23 Nov 2014

[APA SUDAH JADI?] Inspektor Polis Buat Laporan Duitnya Dikebas Oleh Pelacur Yang Dilanggani


Rasanya gambar perihal laporan polis bermacam-macam versi di laman sosial sememangnya amat popular hingga sering kali menjadi modal orang ramai untuk terkekeh-kekeh ketawa membaca laporan yang adakala mempunyai unsur-unsur humor.

Hari ini heboh tersebar pula laman-laman sosial berkenaan sebuah laporan polis yang diadukan oleh seorang Inspektor polis sendiri kerana duit miliknya telah dicuri.

Bagaimanapun, ramai yang tidak sangka inspektor tersebut dengan berani membuat laporan dan mengaku yang kejadian itu terjadi selepas dia bersetubuh dengan seorang pelacur di sebuah kedai spa berdekatan Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

Menurut inspektor ini, wangnya berjumlah RM1550 telah dicuri oleh pelacur yang dilanggan ketika dia keluar untuk membasuh kemaluannya di bilik air.

Alamak, kita yang membacanya pun terus rasa malu dan geli!

Ramai juga pengguna laman sosial, Facebook meluahkan rasa terperanjat membaca laporan polis ini kerana masing-masing tidak menyangka inspektor tersebut berani mengaku keaiban diri sendiri.

Lebih parah dan sedih, apabila mengetahui inspektor tersebut adalah orang melayu dan Islam sendiri.

Apa lagi, beribu-ribu kutukan pengguna sosial mempersoalkan ‘kebodohan’ lelaki tersebut. Tidak kurang juga yang marah apabila melihat larangan agama Islam ini seolah-olah diperkotak-katikkan.

Jika benar perkara ini berlaku, moga inspektor ini dapat segera bertaubat dan mengambil insiden ini sebagai pengajaran. –mynewshub



11 ulasan:

Awanama berkata...

Inspektor itu tak salah jika merujuk kenyataan 4tahil. Dia TIDAK ADA NIAT nak biarkan pelacur itu mencuri duitnya.

Awanama berkata...

bebal sgt inspektor ni..mcm org2 yg berikan undi utk umno/bn..akhirnya terus diperbodohkan keraaa..jaan minoriti

Awanama berkata...

Perbuatan yg sekiranya benar, menghina Islam yg kononnya dianutinya. Begini munkin tahap iman kebanyakkan orang2 melayu. Tak mahu ka mahkamah 'syari'ah' bertindak atas pengakuan terang-terangan melakukan zina INI ? Bagaimana dgn pihak polis ? Masa perbuatan INI dikatakan berlaku,adakah dia DLM tugasan resmi? Berpakaian seragam? Bolihkah membawa Wang sebegitu banyak ? Tidakkah melanggar disiplin atau akujanji ke APA ka .-.?

BaDiN berkata...

Jika HUDUD jadi hukum tertinggi dalam negara nescaya kes zina tidak berlaku.

Awanama berkata...

Setuju sangat

Awanama berkata...

Rezeki yg halal akan membawa berkat..kalau dari sumber haram ini lah jadinya ...maka tunggulah bahawa mati itu benar, siksa kubur itu benar, neraka itu benar....taubat adalah jln terbaik

Awanama berkata...

Punya lah detail lapuran polis yang dia buat Lepas tu boleh pulak tunjukkan pada umum Tapi lapuran sialful tak pulak macamni punya detail dan peguam nak tenguk pun tak boleh

Dia orang serbu dia orang jugak yang melanggan Entah bayar entah tidak mana duit tak kena kebas

Pasal duit RM 1500 sanggup dedahkan perbuatan aib sendiri dan dosa 'kering' sebab dia pun terkena kesan minyak naik barang naik kos hidup naik Dia pun dah susah nak dapat duit sebanyak tu

Awanama berkata...

Mungkin inspektor ni jenis selalu datang nak main free je kot... pelacur pun tension asik nak kena kangkang tanpa bayaran.

Awanama berkata...

Pelacur pun tiada niat curi, nak pinjam tapi lupa bagitahu

Awanama berkata...

Kalau duit gaji lebih baik beli susu untuk anak, tapi kalau dah dari hasil haram itulah jadinya........

Awanama berkata...

PATUT LE SERBUAN TIAP2 HARI...RUPENYE MLM NI TANGKAP...SOK DAH LEPAS...YE LAA