Ariel Sharon Dalam Neraka Dunia, Sudah 5 Tahun Koma

Semua kita tahu mengenai cerita Kamal Artaturk yang mati secara terhina sehingga bumi tidak menerimanya. Namun manusia terus berani menentang Allah. Terbaru Allah buktikan kekuasaannya seperti berlaku di zaman Firaun dan Qarun yg mana kedua mereka mati dalam keaiban.

Ariel Sharon telah banyak merosakkan bumi Palestin. Banyak air mata yang mengalir kerana kezalimannya dulu. Hari ini, Ariel Sharon bagaikan mayat hidup selepas 5 tahun koma. Sehinggakan media di seluruh dunia malu untuk menerbitkan gambar keadaannya. Kini Ariel Sharon yg berusia 82 tahun dikatakan mempunyai berat sekitar 15 kg sahaja.

Doktor yg merawatnya mengatakan Ariel Sharon akan terus koma sehingga 90 tahun. Dia dirawat di Hospital Hadassah di Jerussalem dan kemudian di Chaim Sherba Medical Center. Difahamkan Sharon telah dimasukkan ke bilik pembedahan untuk menyambung bahagian ususnya yg membusuk dan merebak ke seluruh bahagian lain.

Beliau dah jadi umpama mumia firaun. Terpenjara dalam jasad yang sudah membusuk. Subhanallah... ambillah pengajaran daripadanya agar kita terus bertakwa dan beriman kepada Allah... Amin... Tulisan: Norman Liverpool





Ulasan GB

Ia juga peringatan kepada manusia-manusia yang dengan beraninya menentang dan mempersendakan hukum Allah s.w.t.

16 comments:

View Comments/Post a Comment

16 comments:

MOBYDICK said...

Laknatullahialalkafiruuunnnnn.....

Anonymous said...

Da tau lama dah...tak mampos mampos lagi

pemerhati said...

anon 8:09

dia tak mampos lagi sebab Allah nak suruh dia rasakan azab di dunia lagi sebelum azab di akhirat disamping menjadi pengajaran kepada yang hidup.

Anonymous said...

TANGGUNGLAH AZAB ALLAH...TIADA KATA2 YG BURUK DAN BUSUK YG DAPAT DIPERKATAKAN KPD SYAITAN, IBLIS INI...MOGA ALLAH MEMBALAS DIA DGN AZAB YG MAHA SIKSA!!! AMEENNNN!!

kayu_cemeti said...

Arel Sharon dah tentu kafir itu pun Allah balas kezalimannya akibat membunuh beratus ribu umat Plastin yang tidak berdosa termasuk kanak2 dan orang tua yg uzur dkalangan lelaki dan wanita ditimbus hidup2 dizamannya tapi ada yang lebih zalim dari mereka yg kafir mereka adalah yang mengaku Islam dapat Kuasa dengan apa cara pun hingga tergamak permainkan agamanya sendiri malah lebih dari itu diejeknya hudud kononya tak bolih dilaksanakan kerana masyarakat majmuk lebih dahsyat dari itu mengukir gambar LGE sedang dipenggal lehernya olih Nik Aziz dimana mereka yang bergelar ulama muda atau mufti atau majlis fatwa kebangsaan kenapa senyap bisu dan pekak ?? kamu sedang menanti balasan Allah lebih dahsyat dari kafir ini kerana kamu lah yang menyebabkan umat Islam sekarang bertambah keliru dan jahil terhadap agamanya.

Martoiriat said...

Salam GB..
Artikel ini memberi gambaran yang jelas kepada kita semua bahawa kuasa yang ada pada kita bukanlah kekal selama2nya. Kuasa mutlak bukan segala-galanya. Ini adalah contoh tauladan terbaik untuk memberi kesedaran kepada pemimpin-pemimpin negara ini yang sentiasa mempermainkan hukum Allah S.W.T . Justeru itu ada yang lebih berkuasa yang maha mengentahuinya.

Apa lagi pemimpin-pemimpin kita yang mengaku muslim yang takbur dan cetek akalnya sentiasa buat kenyataan demi kenyataan bahawa hukum hudup itu adalah "hukum PAS" dan Tok Guru Nik Aziz. Mungkin jika mereka sentiasa mempersendakan hukum tuhan (potong tangan boleh dijadikan sup) nescaya mereka akan menerima nasib yang sama sebagaimana Ariel Sharon. Tidak boleh dinafikan, apa yang berlaku pada Ariel Sharon, boleh juga berlaku kepada pemimpin-pemimpin kita yang mempermainkan hukum tuhan ini.

tanda soal said...

bila ramai yg tolak & persenda hukum hudud, kesudahannya..islam pada nama sajalah... pada hakikat memang terang2 mereka ini seangkatan dgn arielsharon slagi sombong nak nak terima hukum allah & bertaubat..

Anonymous said...

Semoga laknat ni x cepat r mati lagi..seksa baru jer nak bermula..
(Teringat apa yg berlaku di shabra dan shatila)..

AL-FAKEER said...

MasyaAllah...aku ingat hamba Allah ini dah mati...nauzubillah...

AL-FAKEER said...

MasyaAllah...aku ingat hamba Allah ini dah mati...nauzubillah..

JAKA said...

di akhirat akan berkumpul mangsa2 pembunuhan syaitan ini untuk berhibur sama2 menyaksikan binatang laknat ini disiksa dan dibalas apa yang dia buat kepada setiap individu muslim di dunia.

ya allah siksa lah binatang ini dgn sepedih2 azab. laknat untuknya selama2nya.

ameera said...

hehe..org kafir akan jd arang tak akan hidup di syurga kecuali org islam sahaja...:)

Anonymous said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharon

cuba baca bahagian dia kena strok tu. mmg Tuhan nak tunjukkan balasan dunia untuk Firaun ni.

Few fakta dari wiki
- dalam masa sebulan Sharon kena dua serangan strok.
- Pendarahan dalam otak
- pembedahan untuk membersihkan darah yang x berhenti dari dalam tengkorak.
- sebahagian usus terpaksa di buang sebab sudah mereput.

yg lain sila baca la wikipedia tu.

komando said...

BAPAK - Zalim Firaun pun mati.
Apa lagi manusia yang lain.
Yang kita tahu semua akan terima balasan baik dan jahat!

Kalau mereka dah nak kuasa selama lamanya...sudah pasti mereka SILAP!

Yang hanya berkuasa adalah ALLAH swt dan tidak yang lain!

Manusia diberi amanah sebagai pemimpin sahaja.

Itu namanya PECAH AMANAH kalau pemimpin rosakkan jawatan dan pangkat yang disandang mereka!

Terima lah balasan sebenarnya!

Semua pasti akan menjawab, mana boleh tipu makhamah AGONG yang pasti ADIL, ALLAH swt maha mengetahui dan melihat segalanya!

Satu peringatan kepada diri dan semua manusia!

Anonymous said...

Assalamualaikum

Saya harap sy tak dimarah bile post comment ni..tp gambar yg kita lihat tu seolah2 "SUPER IMPOSE"

Maaf.

"Tapi Kalau betul...Maha Besar Kuasa Allah"

Anonymous said...

Tu pun tak serik2 jugak yg menggantikan dia tu.. masih nak tindas bumi Palestin. Dasar Yahudi laknat samalah dgn yg sekutu dgnnya.

Kembali ke Laman Utama




Tajuk-tajuk Terbaru di Kelab GB: