8 Okt 2011

Sudah Di Tahap Ini: Dua Beradik Dicekup Tiru Aksi Lesbian

Jasin: Gara-gara dipercayai meniru aksi pasangan lesbian dalam video lucah yang pernah ditonton, dua beradik dikesan melakukan aksi ghairah itu di rumah mereka di Asahan, di sini. Gambar fail

Bagaimanapun, dua beradik berusia sembilan dan tujuh tahun itu yang didakwa pernah melakukan perbuatan terbabit sejak setahun lalu tidak bernasib baik apabila perbuatan mereka dilihat ibunya Rabu minggu lalu.

Ketika ditemui ibu mereka, dua beradik itu asyik bergomol umpama pasangan sejenis tanpa seurat benang dalam sebuah bilik di rumahnya.

Nasib malang menimpa dua kanak-kanak itu apabila menerima pembalasan daripada bapa angkatnya yang berusia 28 tahun selepas dimaklumkan ibu kandungnya Sabtu lalu.

Bapa angkat kanak-kanak itu yang baru pulang daripada bekerja di Pahang pada Sabtu lalu merotan dua kanak-kanak berkenaan sebagai hukuman terhadap perbuatan melampau mereka sehingga didakwa lebam di tangan, kaki dan belakang.

Bagaimanapun, kesan lebam pada kanak-kanak berkenaan dilihat beberapa penduduk yang mengesyaki mereka didera lalu membuat aduan kepada Pusat Perkhidmatan BN (Pembela) supaya perkara itu dirujuk kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) yang kemudian berkunjung ke rumah ibu tunggal berkenaan, malam kelmarin. Penolong Pengarah Warga Tua dan Keluarga JKM negeri, Zamzuri Mohamad, berkata siasatan awal mendapati ibu kanak-kanak itu menghubungi bapa angkat anak sulungnya itu yang bertugas di Pahang selepas terkejut melihat perbuatan lucah dua anaknya.

Katanya, lelaki terbabit merotan sehingga lebam di beberapa bahagian tubuh dua kanak-kanak berkenaan sebagai pengajaran. “Berdasarkan siasatan, dua beradik itu mendakwa pernah menonton video lucah yang ditayangkan sepupu mereka ketika mendiami rumahnya di Selangor.

“Mungkin disebabkan terpengaruh atau teringat apa yang pernah ditonton, pasangan kanak-kanak itu cuba aksi terbabit sebelum disedari ibu mereka,” katanya, di sini, semalam.

Hadir sama dalam siasatan terhadap kes berkenaan Pengarah Pembela, Amir Hamzah Aziz dan Pengerusi Jawatankuasa dan Keselamatan Kampung (JKKK) Asahan, Abdul Ghani Abdullah.

Menurut Zamzuri, anak sulung ibu tunggal itu diserahkan kepada satu pasangan untuk dijadikan anak angkat secara sah kepada lelaki berusia 28 tahun dan isterinya berusia 25 tahun itu sejak setahun lalu.

Katanya, ketika kejadian, kanak-kanak berusia sembilan tahun itu pulang ke rumah ibu kandungnya selepas ibu angkatnya itu ke Pahang untuk menemui suaminya yang bertugas di negeri itu.

“Saya dimaklumkan, adik-beradik itu bukan pertama kali melakukan perkara sumbang itu dan keluarganya pernah melihat mereka berdua-duaan dengan keadaan mengghairahkan,” katanya. -hm

4 ulasan:

Ringgo berkata...

dengan keadaan dunia yang semakin canggih ni .. pemantauan ibubapa, didikan agama , hubungan keluarga adalah sangat penting .. bukan hanya setakat tempat tinggal dan makan minum sahaja ..

Tanpa Nama berkata...

yaRABBI, bagus tindakan bapa angkat budak2 neh yg rotan dua beradik neh. tp, JKM pulak sibuk2 nk siasat.nk mendidik anak pun susah kalu cenggini

azurin ramli berkata...

sepupu budak tue yg salah.yg bodoh bahlol layan porn depan budak budak watpe.kalau iye pon nak layan porn tak payah nak expose dkt budak2.budak2 itu tak salah pon.dorang tengok lps tue nak cuba.

Tanpa Nama berkata...

Eleh, kdg2 kita ni pandai cakap, sendiri pun tak peka. Contoh : photo si azurin tu, wlu bukan ko, ko tak terfikir ke tunjuk gambor bibir merah seksi tu boleh buat org yg ada penyakit teransang?

GB : tolong siarkan komen aku ni. Kdg2 nak tegor sesorg perlu lembut, kdg2 perlu sebaliknya.

wlu apa pun, aku insaf kerana org Islam sendiri tolak hukum2 Allah & sunnah/hadis, Allah turun bala sikit demi sikit tanpa disedari oleh mereka. Yg sedar hanya segelintir.