16 Jun 2016

[VIDEO] Aku Nak Debat Dengan Rosmah, Bukang Dengan Tukang Angkat Beg...

Ahli Parlimen Pandan YB Rafizi Ramli menyatakan beliau tidak takut untuk berhadapan dengan sesiapapun dalam isu jet mewah yang ditimbulkan baru-baru ini.

Namun katanya, biarlah orang yang hendak berhadapan itu sama ada Rosmah sendiri atau paling kurang Datuk Seri Najib Razak yang disifatkannya sebagai "pembantu Rosmah paling kanan".

"Saya sanggup dan alukan kalau nak debat, tapi nak debat dengan Rosmah sendiri lah. Saya nak tanya apa yang dia bawa dalam beg itu.


"Kalau Rosmah tak nak, paling kurang saya boleh berdebat dengan pembantu Rosmah paling kanan, bukan Rizal Mansor yang tolong angkat beg Rosmah.

"Siapa paling kanan? Najib Razak lah," katanya sambil menambah bersedia berdebat di mana-mana dan pada bila-bila masa.

Setiausaha Agung Keadilan itu berkata demikian sebagai jawapan balas terhadap kenyataan Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bahawa beliau takut kepada pegawai khas isteri perdana menteri, Datuk Rizal Mansor.

“Malam ini (semalam) habis TV3 kata saya penakut, tak berani berdepan dengan Rizal. Sampai Datuk Seri Zahid Hamidi pun (komen)," ujarnya.

Ini ekoran tindakan Rafizi yang tidak membenarkan Rizal hadir pada sidang medianya semalam.



16 ulasan:

Malaysiabaru berkata...

Rafisi teruskan

Bongkar!!!

Sehingga luar dalam rosmah

Rizal bapok belagak malek noor bawak bouncer 10org apehal. Kalu nak soal dgn niat baik dtglah sorang mintak izin dgn organiser

Kebapokan Rizal terserlah bila lari lintang pulang apabila rafizi sampai

Nenek oiii ... Rafizi punya standard fatmama bukan tukang baca skrip. Iq Rizal brp? Soalan apa nak tanya yg bigmama tak boleh tanya

Rafizi go on and on and on. Kami rakyat Malaysia melayu tulen d blkg anda

P s cuba rafizi check bigmama ni agen CIA ka? Sbb dulu dia ada kurusus di u.s.a ... Cuba check ya... Contact ana saja tanya nak cnfm

ali along berkata...

Bongkar semua hal menteri2 umno ni..biar berpeluh sejuk semua..

Tanpa Nama berkata...

Mana ada standard pencacai angkat najis nak mai debate...see the leg laaaaa..kata omputih

tulangkering berkata...

Bongkar Rafizi jangan tak bongkar...soal orang percaya ke tidak jatuh nombor dua

Timnajib Jomfikir berkata...

Kenapa pulak Zahid Hamidi kata Rafizi Ramli penakut? Kalau Rafizi Ramli penakut, beliau tidak akan buat sidang akhbar lah Zahid Hamidi Oiiiiii!

Yang penakut sekarang ini adalah Rosmah Mansor dan Najib Razak! Kalau mereka berdua berani sangat....berdebatlah dan samanlah si Rafizi Ramli tu!

Yang pii hantar tukang angkat beg buat apa??

Ya Allah kau menangkanlah pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan.

pemuda parit kings berkata...

Terbaik!!!bongkar jgn tak bongkar!!!biar perasuah dan penerima rasuah kalut dlbimbang yg amat...biar seluruh perasuah Malaysia dn yg makan rasuah tu gerun serta akan jelas rakyat perlu tahu...selamat berjuang Rafizi...

pemuda parit kings berkata...

Jgn bagi penjahanam negara berleluasa dibumi Allah...

Tanpa Nama berkata...

Dah sampai macam ini tak lain tak bukan ubun-ubun kepala Rosmah dah keluar asap. Selalu orang yang ke luar negara, bawak 5 beg, balik dengan 8 atau 10 beg.

Dah mati akal, guna jalan untuk memalukan Rafizi. Janji Rosmah tahu dia ada usahakan sesuatu. Tetapi bila Rosmah balik dia juga yang kena tadah telinga mendengar Rosmah membebel.

Last-last tak dapat Rafizi, cari siapa orang yang merakam Rosmah dengan 13 beg.

Rosmah belanja berjuta dengan wang rakyat yang di kenakan GST dan hak rakyat untuk segala kemudahan telah di nafikan untuk menurut gaya mewah Rosmah tetapi UMNO MCA MIC macam Najib .. Najib ialah hari-hari mengadap Rosmah yang lain-lain ini tunduk pada Rosmah apahal?

Yang dia orang balas cakap Rafizi ialah ugut pasal atom, pasal lawak bodoh dan pasal Rafizi penakut...

Yang PAS pulak jangan beri undi pada UMNO sebab AMANAH guna warna oren. Apa sebab jangan undi UMNO ......??

PAS hijau. PAS hijau.

Tanpa Nama berkata...

Kami sokong rafizi. Yg benar tetap benar.fakta terbaru yg rafizi kemukakan bjaya membongkar penipuan rizal mansor, maybe rizal mansor igt rafizi ni budak2 IQ rendah kot.mmg style rafizi bongkar sikit dulu pastu tgk pihak lawan kelentong abis2 last2 rafizi bagi fakta penuh smpi terdiam rizal mansor xterjawab apa2(kantoi menipu)..gb pun nmpak sama dah ikut style rafizi bongkar isu2 penting.bagus2 inilah baru politik matang bukan hujah bab nanar cuma kerana warna oren.isu tu budak tadika boleh cakap.kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Bodoh tahap gaban.. Letupkan bom atom di parlimen.. Bahasa kiasan pendedahan atau pembongkaran politik yg berimpak tinggi dan mempunyai nilai mempertahankan hak rakyat yg tinggi.. Contoh 1. Kes lembu kondo NFC 2. Kes sewa jet dan angkut byk bag-bag sehingga dipersoalkan apa kandungan bag tu duit cash atau berlian.

Yg dilaungkan olih baju merah lagi ganas cina babi, celaka dap, cina balik kampong.

Tanpa Nama berkata...

Betul ke jet Rosmah berada di Kangsarstan ?

Beruntung nya orang Kuala dapat tenguk jet tak macam orang Sungai Besar hari-hari naik jeti je

Tanpa Nama berkata...

Rizal mansor bapok muda.cakap berani
tapi bawa kawan jumpa rafizi.lebih
layak angkat sampah saja dari jadi
barua.

Tanpa Nama berkata...

Ha...ha...ha.... pengecut kat sini bukan Hang Nadim. Kenapa pula porter disuruh debat dengan Hang Nadim? Tiada standard la....

Yang Z tu nak bodek siapa pula? Dah tahu negara rosak kerana Tikus Tikus maka Tikus Tikus ini yang harus tolak rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Rizal setakat tahap pencacai aje. Yg betul2 berani ialah Rafizi da man. Semua pihak yg ada maklumat nak cari whistleblower Rafizi. Go rafizi go

pencolekhangek berkata...

Tak rasa bersalah ke mengtedaghah duit negara yang dikutip dari cukai-cukai yang dibayar oleh rakyat? Eh eh apa pulak hairan. Tok lebai pun sapu juga ini pulak orang jahil muraqab!!!

Syazmall Wan berkata...

Pelik mcm mana hadi awang leh sokong najib...ulamak setan je yg sokong najib si laknatullah..