13 Sep 2012

Apa Jawapan TG Nik Aziz Terhadap Kenyataan Najib?




ULASAN GB

Kata Najib: "Nak apa-apa pun, tuan-tuan kena sokong BN dalam PRU13!"

Nampaknya, Najib masih dengan “You help me, I help you.”

Dan berkatalah TG Nik Aziz, "Najib belum kenal peribadi orang Kelantan, dia ingat kaedah yang serupa dia menipu di tempat lain boleh digunakan di Kelantan juga."

Kaedah politik U HELP ME, I HELP U, "jari menunjuk kelingking berkait" adalah kaedah curang di dalam memberikan bantuan, tidak ikhlas dan tidak jujur. Naib menyangka semua umat Islam sama perangainya macam lembu UMNO, boleh dicucuk hidungnya, boleh dibeli dan ditipu.

Rakyat Kelantan yang telah berada di bawah kepimpinan ulamak menolak sebarang ketidak-ikhlasan dan kecurangan di dalam pemerintahan dan telah bersedia untuk mengalahkan UMNO BN di dalam PRU13 nanti.



11 ulasan:

Anak cina mkn pengat berkata...

Keperibadian yang luhur terhasil dari keimanan yang kukuh!

Tanpa Nama berkata...

You give me Altyntuya, I deliver to you mak badak....that's my promise.....Since you've covered my scandal in PD, I made you FELDA Chairman, despite your short comingggg.....

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik aku bukan Sultan Kelantan....kalau tidak....aku dah isthiyarkan Kelantan keluar dari Malaysia...jadi macam Brunai....bayangkan sebutan..."Negara Kelantan Darul Naim"....puh....kaya orang Kelantan....Hukum Hudud pun boleh dilaksanakan...tapi apa nak buat...Perlembagaan tak benarkan....

Tanpa Nama berkata...

Indah khabar daripada rupa. cakap pm kita memang hebat tapi terkeluar segala aura penipunya hanya melalui kata - katanya saja. Saya tak faham PM kita sedarkah tidak sedar, ayat dia ni sudah berkali - kali sudah dia katakan selain dari negeri kelantan. Sudahkah kau tunai janjimu wahai pemimpin UMNO BN? Muhasabahlah diri.

ahmadyani berkata...

Itu janji orang yang tiada harga diri. Tidak bermaruah.

Tanpa Nama berkata...

Kami pemuda kelulusan IPT tolak UMNO, BN beri kamii ambil, tapi BN tak hapus PTPTN

Tanpa Nama berkata...

KALAU HIDUP DALAM RASUAH,BUDAYA RASUAH DAH JADI AMALAN HARIAN

Tanpa Nama berkata...

hahaha PM bodoh, dan dia ingat org lain bodoh mcm dia :)

Tanpa Nama berkata...

U Give aaa,? Seriously u give?
Wallawei...thank u pm.
But please use yr own money maaa.
Govt money is our money maaa.

Tanpa Nama berkata...

aku judge "you help me, I help you" = Rasuah! Pihak bertanggungjawab tlg tangkap!!!...xnak tangkap skg xpe, kita tangkap lepas PRU13 nanti... siap kau!!!

Tanpa Nama berkata...

Inilah otak dan kebijaksanaan seorang yang bangang.Kaedah macam ni bukan aje politik ugut tapi politik rasuah.Dengan pengakuan ni telah jelas dan terang selama ini Kelantan dianaktiri dan dizalimi oleh kerajaan pusat.