10 Ogo 2014

[BERGAMBAR] YB PAS Ini Dihormati & Disayangi Kaum India Di Selangor


Bagi kaum India di DUN Meru bukanlah perkara yang luar biasa lagi bila bertemu Yb Dr Rani berada dikuil-kuil mereka, menziarahi mayat2 keluarga mereka dan merawat pesakit2 dikalangan mereka di rumah2 mereka.

Bagi Yb, inilah peluang keemasan sebagai wakil rakyat untuk menyampaikan mesej the true beautiful picture of Islam.

Beliau juga tidak lupa membaca ayat Al Quran dan Hadith Rasulullah s.a.w. dalam pesta2 golongan India ini bagi memberi pencerahan tentang perutusan Nabi Muhammad sebagai rahmatan lil 'alamiin tanpa mengira sempadan bangsa, agama dan geography kenegaraan.

Semoga diterima Allah usaha kecil dakwah ini. -fb









IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI





Dapatkan produk kesihatan untuk menambahkan kekuatan lelaki
dengan produk kami. Sila klik SINI



26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa racancang ULM PAS? Buat benda yang "pandai" supaya bukan muslim takuk dan tak berani nak dekat?

Ahli PAS Selangor berkata...

aku pun heran kenapa yg meru ini dilucutkan jawatan sebagai PJ PAS Selangor.

tapi yg bagusnya, beliau tdak melatah malah menyatakan "syukur" di atas pertukaran itu...

beliau akur dengan keputusan kepimpinan.

namun akhirnya kebenaran terserlah.

PAS Selangor menjadi lintang pukang setelah beliau dgantikan.

Mat Bon berkata...

Saya doakan Malaysia akan melahirkan lebih banyak ahli politik seperti beliau di kedua-dua belah.

Tanpa Nama berkata...

Dia dilucutkan dari jawatan PJ Selangor sebab bukan dari puak UG dan President PAS yg melantik semua PJ-PJ negeri mahu semua PJ. negeri ikut cakap dia dan wala 100%.Bukan sekadar diSelangor aje malah banyak negeri punya PJ yg tak diterima oleh ahli-ahli biasa seperti diPerak dan Sarawak.Inilah masaalah PAS yg tak berkesudahan sebab Presidennya lemah dan keras kepala yg tak berketentuan.

Tanpa Nama berkata...

Yang menggantikannya adalah geng-geng dari kumpulan Taliban.

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak tahu tanya dulu... dr rani sendiri yg minta x dipilih jadi pj pas selangor bukan dilucutkan...

Tanpa Nama berkata...

Anon 9:41 di atas tulis

Kalau tak tahu tanya dulu... dr rani sendiri yg minta x dipilih jadi pj pas selangor bukan dilucutkan...

itu sifat tawadhu seorg pemimpin Islam. Berapa ramai yg boleh bersikap sepertinya iaitu meminta tak dipilih jadi pj selangor?

Presiden PAS sepatutnya buka mata dan buka hati, orang yang meminta tidak dipilih itulah yang sepatutnya dipilih.

Tetapi sayangnya....

Waris berkata...

Presiden pas sepatutnya merayu ahli supaya dia tak jadi presiden lagi. Dah banyak kali gagal masih nak duduk di atas?

Tanpa Nama berkata...

Memang la dia minta tidak dipilih sebab dia pemimpin hebat yg tak gila jawatan. Tp kalau presiden hebat dan bijak mestilah orang baik dan hebat seperti dr rani dikekalkan. presiden dan geng UG sebenarnya cemburu sebab mereka tak dapat perhatian dan penghormatan dari orang ramai termasuk non muslim. So TUKAR!!! Ganti iskandar samad yg aku tengok 'nothing', ampu je, ampu presiden, ampu mb selangor.

Tanpa Nama berkata...

Pilih jadi MB Selangor lah ..... Ok

sizzly7761 berkata...

Itulah pasal...'kemaruk kuasa' ! Itu yang rasa seronok bila dipilih jadi presiden walhal sendiri tahu prestasi dan keupayaan memimpin tarak!

sizzly7761 berkata...

Kalau dalam PAS takde gila kuasa.. yang ada 'kemaruk kuasa' khususnya team UG! Baik di Kelantan apatah lagi Terengganu... Di Kedah PAS jatuh kerana MBnya mesra UMNO dan tak dengar pandangan ahli...

Tanpa Nama berkata...

PAS parti bahalol , ada sekerat saja rakyat sokong PAS.

Rata rata rakyat selangor bijak tak mahu orang bahalol jadi pemimpin.

PAS parti nak makan free saja , orang malas ada banyak dalam PAS.

Kalau PM dari PAS hancur negara sebab rakyat malas dan benggap jadi boss , Rasuah jadi Ketua.

Dr Zohdy patut belajar dari Doktor Rani , tapi kalau Dr Toilet Paper saja baik kerja DBKL...

Tanpa Nama berkata...

Anon 9.41 dan 9.47 am.Dr.Rani tarik diri sebab tak tahan melihat gelagat dan peri-laku puak UG diSelangor yg masih ramai wala kpd Hassan Ali dan sentiasa "menikamnya" dari belakang.Jangan fikir orang tak tau,cuma orang tak mau cakap aje kerana tak mau meludah kelanggit.

abuamir berkata...

Sepatutnya mereka geng UG ni keluar PAS beramai-ramai kemudian masuk umno. Tengoklah apa yg terjadi kpd Hassan Ali, ust Nasa dll. Mereka semua sekarang dah jadi menteri sebab sokong kuat PAS bersatu dgn umno? Atau jadi kupang tembaga? umno tak pandang pun diri mereka siapa tetapi umno mahukan sokongan dan kerusi ADUN/AP milik PR pd mereka.

Satu lagi punasihat yg dok keliling pemimpin PAS dan PKR ni banyak yg gila kuasa serta jawatan. Merekalah sokong yg membawa rebah. Akibatnya pemimpin jadi penyambung fitnah puak haram jadah ni. Lihatlah kes pil kuda,gambar lenin dll, memalukan sungguh sebab tiada bukti.

lotfee Ismail berkata...

Hadi awang patut letak jawatan...tiada pembaharuan dlm pas. yg ada hanya keras kepala, anggap org lain lebih bodoh drp dia..

Tanpa Nama berkata...

Bagus kalau jadi MB ni.

Tanpa Nama berkata...

Pas jer giler kuasa...pkr tak...sbb tu pemilihan pas x baling kerusi..x bertumbuk...x maki memaki....apa lagi...xnak hudud x per...xnak anwar mcm berdosa besar plak..siap para2 malaikat gomol2 peribadi merka yg enggan tunduk..demokrasi kan...klu anwar kene tuduh....ooooo...umno zalim...tapi sendiri tuduh...nauzubillah...

Tanpa Nama berkata...

Kalau begini jadi MB terengganu atau kedah dulu tak perintah 1 penggal saja, wallahualam

Tanpa Nama berkata...

tak pernah lagi presiden pas yg dulu2 dihina dan ditolak sebegini rupa...
pa masalah dia ni....ceramah bukan main lantang...kerja hancus...takut menantu pula ambil kesempatan nak naik dan pijak pak mentua... hem buat rosak pas saja..

hashim jusoh berkata...

Presiden dulu tak dicemuh sebab generasi dulu beradab dan menghormati ulama,tapi generasi sekarang adalah generasi asuhan yahudi yg bertuhankn nafsu dan syaitan,tu sebabnya ulama dicela pelaku maksiat dipuja.

hashim jusoh berkata...

Kau orang smua ni bukan ahli PAS pun...hanya parasit2 yg bersifat langau....yg lebih suka melihat PAS hancur supaya abg besar kau org ( nafsu dan syaitan ) bergembira.Tanya diri tu sbagai org Islam,apa sumbangan kau org kpd Islam selain mencaci,mencerca dan mengutuk para pejuang Islam,seedangkan pejuang syaitan kau org sanjung.Jagalah diri kamu drp neraka dgn cara mjaga stiap perlakuan kamu krna semua sdg drakam oleh Malaikat Raqib n Atiq.

Tanpa Nama berkata...

Tuan Hashim, tepat sekali. Orang lain langsung Tak tahu pas, tuan see orang tahu Saja. Saya kena komen saya nampak bodoh sekali berbanding dengan tuan Hashim jusoh

Tanpa Nama berkata...

Bukang ke tuang presideng kena saman sebab mencerca juga ke wahai tuang hashim hoi

Tanpa Nama berkata...

Perlu cermin diri mengapa di tegur. Ini bukan soal tidak menghormati ulamak kerana ulamak manusia biasa juga.

in response to Presiden dulu tak dicemuh sebab generasi dulu beradab dan menghormati ulama,tapi generasi sekarang adalah generasi asuhan yahudi yg bertuhankn nafsu dan syaitan,tu sebabnya ulama dicela pelaku maksiat dipuja., by hashim jusoh.

Tanpa Nama berkata...

Presiden Pas sekarang dah jadi org no.2 dlm Ulama Dunia....bawah Dr Yusuf Qaradawi.... Amacam....? Mmg korajg ni dasar tak sedar diri.... Ada hati hina ulama....