluhan tahun kata - katanya ibarat semalam baru dilafazkan membuatkan syaithan yang dikenali tidak mampu lena sepanjang zaman. -fb Ust Nasruddin Hassan

Ulasan GB

Asiaweek pernah menyenaraikan Presiden PAS di tangga ke-7 paling berpengaruh di Asia, jauh meninggalkan Dr Mahathir di tangga Ke 39 dan meletakkan gambar Abdul Hadi pada kulit depannya dengan paparan tajuk "Will he one day lead Malaysia?"

8 ulasan:

jihad Islam berkata...

YA ALLAH..! YA TUHANKU..! KAU JADIKANLAH NEGARA MALAYSIA INI..., DIPIMPIN OLEH INSAN YANG BERTAKWA KEPADA MU...,SELEPAS PRU KE 13 NANTI...., AMINNN..AMINNN..AMINNN!!!

Amuraria berkata...

INS SHA ALLAH ! ABU JANGAN LUPA !

Tanpa Nama berkata...

ya allah, musnahkan dan jatuhkan UMNO diganti pemimpin yang benar-benar beriman memerintah Malaysia

zam67 berkata...

syabas buat PAS kerana sentiasa berinovasi sehingga mencapai kematangan manhaj politiknya seiring dgn pemikiran masyarakat majmuk hari ini.Takbir!!..

BaDiN berkata...

Dikala itu diriku masih belasan tahun lagi,TAPI sudah kenal yg mana Syaitan yg dikenali dan yg mana Malaikatyg tak dikenali,Heboh diperkatakan Politik Suku Agama Suku.
Inilah Insan yg amat digeruni oleh Kaum Amno dari segi Pertuturannya maupun Budi Pekertinya.

Unknown berkata...

Bile ini yg majalah luar negra publishkan, org sblah sane akan kate..diorg cume nk memburukkan malaysia..ha..same cam kes aliran duit haram n rasuah..malaysia hampir jd juara!!

Tanpa Nama berkata...

Syaitan yg direjam bertopengkan manusia yg konon alim, akhirnya habuk pun tarak, yg dia dapat hanyalah bala ketakutan, kehancuran dan kegelapan. Balasan dari Allah SWT kpd manusia2 yg melampaui batas.

nizamnazim berkata...

melampau jugak amno ni..lamo bona tuhan kito bg can ngan amno hampeh ni...knpo yo? ontah2 lom ado yg lobeh baik lg dr amno tak...? setahu sy kalau kto tak jujur tak akan lamo.. hek eleh..mcm la alim bona