25 Dis 2010

2 Adik Beradik Dicekup Berpelukan Dengan Kekasih

Dua beradik peluk kekasih

KUALA LUMPUR: Gerak hati seorang ibu yang ingin melihat keadaan dua anak gadisnya sebaik terjaga daripada tidur kira-kira jam 3.30 pagi membawa kepada penemuan mengaibkan apabila dua beradik berusia 13 dan 15 tahun itu didapati tidur berpelukan bagai suami isteri bersama teman lelaki masing-masing. Gambar hiasan.

Kejadian berlaku di rumah mereka di Kampung Sri Gombak Indah, dekat sini, pada awal pagi Rabu lalu dan ia sesuatu yang amat mengejutkan ibu terbabit serta suaminya kerana tidak menduga anak gadis mereka yang masih bersekolah berani bertindak sedemikian.

Sedih dan kecewa dengan apa yang dilihatnya, ibu berkenaan lantas memberitahu suaminya dan si ayah turut tergamam melihat kedua-dua anak gadisnya tidur berpelukan dengan lelaki bukan muhrim dalam sebuah bilik.

Selepas dikejutkan daripada tidur, dua beradik itu dan teman lelaki masing-masing yang berusia 17 dan 20 tahun memohon maaf serta merayu supaya dimaafkan, namun si ayah yang terlalu kecewa nekad melaporkan kejadian itu kepada polis.

Polis menahan kedua-dua lelaki terbabit sebelum membawa mereka ke Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak untuk disoal siasat. Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosly Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu.

Menurutnya, kekasih gadis terbabit yang ditahan polis ketika kejadian kini reman hingga 28 Disember ini bagi membantu siasatan.

“Kes itu diklasifikasikan sebagai rogol kerana kedua-dua gadis terbabit masih di bawah umur dan disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan. Mereka dijangka dibawa ke Mahkamah Seksyen Shah Alam lusa untuk menghadapi pertuduhan,” katanya. -hm

Ulasan GB

..menuju kehancuran. Setiap hari ada saja kes remaja yang masih di bangku sekolah mengamalkan perlakuan seks bebas. Fenomena seperti ini sudah tidak lagi terkawal.

... dan umat Islam seluruhnya, apa nak jawab depan Tuhan?

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kejadian tersebut jika benar, merupakan 'buah' daripada hasil dakyah Yahudi yang sedang melingkari segenap sistem hidup terutama terhadap masyarakat Islam di Malaysia khususnya yang Melayu. Sebabnya adalah sama iaitu Yahudi berusaha menutup jalan kebangkitan Islam kali ke-2 seperti yang Nabi s.a.w. sabdakan bermula dan berpusat di sebelah timur ini. Pasti mereka menganggap Malaysia ini ada ciri-ciri kebangkitan itu. Sebab itu secara halus mereka berusaha menyelinap ke dalam sisitem pentadbiran dan pengurusan 'kuasa' negara. Untuk mereka lepaskan apa yang mereka dapat macam mustahil. Mungkinkah mereka secara rela melepaskan jajahan Pelestinnya itu...!!??? MUSTAHIL, sehinggalah dibebaskan semula Palestin itu oleh Al-Imamul Mahdi satu masa nanti.

Yang Hisyamuddin beriya-iya benar membela APCO itu pasal ape..? Sejak bila pula bangsa Yahudi itu telah menjadi telus dan mulus hanya dengan 'satu surat' yang menyatakan APCO tidak terlibat dengan isu 1 Malaysia..?

Bangsa Palestin itu sudah tidak tidak tertanggungkan lagi akibat muslihat dan tipu daya Yahudi laknatulLaah itu, sedangkan UMNGOK berhempas pulas pula memelihara sebuah 'agensi' yang tulin berpaksikan bangsa yang Allah s.w.t. cipta dan Dia juga yang laknatkan itu...

Aku amat menyetujui apa yang 'cuba diungkapkan' oleh DSAI melalui isu APCO itu iaitu setiap kita, terutama kalangan pemimpin yang sedang memegang tampok kuasa negara dan Islam pula, kena peka dan BERWASPADA DENGAN YAHUDI SEPANJANG MASA. Itu perintah ALLAH Taala, Tuhan yang menciptakan bangsa Yahudi itu untuk menguji ketaatan umat islam terhadap perintah Nya. Sama macam Allah Taala tetapkan anjing dan babi itu mughallazah untuk menguji sikap manusia yang mengikrarkan iman kepada Allah Taala. Jikapun terpaksa benar berhubungan dengan mereka, jangan lah sampai ajak masuk ke rumah lebih-lebih lagi hingga ke bilik...!?

Dalam situasi sekarang (keliatan UBN) melepaskan diri daripada elimen yahudi itu maka aku berat mengatakan 'wajib' kerajaan itu diganti dengan pihak yang jauh lebih baik dan hampir dengan kehendak Allah Taala, jika pun tidak tepat sepenuhnya. Pakatan Rakyat telah bersedia dan wajar diberikan mandat itu.

Beringatlah sebelum berkeringat.

Tanpa Nama berkata...

Nazri paling kedepan dan berani mempertahankan APCO. Apa sahaja kata dan pembuktian oleg DSAI semuanya dianggap bohong dan menipu... Antara syarikat Yahudi dengan DSAI, dia lebih mengutamakan agensi dari negara Yahudi itu berbanding DSAI yang seagama dan senegara dengan dia, hanya berlainan parti dalam politik. Sikap yang menjadikan rakyat semakin membenci UMNO/BN.

Aji lupa berkata...

Eh eh dulu kan pernah ada seorang pegawai tinggi Bukit takAman membuat laporan kata ada spy Israely di BKT takAman ? Dah tu nak kata tak betoi apa nya....

kancil belang berkata...

Inilah bahananya jika ibu bapa tidak memeluk anak-anak dengan pelukan kasih sayang sebenar mengakibatkan mereka sanggup memeluk orang lain !

Tanpa Nama berkata...

ni yg aku dok heghan penyokong umno macam tak gheti sembilan depa anggap pekaghani macam main2 dah tu depa lagi dok pelece dsai,patut la depa dok pertahan sangat ketuanan melayu tolak ketuanan islam tg nik aziz ghupanya peghangai depa 2x5 yahudi laknat pasai tu dok bela apco.

kembara putih berkata...

Mak bapak sekarang dah open, sentiasa benarkan anak2 perempuan keluar hingga lewat malam, keluar dengan lelaki bukan muhrim. Istilah boyfriend dah menjadi bahan jenaka n usik mengusik antara mak bapak dengan anak, bukannya suatu yg menjengkelkan. Lesen boyfriend dah boleh bawa anak gadis mereka keluar malam. Generasi macam ni la yg dimahukan UMNO.

ANKMLAYU berkata...

bukan salah mana2 parti politik... INI SEMUA SALAH MANUSIA YG BERGELAR MAK & BAPA, HANYA ORG BERFIKIRAN SEMPIT YG HANYA MENYALAHKAN ORANG LAIN TANPA MEMENDANG KESILAPAN DIRI SENDIRI..