7 Apr 2011

Khairy? Isteri Menteri? Hancusss!!!

Chegubard pula ‘dedah’ isu video lucah KJ, isteri pemimpin

Sementara negara masih berhadapan polemik video seks didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim, bekas ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR Badrul Hisham Shaharin pula muncul dengan “pendedahan” rakaman aksi seks Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin

Badrul Hisham yang turut dikenali sebagai “Chegubard” berkata beliau pernah didampingi seseorang yang membekalkan rakaman adegan seks yang dikatakan melibatkan Ketua Pemuda BN itu.

“Ketika kempen pilihan raya umum 2008 juga pasukan kempen saya telah didekati dengan orang tidak dikenali dipercayai orang Umno yang memberikan video lucah, yang kononnya Khairy Jamaluddin, tanpa pengetahuan saya ada video ini telah tersebar, namun sebaik sahaja saya mengetahuinya saya telah mengarahkan semua dikutip dan dibakar,” kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini.

Badrul Hisham berkata lebih 2,000 keping video telah dibakar.

“Kini terbaru pula ada pihak yang menghubungi SAMM mengenai kewujudan video seks yang kononnya merakamkan aksi seks seorang isteri pimpinan tertinggi negara.

“Namun SAMM mengajak semua politik selak kain ini dihentikan segera jangan kerana kuasa sanggup lakukan apa saja,” katanya lagi.

Beliau yang juga Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) berkata, rakyat menolak politik sensasi selak kain dengan menolak ahli-ahli politik yang kelihatan seronok memperbodohkan rakyat menggunakan politik lucah seperti apa berlaku sekarang.

“Media yang menjurus kepada perkara yang sama juga harus dijauhkan,” katanya lagi.

Lebih dua minggu negara dikejutkan pendedahan rakaman video seks, didakwa melibatkan aksi seks Anwar yang juga Ketua Umum PKR, oleh “Datuk T”.

Awal minggu ini, klip sedutan pendedahan itu disebarkan menerusi dunia siber khususnya oleh blog-blog pro-Umno.

Dalam kenyataannya, Badrul Hisham juga berkata, menyerang dari segi politik tidak salah, termasuk menggunakan aspek mobilisasi rakyat sebagai penunjuk kekuatan tetapi ia seharusnya berlandaskan pertembungan idea bukan aspek tidak bernilai seperti politik selak kain.

“Ketika media dunia membincangkan perbagai perkara penting seperti krisis radiasi (impak tsunami Jepun), kebangkitan rakyat di Timur Tengah hingga Afrika, krisis yang menyerlahkan kegagalan sistem ekonomi “kapitalis” sehingga menyeret ada negara menjadi muflis.... namun dalam negara ini media lebih seronok memainkan “politik” berasaskan tuduhan seks dan video lucah,” katanya.

“Tidak tahu di mana salahnya, adakah salah media arus perdana yang dikuasai pihak tertentu atau pemain-pemain utama politik negara yang sanggup bertindak ala “desparado”,” katanya.

Malah tambah beliau, ketika dunia sedang beralih kepada politik baru berasaskan nilai, rekod dan idea, Malaysia seolah mundur ke belakang dengan politik selak kain yang sebenarnya lansung tidak memajukan pemikiran rakyat.

“Menteri seperti YB (Datuk Seri) Nazri Aziz pula sentiasa terlalu mengeluarkan kenyataan politik dari menghalalkan tanyangan video lucah, malah yang terbaru beliau kelihatan begitu meraban apabila menyatakan (Datuk Seri Dr) Wan Azizah (Wan Ismail) isteri Anwar sendiri tidak layak menilai adakah lelaki dalam video tersebut ialah Anwar Ibrahim. Kalau bukan isteri siapa lagi yang layak menilai?” kata Badrul Hisham yang bertanding melawan Khairy di kerusi Parlimen Rembau pada 2008.

“SAMM dengan ini bagi pihak anak muda Malaysia merakamkan rasa kesal dengan politik “kotor” dan tidak mendidik ini.

Ulasan GB

What goes round turns around. Video seks yang disebar, video sekslah yang anda akan perolehi balik.

Mujur ianya jatuh ke tangan chegubard yang matang berpolitik, yang tidak mudah melatah sekalipun sudah ada "lauk" besar di tangan.

Tak serupa dengan UMNO. Benda tak ada diada-adakan. Boleh rekayasa satu video kemudian tuuduh orang lain berlakon di dalamnya. PM angguk dan senyum kononnya ia akan memberikan political mileage untuknya bagi "memanjang usia" pemerintahannya dengan menghapuskan Anwar.

Ahh tidak semudah itu Najib.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semakin rancak dan menarik..
kita tunggu apa kata KJ dan pak menteri..

Sila cabar SAMM..

dahmuak berkata...

Tolong jangan ikut rentak orang tidak ada iman. Jangan jadi seperti mereka yang tak bermoral.

Tanpa Nama berkata...

btul..x perlu ikut rentak mereka yg jijik lagi menjijikkan..mual lagi memualkan................

byk lagi isu dunia dan negara yg lbh penting...

Tanpa Nama berkata...

Budaya Politik kotor....bukan budaya PR.....yang penting Slogan Kempen untuk seluruh Rakyat Jom Ubah Selamatkan Rakyat Malaysia...

Tanpa Nama berkata...

boleh caya ker???betul ker ada??? polimik jer neh..hahaha

Tanpa Nama berkata...

wahai saudara yg beriman dan semua pemimpin dan penyokokng PR ...jangan ikut perangai BN_UMNO....mendedahkan keaiban orang bukan cara kita....

Tanpa Nama berkata...

“pendedahan” rakaman aksi seks Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin..?

Kah... kah...kah.. peluru tomahawk sudah keluar dari tempat simpanannya.

Apa tindakan ? Pemuda Umno Rembau TELAH mencabar Badrul Hisham membuktikan dakwaannya beliau pernah menerima rakaman aksi seks yang dikatakan melibatkan Ketua Pemuda BN Khairy Jamaluddin.

Apa kata Penolong Setiausaha Pemuda Umno Rembau ?

"....Ini adalah merupakan satu fitnah yang jijik untuk mengalihkan pandangan rakyat setelah Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail gagal membekalkan jam Omega pada sidang akhbar sebelum ini untuk membersihkan nama suaminya dalam skandal seks terbesar negara.... ”

Kah...kah...kah... fitnah yang jijik ? macam pernah buat aje kah..kah..kah.. JIJIK YEA ? Liwat I, Liwat II, video lucah tidak jijik ?

Bagi tahu pada polislah, pada bomba, pada SPR, pada SPRM, pada Peguam Negara, dan akhir sekali pada Nazri pencacai parlimen. Katakan ada orang dah buat fitnah yang menjijikkan... kah...kah...kah...

Tubuhkan suruhanjaya diraja kerana nama baik KJ dan UMNO Baru dah kotor sekotor jubur saiful. kah...kah...kah,.....

UMNO Baru... Bangkitlah... apa tunggu lagi... dah ada orang buat fitnah... buat demostrasi... buat banner yang besar dengan tulisan "pemimpin pembangkang telah buat fitnah yang menjijikkan".... kah...kah...kah...