2 Sep 2009

Era Najib Altantuya : MB Haram Yang Syok Sendiri

Menteri Besar Haram bagi kerajaan negeri Perak hari ini dibidas kerana menuduh tindakan ADUN Pakatan Rakyat mengadakan "Sidang DUN" hari ini bertujuan mengelirukan dan mewujudkan suasana kurang senang di kalangan rakyat.

"Mereka membuat undang-undang sendiri dan menjalankannya sendiri... mereka ini sebenarnya syok sendiri, langsung tidak menghormati sistem demokrasi yang menjadi teras negara ini.

Apa yang sebenarnya berlaku ialah UMNO BN Peraklah yang sebenarnya syok sendiri dan tidak menghormati sistem demokrasi yang menjadi teras negara ini.

Kamulah Zambry yang syok sendiri sebagai MB haram yang tidak diperkenankan oleh rakyat Perak. Jika kamu merasakan rakyat Perak menerima kamu sebagai MB, jom ayuh kita bertemu dengan rakyat di dalam pilihanraya untuk melihat samada parti kamu UMNO BN mampu untuk mendapat mandat semula untuk memerintah Perak.

Kerajaan Perak yang dipimpin oleh Zambry sebenarnya adalah sebuah kerajaan yang haram, yang tidak ditegakkan melalui lunas demokrasi tetapi melalui rampasan kuasa paling jelek berlaku yang tidak menghormati suara rakyat.

Dan apabila diseru untuk membubarkan dewan undangan negeri agar kedaulatan rakyat dipulih dan dihormati, UMNO BN Perak menjadi kecut, takut dan kalut kerana mengetahui rakyat akan menghukumkan UMNO BN Perak ke lembah kekalahan dan kehinaan.

Justeru itu pandanglah wajahmu di cermin Zambry, esok lusa kamu akan tetap dihukum oleh rakyat Perak.

Tiada ulasan: