3 Feb 2012

Catriona Ross: Saya Akan Sertai PAS Bila Saya Yakin Dapat Sumbang Sesuatu Kepada Parti

Seorang lagi selebriti dijangka akan bersama-sama dengan PAS dan kali ini ialah artis Catriona Norhayati Rose Bahrain Ross ataupun lebih dikenali sebagai Catriona Ross atau Cat.

Menurut beliau, ke mana-mana beliau pergi beliau sering ditanya sama ada beliau telah menjadi ahli PAS berikutan dengan perubahan keterampilan dirinya yang menonjolkan imej Islamik.

"Saya tidak kisah untuk menjawabnya, saya akan masuk bila roh dan jasad saya bersatu ke dalam PAS. Saya akan masuk PAS apabila saya yakin untuk menyumbang sesuatu kepada parti, saya tak nak sekadar isi borang kemudian tak buat apa-apa, itu tak guna juga," tegas pelakon jelita ini dalam satu majlis forum bersama dengan seorang lagi selebriti yang kini telah menjadi ahli PAS, Bob Lokman.

Kenyataan beliau itu lantas disambut Bob Lokman, "Saya sebagai seorang ahli PAS yang berdaftar serta seluruh ahli PAS yang hadir pada hari ini menjemput Catriona Ross untuk masuk PAS."

"Insya Allah, insya Allah," balas Cat.

Mudah-mudahan hasrat Catriona Ross akan menjadi kenyataan dan beliau tidak diganggu dan difitnah lagi. -tinta tajam

Bob Lokman pelawa Catriona Ross sertai PAS



4 ulasan:

abu berkata...

semoga kita semua dikurniakan hidayah dan taufiq,dan diselamatkan dari azab api neraka.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullilah....TakbirX3.
Gua memang respect orang mcm nie...
Tak semua orang sanggup mengistihar perkara macam nie. Apa tah lagi duit dok masuk bulan2 puluhan ribu. Harap2 Katerina Ros tidak lari dari niat untuk kepentingan agama.Syabas..Satu lagi tamparan buat artis2 lain. Fikir2 kan lah.

Tanpa Nama berkata...

Menunjukkan bila org pompuan imej sopan ni dilebelkan org PAS le ye?
Alhamdulillah .. bermakna PAS ni diiktirafkan parti yg ikut Islam.

Klu lum nak ikut Islam ikutlah UMNOuuuuuuu......
Tapi aku gerenti yg dlm UMNouuu tutup aurat betul tu dlm hati kecik depa mengakui yg PAS mmg ikut Islam, tapi ape nak buat ... ade kepentingan..

Tu pun pengundi2 tak nampak lagi..
Alahai...

menyamar jadi UMNO berkata...

sebenarnya dikalangan org2 biasa umno pun ramai yg mengundi PAS cuma mereka tak zahirkan d khalayak kerna atas sebab2 tertentu. Semoga Allah membantu PAS sentiasa dulu kini dan selamanya