24 Sep 2012

Gambar Menusuk Kalbu...


‎23 September 2012 : YAB Tuan Guru meluangkan masa menziarahi kematian ibu kepada Tan Choon Hwa, pengerusi TCH Group di Kota Bharu pagi tadi. Penghormatan diberikan kepada seorang ulamak Islam apabila seorang anak muda Cina beragama Kristian mencium tangan TGNA tatkala menyambut ketibaannya di Christian Presbetyrian Memorial Centre di Kota Bharu. Nampaknya orang bukan Islam tahu untuk menghormati u8lamak berbanding dengan sesetengah umat Islam sendiri yang mencaci dan menghina beliau sepertimana kes yang didedahkan sebelum ini dimana seorang yang beragama Islam tergamak untuk menghina TGNA dengan meletakkan gambar haiwan bersebelahan dengan TGNA. Hukum kebenaran dan keadilan berjalan - TGNA tetap dihormati oleh sekalian rakyat berbilang bangsa dan agama sekalipun dibenci oleh orang yang membencinya.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


Ambil-lah pedoman RasululLaa saw berdakwah di Taif dahulu

Jika bukan mereka biarlah anak cucu daripada mereka. Semoga semuanya termasuk aku dilimpahi Hidayah dan Taufiq oleh Allah swt.

Tanpa Nama berkata...

TGNA contoh terbaik bagi bakal PM dimalaysia, tak makan wang rakyat dan merendah diri

Tanpa Nama berkata...

UMNO HIDUP DENGAN SAPU WANG RAKYAT

Tanpa Nama berkata...

wahai ahli UMNO / BN yang beragama Islam, kamu tak rasa malukah sampaikan orang bukan Islam pun hormat TGNA yang tak mempunyai apa - apa ini?