4 Ogo 2009

Era Najib Altantuya : Khairul Azam Bukan Ahli PAS

PAS akan menyemak benar atau tidak satu-satunya orang yang berjaya menghantar memo kepada Istana Negara pada 1 Ogos baru-baru ini adalah ahlinya dan menghantar memo pro-ISA.

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata, beliau tidak mengenali orang yang bernama Mohd Khairul Azam Abd Aziz itu tetapi akan menyemaknya.

Akhbar The Star hari ini melaporkan dakwaan Khairul (gambar) bahawa dia berjaya menghantar memo pro-ISA ke Istana Negara.

Namun, memo itu hanya diletakkan di pintu pagar istana kerana tidak ada orang yang menerimanya.

Mohd Khairul, mendakwa dia Magaran (Majlis Gabungan NGO Pembela Negara) dan pro kepada ISA berbanding dengan PAS yang anti-ISA.

Sementara itu, siasatan Siasah kepada Pejabat Agung PAS tidak menemui sebarang ahli PAS yang bernama Mohd Khairul Azam Abdul Aziz itu.

Bagaimnanapun semakan lanjut akan dibuat oleh mereka.-siasah



Penasihat Undang-Undang MAGARAN = BUKAN Ahli Pas

MOHD KHAIRUL AZAM BIN ABDUL AZIZ, iaitu Penasihat Undang-Undang Gabungan NGO Pembela Negara (Magaran) sebelum ini membuat kenyataan bahawa beliau adalah AHLI PAS di Kawasan Sungai Ramal, Kajang, SEBENARNYA BUKAN AHLI PAS yang berdaftar.

Semakan telah dibuat kepada Pejabat Agung PAS melalui Sekretariat Jom Join PAS dan perkara itu telah disahkan secara rasmi.

Dewan Pemuda PAS Kawasan Serdang juga ingin mengesahkan bahawa TIDAK TERDAPAT Kawasan sebagaimana yang diadu oleh beliau wujud. Yang wujud HANYALAH Cawangan Sungai Ramal iaitu salah satu cawangan di bawah Kawasan Serdang dan bukannya Kawasan Sungai Ramal.

Ketika masih menjadi mahasiswa di kampus UKM, beliau pernah memegang jawatan TERTINGGI di dalam pertubuhan haram TINDAKAN SISWA BERSATU (TSB), iaitu sebagai Presidennya. Suatu FAKTA yang menarik adalah, ketika beliau menjadi Presiden, TSB telah KALAH di KESEMUA 51 kerusi yang dipertandingkan. Majlis Perwakilan Pelajar UKM ketika itu telah dikuasai oleh ISLAM PENYELAMAT UMMAH (Kumpulan Pro Mahasiswa) yang bermottokan Mahasiswa MAMPU Memimpin.

Semenjak daripada itu, TSB tidak lagi dikenali sebagai "Parti" Tindakan Siswa Bersatu TETAPI dicatat di dalam lipatan sejarah sebagai TAHUN SAPU BERSIH atau TERSUNGKUR SEPERTI BUZER @ BUZZE (Buzer @ Buzze adalah "Nickname" Khairul Azam di UKM).

PAS KAWASAN SERDANG


Tiada ulasan: