16 Sep 2010

Restoran Dimana Sosilawati Dilihat Kali Terakhir

Pembunuhan kejam Sosilawati: Mangsa dilihat kali terakhir di restoran

Gambar: DATUK Sosilawati dikatakan dilihat kali terakhir di restoran makanan laut berdekatan tempat pembunuhannya bersama tiga individu lain di Banting, Selangor. - Foto Mohd Yusni Ariffin

Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga rakannya kali terakhir dilihat berada di sebuah restoran makanan laut, tidak jauh dari lokasi mereka dibunuh di Ladang Gadong dekat sini, lewat petang 30 Ogos lalu.

Keempat-empat mangsa dikatakan berada di restoran itu kira-kira setengah jam bersama seorang lagi lelaki sebelum dilihat beredar dengan beberapa kenderaan.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada lelaki bersama mereka adalah suspek utama kes berkenaan yang juga seorang peguam bergelar Datuk.

Seorang pekerja restoran itu yang enggan dikenali berkata, beliau melihat Sosilawati ke restoran berkenaan bersama empat lelaki pada petang pada hari kejadian.

“Saya tidak mengenali Sosilawati dan hanya mengecam wajahnya apabila melihat gambarnya di akhbar selepas usahawan produk kecantikan itu dilaporkan hilang.

“Sosilawati tak makan atau minum kerana ketika itu bulan puasa,” katanya ketika ditemui di restoran berkenaan, masa itu. -BH


Tiada ulasan: