[GEMPAR] Budak 13 Tahun Ditangkap Cuba Rogol Wanita Di Tandas Pam Minyak


Di dalam satu kejadian yang agak memeranjatkan seorang budak remaja berusia 13 tahun telah ditangkap kerana cuba merogol seorang perempuan di dalam sebuah bilik air wanita di stesyen pam minyak SHELL Jalan Munsyi Abdullah Melaka.

Perempuan tersebut, Oon Chen berkata, ketika beliau masuk ke bilik air berkenaan, seorang budak berusia dalam lingkungan 13 tahun tiba-tiba menerjah masuk dan menutup mulutnya serta cuba mencabulnya.

Mangsa menjerit meminta pertolongan dengan harapan ada yang terdengar, disamping meronta-ronta untuk melepaskan diri dari budak tersebut.

Mangsa berkata, 'dalamasa melawan hendak melepaskan diri, saya berjaya menggigit jarinya, dan setelah itu, saya terdengar ada seseorang datang ke bilik air.

Pembantu jualan dari stesyen Shell kemudiannya datang membantu, dan budak itu di dalam bilik air tersebut sebelum beliau membuat panggilan polis.

Polis berjaya menahan budak tersebut seperti foto di atas.

sumber Ulasan GB

Moral of the story, terutama kepada kaum wanita, jangan pandang budak berusia belasan tahun kecik anak, dizaman ini, bukan saja orang dewasa, budak belasan tahun pun sudah membawa "iblis" di dalam tubuh badannya.

Berwaspadalah!

38 comments:

View Comments/Post a Comment

38 comments:

Anonymous said...

melaka lagi

Anonymous said...

Bekas KM melaka pun kaki rogol juga.

Anonymous said...

tengoklah gambar apa kat depan T-shirt budak ni...pengaruh kumpulan iblis

masih boleh dibetulkan dengan tarbiah dan bimbingan yang baik

C++ said...

Bhai GB...

Pergh... baru 13 tahun dah ader bakat jadi setan.... Nih patut dilantik jadi Ketua Pemuda UMNO nih... hehehe

Anonymous said...

Apa nak hairan kat Melaka ni kalau bab pesta melalai kan dan bercampur laki laki Perempuan macam KERBAU LEPAS contoh JOM HEBOH JOGET LAMBAK Hasil apa yg dapat ,adakah ia membentuk akhlak dan siasah diri yg baik , Kalau tahun baru apa yg di hidangkan , Apa akan jadi pada generasi muda spt di atas .

Anonymous said...

km melaka yg lalu tamby chik idola budak ni, ha,prak umno bn haram jadah sah syaitan dikenali olih madey kutty .

Anonymous said...

Anak siapa la ni ? mari la kita sama 2 jaga akhlak kita dan keluarga kita aminnnnn.

Anonymous said...

kalau ditanya budak itu apa sebab dia naik geram nak buat tak snonoh
13 tahun dah balir ke belum entahlah apa jawapanya

Anonymous said...

Apa nak jadi dengan orang Melayu sekarang ini....

Di Melaka agak kerap kejadian sedemikian, apa nak jadi dengan orang Melaka sekarang ini....

Di kejar Dunya tak berkat, masjid dan surau banyak yang kosong, yang ada pun secoit terdiri orang orang tua pencen.

Kesian anak kecik ini....mak baapak sebuk cari Dunya, anak jadi mangsa kurang dapat kasih sayang.

MasyaAllah, nak harap Ketua Menteri Melayu tolong orang Melayu...susah jugak yea...

Orang Melaka ini agak funny sikit kot.

Anonymous said...

Gambar tshirt pun dah dajjal....illuminati symbol.

Anonymous said...

Wah.. Inikan indikator penting yg menunjukkan kita sgt2 perlu kpd hudud.. Wahai pihak munafiqin semakin kamu rendahkan hukum Allah maka bala kan terus memburu kamu..bersegeralah kembali mentaati Hukum2 nya mudah2han kita terhindar dr bencana jelek spt ini..

Anonymous said...

Ini pengaruh video lucah yg teramat senang disurf kt intenet.sepupu sya umo 12 tahun penah kantoi surf video lucah bila check kt history.mak bapak sila pantau pengunaan intenet oleh anak2.jgn biarkn mereka surf intenet sorang2..

Anonymous said...

akbt mlnghkn hdud mnsia mla trsst...ikt hkum ALLAH mnsia kmbali ke lndsn.. ALLAHUAKBAR!!!

Waris said...

Bhai C++... budak tu lebih berpotensi jadi ayahanda pekida atau perkosa.

Wakakaka....

Anonymous said...

Sedih aku tgk budak tu jd camni.

Anonymous said...

teruknya...kemaluan pun kecik lagi dah buat onnah...pelempang dia...setan punya anak..dibantai dengan payung baru tau

Anonymous said...

Knapa nk kaitkan ngn politik!! Bodoh la lu org ni!! Xpro langsung!! Haaakk tuiih

Anonymous said...

Padan muka budak ini.

Anonymous said...

Budak ni terpengaruh dgn filem porno yg bebas berada di pasaran.

Anonymous said...

post ni cita pasai masalah moral yg berlaku kat generasi kita skrg ni...yang melalut sampai umno la,pekida la...
ni masalah bersama,masalah org kita..
x kira la hangpa umno ka,pas ka...

Anonymous said...

pndpt aku la, jgn blame bdk ni.

1. yg salah majoriti kita esp yg angkat pemimpin yg xbetul utk memimpin. ni la hasilnya hari ini.

2. mgkn salah mak bapak, langsung xamik tahu hal anak. sibuk cari duit, anak pun kureng la didikan agama. mgkn parents keje kilang je, gaji kecik, tpaksa lebih OT utk tampung kos hidup yg tinggi, so aku blame yg no 1.

3. hiburan memang xdpt kawal dah kat melaka. buat jom heboh je, terus jalan jem mcm lahanat. mufti? tido telan gaji bulanan. tyt n km hepi la.

4. time solat jumaat, berapa ramai anak2 yg sekolah lepak bus station, bkn masjid. aku pernah ronda b4 s.jumaat sbb pelik mana pergi bdk2 sek sbb masjid kurang bdk sek.

warga melaka, tlg la pilih pemimpin yg betul. korang nk ke anak jd mcm bdk kt atas tu?

ANAK JATI MELAKA

Anonymous said...

ANAK JATI MELAKA, aku setuju ngan hujah ko. dan 1 aku nak tmbah,benda jadi persoalan kat fikiran aku. si mangsa ni lak bagaimana pemakaiannya?adakah menutup aurat?ketat sana,ketat sini?..sehingga boleh menaikkan nafsu sesiapa sahaja?..saper2 boleh komen??

F-aRn said...

Degan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Segala puji bagi Allah dan selawat kepada junjungan Nabi Muhammad SAW, para sahabat dan kaum keluarganya. Amin.

Salaam saudara,

Ingat, bila ketua rosak, ulama rosak, akhlaknya cintakan dunia, takut mati maka rosaklah penduduk seluruh negara.

Selagi penduduk negara itu tidak bertukar menjadi baik, maka pemimpin yg naik juga tidak akan dtg dari kalangan yg baik. Tokoh korporat dan undang2 yg ketat macam mana sekalipun mereka yg tak takut kepada Allah akan melakukan kerosakan. Hukum umumnya, “Allah tidak akan benarkan pemimpin yg baik memerintah org yg jahat dan orang yg jahat memerintah org yg baik-baik”. (Petikan dari Buku SSS, S.H. Alattas)

Sebab itu sahabat2 kita disini kaitkannya dgn politik. Byk kn membaca saudara. Lontarkanlah komen dgn ilmu. Ya khir.

Anonymous said...

Setuju dengan pendapat anon 2.02am.
Kebanyakkan pandangan dari prespektif sempit berdasarkan fahaman politik tidak akan membantu sesiapa pun. Apa lagi kalau komen itu lebih kepada menunding jari kepada kesalahan orang lain tanpa memandang kepada penyelesaian secara konstruktif. Sikap sebegini hanya akan merugikan orang Melayu.

Anonymous said...

Alamatnya budak ini akan ke sekolah pemulihan akhlak yang ada di Melaka.

F-aRn said...

Degan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Segala puji bagi Allah dan selawat kepada junjungan Nabi Muhammad SAW, para sahabat dan kaum keluarganya. Amin.

Salaam saudara,

Bagaimana tidak kita mengaitkan masalah sosial masyarakat dgn pemimpin2 masyarakat kita. Air yg keruh di hulu akan keruh di hilir. Kalau seorang pemimpin buka pusat hiburan, pemimpin lainkah yg mengunjunginya? Sudah tentu lah pengikut2nya masyarakat awam yg dtg mengunjung berpesta bersama meraikan maksiat.

Anda boleh bezakan pihak mane yg menganjurkan majlis ilmu dan pihak mane yg menganjurkan majlis maksiat. Jadi, anda sendiri wajib pilih yg mane yg terbaik. Renungkan petikan di bwh:

“Setiap pemimpin yg Durhaka kepada Allah dan tidak mengikuti kebenaran, kemudian menyuruh rakyat atau bawahannya supaya taat kepada ajarannya, baik secara paksa maupun sukarela, maka org yg menyerah diri, mengabdi dan taat kpd penguasa, pemimpin yg fasiq tersebut berarti ia menyembah TAGHUT.”

Adul A’Ala Al Maududi

Dalam bukunya

“Al-Musthalah Al-Arba’ah Fi Al-Qur’an”


Renung2kan, Fikir2kan dan Selamat Beramal dgn Ikhlas kpd Allah SWT. Ya khir

Anonymous said...

siasatlah latar belakang budak itu dgn terperinci baru dicari jalan penyelesaian....amat tidak adil tuduhan membabi buta mana2 pihak sambil enak2 saja menuding jari kepada pihak2 lain tanpa jalan penyelesaian yang munasabah...

Gen-Y said...

Akan ada pihak slps ini akan 'kambing hitamkan' Internet sbb porno sbg punca.. akan dicanang pd org2 kg,pakcik makcik yg buta IT jgn dedah anak2 pd Internet.

Hakikat sbnr,internet adalah gedung maklumat yg besar,porno hanya sbhgn kecil dr internet sama seperti kandungan lain.Ia bergantung kpd siapa penggunanya.

Yg pasti bila anak2 terutama belia terdedah pada Internet,bkn stkt apa bahan yg dicari..malah MAKLUMAT YANG TIDAK DISIARKAN DI MEDIA UTAMA (TV/AKHBAR),MAKLUMAT YG BELUM DITAPIS DLL akan turut diketahui juga ;-) .. sbg contoh belia2 johor kenal UAI melalui Internet terlebih dahulu.. yg membuatkan belia2 terus mengikuti secara live..btl x apa ambo kata ni.Jadi sekuat mana umno mak bapak,anak blm tentu umno bila dah jumpa internet..hihi.tau plk ko takut!

Anonymous said...

Ikat dengan batu dan buang kat laut saju budak bertunas syaitan ni ikut jejak langkah menteri umno yang jadi perogol yang tidak di hukum. Merogol macam sinonim dilakukan dengan melayu.

Anonymous said...

Aku anak melaka....malunya....wei ali ketam!!!!
Apa yang dah ko sajikan nie? Ko langsung takda tanggingjawap jati diri utk mendidik anak-anak melaka kejalan beragama islam secara hakiki dan sungguh-sungguh...ko hanya sekadar janji aku buat program keagamaan....KO NIE MENGANUT AGAMA APA ALI???? KO JGN BERANI CAKAP MENGANUT AGAMA ISLAM...jom kita berbahas kalau BENAR KO NIE MENGANUT AGAMA ISLAM???? Gua cabar ali...

The Seven Thing said...

ingt x dulu ada kes ketua menteri melaka rogol bdk bwh umo? pastu lim guan eng bela bdk tu..namun lin guan eng keja jel 2 tahun...hya sbb bela org kena rogol....org kata johor kubu kuat umno, sbnrnya melaka...mmg betol la kejahatan ni ada di mana2, tp yg kita nk tgk apa policy kerajaan pasal bnd2 mcm ni?...amal makruf nahi mungkar, bkn sbb amalan hidup manusia bahagia...ttp jaminan Allah, pilih kerajaan yg menuju ke jalan Allah, bukan sbb kumpulan tu yg buat aman damai, tp jaminan Allah...ini bnd kena bg paham kt pencacai sume.org pakatan juga

lowprofile said...

orang macam ni lah kerajaan paling suka, lagi ramai orang buat jenayah/kesalahan, lagi banyak kerajaan dapat duit.
Kerana setiap kesalahan dijatuhkan hukuman denda dengan wang, semakin ramai yang kena denda, maka lagi banyak wang yang kerajaan dapat, makq boleh lah br1m lagai&lagi...

Anonymous said...

Bekas ketua menteri melaka dlu lari haramjadah. Tiang talipon kalau dipakaikan skirt pun sanggup dirogolnya. Lepas tu sama2 angkat sumpah laknat. Puii dasar manusia yg tak dek untung hidup

Anonymous said...

betui politik memang mainkan peranan dalam menetapkan dasar negara...tapi bukan semua benda harus dipolitikkan...sebagai contoh jika kes rogol yang berlaku di kelantan,atau di kedah,adakah pas yang bersalah?sudah tentu tidak...masalah spt ini harus dikaji dan diselesaikan dari peringkat akar umbi...hangpa umno ka,pas ka,kena duduk 1 meja bersatu & bincang,bukannya menuduh x tentu hala...

Anonymous said...

Mak bapak yg salah.... Kerajaan dia nak salahkan. Sape suruh mak bapak tak reti jaga anak? Tak reti nak pantau anak? Kerajaan juga dipersalahkan.

Org melayu mmg camni. Senang je nak lepaskan tanggungjawab. Semua salah org len tp diri sendiri tak mau mengaku salah. Dlm dunia ni, bukan kerajaan yg membentuk masyarakat... Masyarakat yg bentuk kerajaan. Dh kalo korang perangai camni, asyik salahkan org len tp hidup hari demi hari sama je, tak pernah nak ubah supaya lagi baik... Camne anak korang nak ubah? Pikir lah sikit. Ubah diri sendiri dlu. Jgn terus fikir kerajaan yg harus berubah.

Be the change you want to be. Adios...

Anonymous said...

membaca berita ini membuatkan saya berfikir dalam-dalam...tuduhan cubaan merogol agak tergelincir...

a. tempat, keadaan dan waktu agak kurang sesuai untuk melakukan jenayah itu
b. berkemungkinan dia berniat untuk menyamun mangsa agak tepat...
c. saiz mangsa pasti lebih besar drp budak lelaki ini kecuali mangsa seorang kanak2 sekolah rendah atau murid tingkatan 1
d. budak2 jarang berniat melakukan jenayah seorang diri lebih2 lagi merogol...
e. niat untuk merogol boleh dipertikaikan memandangkan kudrat sebagai seorang budak lelaki yang bertubuh kecil dan kurus
f. berkemungkinan nafsu sahaja besar tetapi tidak seimbang dengan kudrat yang ada
g. budak ini tidaklah terlalu bodoh untuk melakukan cubaan merogol di tempat awam yang terdedah...

p.s kes ini tiada kaitan dengan politik, kerajaan negeri, figura2 terkenal dan terhormat serta pemakaian...

Abu said...

Pencerahan dari Polis melaka

http://www.facebook.com/pages/Polis-Melaka/142964369107523

Pihak PDRM Melaka meminta kerjasama orang ramai untuk tidak membuat andaian dan spekulasi berkaitan kes seorang wanita yang melaporkan dirinya dicabul kehormatan oleh seorang lelaki berusia 13 tahun di dalam tandas sebuah stesyen minyak di Melaka. PDRM Melaka menegaskan bahawa siasatan terperinci untuk kes tersebut sedang dilaksanakan di bawah Seksyen 354 Kanun Keseksaan. Orang ramai diingatkan agar tidak menyiarkan apa-apa maklumat seperti nama, alamat, institusi pendidikan atau apa-apa butir serta gambar yang memaparkan kanak-kanak di dalam apa-apa akhbar, majalah atau apa-apa sahaja bentuk perantara elektronik termasuklah tindakan memuat turun di dalam blog, facebook dan sebagainya. Tindakan ini adalah menyalahi peruntukkan di bawah Seksyen 15 Akta Kanak-Kanak 2001.

Anonymous said...

saya ni bukanya berpengalaman sangat bab dunia, tapi.. janganlah pandang melaka macamtu.. kuala lumpur tu ada juga, semua tempat ada, janganlah sebab tertangkap dekat melaka, kalian fikir dekat melaka je ada. saya fahami kalian mesti sudah matang. kenapa harus bergaduh sesama politik? tak boleh buat bincang kah? bukan dengan mencaci maki cara ingin menegur, saya harap kalian faham mengapa saya tegur. melaka tempat saya dilahirkan, bukan semua begini.

Kembali ke Laman Utama




Tajuk-tajuk Terbaru di Kelab GB: