20 Sep 2012

Sakit Dada Tapi Kena Lucut Seluar


Dungun - Seorang petugas lelaki di sebuah syarikat swasta mendakwa dicabul oleh seorang pembantu perubatan ketika mendapatkan rawatan di sebuah klinik swasta di Dungun, semalam. Gambar fail.

Dalam kejadian kira-kira 4.45 petang, mangsa yang berusia 24 tahun itu pergi ke klinik berkenaan bagi mendapatkan rawatan setelah mengalami sakit di bahagian dada sebelum seorang pembantu perubatan lelaki tampil memeriksa dan member rawatan.

Difahamkan pembantu perubatan yang menyamar sebagai doktor klinik itu memeriksa dada pesakit hingga ke bawah sebelum menyuruh si mangsa membuka seluar dan kemudian mencabulnya.

Mangsa yang terkejut dengan tindakan itu terus menampar muka pembantu perubatan yang berusia 20-an itu sebelum menyarungkan kembali seluarnya dan melarikan diri untuk membuat laporan polis.

Namun begitu, bimbang rahsianya terbongkar, suspek sempat memberi sebuah telefon jenama Blackberry kepada mangsa supaya tidak membongkar rahsia itu.

Mangsa kemudiannya mengambil telefon tersebut dan membuat laporan polis kira-kira pukul 9.15 malam di Balai Polis Dungun.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bala dari Allah macam-macam. jangan ingat bala hanya yang berukuran besar saja yang sekali timpa musnah segalanya. mohon perlindungan dari Allah.

Tanpa Nama berkata...

maaf cuma nak double confirm mane tau kot2 salah tulis... lelaki cabul lelaki ke?

Tanpa Nama berkata...

Macam lembu NFC yang bongkar kena dakwa?