[BERGAMBAR] 30,000 Hadir Ceramah Fathul Bari


Begitu menggemparkan malaysia bilamana ulama muda umno yang mengadakan ceramah umum di Bandar Tun Razak telah di hadiri hampir 30 ribu rakyat yang terdiri dari pelbagai kaum untuk hadir sambil mendengar alunan suara merdu ulama muda umno ini.

Seorang saksi di tempat kejadian berkata, kehadiran Fathulbari yang juga di kenali sebagai ulama tersohor mengkawarijkan Yusuf Al Qaradawi telah di sambut dengan sambutan yang sangat luar biasa, ternyata ulama muda umno ini memiliki karisma yang unik sehingga mampu menarik hampir 30 ribu orang yang hadir.

Setelah kami berfikir sebentar mendengar komen saksi yang hadir itu, kami terfikir sesuatu. Begitu ramai yang hadir jika beginilah keadaannya, pasti Pakatan Rakyat bakal tumbang di Bandar Tun Razak. -tiewnama/erapasca


21 comments:

View Comments/Post a Comment

21 comments:

Anonymous said...

jangan kata 30ribu,30 orang pun takdak..kihh..kihh.kesihan.

Asalkan Bukan MU said...

brader2 baju itam tu nak dengar ceramah ker nak pukul orang??

Anonymous said...

kesihan...30ribu?30 orng pun takda.kesihan.

Anonymous said...

bersanga baiklah kita,jgn bersangka buruk,,mungkin yang hadir ramai tapi dek kerana hujan lebat,ribut petir dan banjir ramai lagi yg tak dapat datang,,atau mungkin bas rosak tengah jalan,,atau pun yang dtg terlampau ramai tapi kerna ilmu persilatan yang hebat maka kita sendiri tak nampak mereka sebab ilmu ghaib..

Anonymous said...

giler ahh. ramai tu. penonton maharaja lawak pon x seramai ni. kah kah kah

Anonymous said...

Mereka tgh mendgr amanat shiekhul hadis..

Anonymous said...

Kahkahkah....kerana ilmu ghaib jd mungkin ramai yg hadir tp xternampak dek mata kasar manusia...kahkahkahkahkah

Anonymous said...

mcm sama ramai ngan org bli burger kt umah aku je.. ke lg ramai org bli burger...

Anonymous said...

Wa sdah cakap maaaa... x lama dahhhhhh...

Anonymous said...

Itu la nama ular dlm semak.kerana habuan dunia

pillpuss@yahoo.com said...

wa ya2 jee klik link ni, nak tengok 30000, hampa pandai ooo pekena kawe, abu laaa hampa ni

Anonymous said...

sungguh kasihan dan menyedihkan.. itu isyarat untuk fathul bari.. muhasabahlah.

Anonymous said...

SubhanAllah,
30,000 jelas sesak tak ada ruang untuk berdiri...... Syaitan-syaitan yang dikenali adanyang berekor, ada bertanduk, ada yang bogel dan yang menarik banyak yang berjanggut seperti penceramah, ia tak nampak dengan mata kasar ia perlu dilihat dengan gama ray atau infra red yang digunaoleh team ghost buster.......
Semoga penceramah segera kembali bersama insan dan an nas.....

Anonymous said...

Ustaz FB, pergi upah tukang photoshop supaya diaorang boleh buat macam ramai orang pergi ke ceramah ustaz. kesian saya nampak hanya beberapa kerat manusia plus gangster jalanan yang mendengar ceramah ustaz ini.

Anonymous said...

Kalau ini gayanya, alangkah baik jika Ustaz FB upah budak budak kat Felda datang dengar ceramah...atau bawa bas budak budak Melaka dari merempit, memalukan bangsa Melayu di mata pelancong asing ke Melaka.

Upah Ketua Menteri datang sekali lagi afdhal...kot.

MasyaAllah !

nshinah said...

Ada orang datang berduyun-duyun kerana suka dengar lawak.

Ada orang datang semata-mata untuk mendapat ilmu dan berkat dari Allah.

Ada Ustaz beri ceramah atas dasar populist, kegemarannya mencaci dan merendahkan martabat orang lain, dan ke-lawak-annya, dan menganggap dirinya "super".

Ada Ustaz beri ceramah kerana nak kongsi ilmu dan nasihatnya berdasarkan fakta dan nas, dan kerana Allah Taala, bukan untuk meraih populariti atau kumpul angka pengikut.

Wallahu a'lam.

Apa dalam hati, TUHAN sahaja yang tahu.

Betul?

Anonymous said...

nhsinah

mana kamu tahu "Ada Ustaz beri ceramah atas dasar populist, kegemarannya mencaci dan merendahkan martabat orang lain, dan ke-lawak-annya, dan menganggap dirinya "super"."?

Atau itu hanya persangkaan buruk kamu? Maka yg buruklah saja yg kamu perolehi dalam hidup kamu.

Itu sebab terus jadi pencacai umno.

Anonymous said...

Anon 12:02. Ada beri ceramah kerana nak dapat habuan (upah). Masalah ramai atau sikit pendengar belakang kira.

Anonymous said...

Ceramah Ummi Hafilda lagi ramai!!!

shidine didine rahman said...

sekarang ada 2 iklim ceramah
1. ceramah agama umno
2. ceramah agama pas

di setiap ceramah kita boleh agak siapa yang hadir, objektif ceramah dan impaknya...

Gaban Merah said...

Assalamualaikum, saya setuju dengan moderator... kalau dah tak ramai yang hadir.. dah itu rezeki dia.. so kita ni tak eloklah gelakkan dia dengan penghinaan lagi.. biarkan itu urusan Allah..

Kembali ke Laman Utama




Tajuk-tajuk Terbaru di Kelab GB: