16 Apr 2016

Ucapan Rafizi Ramli Di Forum PAC 1MDB, Najib Bersubahat Atau Tidak Bersalah

Berikut disiarkan ucapan Sdra YB Rafizi Ramli, Naib presiden PKR yang juga ahli parlimen Pandan di Forum PAC - 1MDB, Najib Bersubahat atau Tidak Bersalah yang berlansung di IDCC Shah Alam malam tadi.

Turut menjadi panelis forum berkenaan ialah Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir, Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang; Pengarah Komunikasi Parti Amanah Negara, Khalid Samad; aktivis hak asasi manusia, Cynthia Gabriel dan Setiausaha Publisiti DAP Kebangsaan, Tony Pua.


Maaf GB tak sempat nak tulis artikel mengenainya. Namun hanya berkesempatan mencilok dan mengedit sebahagian dari video yang disiarkan secara lansung oleh KiniTV.

Selamat menonton.


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rafizi kalau bercakap, kita dah tak boleh nak tokok tambah. Cukup rasa.

Itu yang pemakan dedak@pencacai hanya tahu maki dan buat tuduhan yang bukan-bukan.

Timnajib Jomfikir berkata...

Beliau memang seorang pemidato yang hebat. Dari zaman persekolahan rendah,menengah,tinggi, alam perkerjaan dan kini bergelar MP. Bermacam-macam kecemerlangan dianugerahkan.

Setiap ucapannya...bukan omong-omong kosong dan beliau memang seorang yang berani dan terbaik! Akan datang...aku nak gelarkan kepada beliau hulubalang melayu moden.

Superb 123 berkata...

Hulubalang moden rafizi ni memng betul melindungi kepentingan rakyat dn b8mbangkn msia. Kalau tak de hulubalang rafizi, rsanya pemeritah berhari raya dn hari hari berhari raya. Tak cukup 1mdb, bole buat lagi banyk mdb... 2mdb... 3mdb... 4mdb samapi msia bankrup,tepu dgn rasuah. Tapi pemerintah kaya dn kenyang. Trm ksh yb hulubalang rafizi prihatin kpd rakyat.

Superb 123 berkata...

Hulubalang moden YB rafizi bertungkus lumus hingga di tangkap masuk lokap menegak kan hak rakyat. Kalau tak ada hulubalang sebegini, dah lama pemerintah beraya dn hari-hari hari raya. Bukat setakat 1mdb, dorang akn ujudkn 2mdb... 3mdb... 4mdb sampai Malaysia muflis dn tepu dgn korupsi. Terima kasih hulubalang YB rafizi prihatin dn menjaga interest rakyat dn melindungi rakyat dari d pergunakan perbodohkn dn d buli sesetengah pemerintah