29 Jun 2014

[VIDEO] Dia Sempat Menari Di Depan CCTV Selepas Letak Kepala Lembu


Georgetown: Polis telah merekodkan kenyataan ADUN Seri Delima, RSN Rayer berkenaan dengan kepala lembu yang ditemui di hadapan rumahnya di Tingkat Tembaga di sini awal pagi tadi.

Rayer turut menyerahkan rakaman CCTV kejadian tersebut kepada pegawai polis yang datang ke rumahnya untuk merekodkan kenyataannya.

Pengamatan semula rakaman CCTV menunjukkan seorang lelaki telah tiba di hadapan rumah Rayer dengan bermotosikal, meletakkan kepala lembu dan kemudian menari di hadapan kamera CCTV sebelum memecut pergi.

Sementara itu, Ketua Menteri Lim Guan Eng, yang tiba di rumah Rayer, mendakwa ia adalah taktik yang digunakan oleh mereka yang menyokong Umno.

"Biar saya jelas bahawa saya tidak menyalahkan Umno terhadap kes ini tetapi apa yang kita lihat ialah ini juga dilakukan oleh pihak yang pro-Umno di Selangor pada tahun 2009.

"Kita tidak tahu sama ada ini adalah kumpulan yang sama orang, menggunakan kepala lembu untuk menghentam Rayer.

"DAP mengutuk tindakan barbarik dan tidak bertamadun ini," katanya.

Dilaporkan sebelum ini bahawa kepala lembu yang telah ditanggalkan kulit dan masih berdara telah ditemui di hadapan rumah Rayer pagi tadi.

Difahamkan isteri Rayer ini menemui kepala lembu tersebut sekitar jam 7 pagi.

Rayer mengirimkan gambar di laman Facebook beliau sekitar pukul 8 pagi dan menulis: "Pagi ini saya dapati kepala lembu di pintu hadapan rumah saya ......"

Rayer adalah seorang Hindu. Lembu adalah dianggap suci dan mulia bagi penganut Hindu.

Anggota Dewan Undangan Negeri ini berada di tengah-tengah kontroversi baru-baru ini apabila dia melabelkan Umno celaka semasa sidang dewan itu pada 20 Mei.

Pada hari berikutnya menyaksikan sekumpulan ahli UMNO telah menceroboh masuk bangunan DUN dan kes berkenaan sudah dibawa ke mahkamah minggu lalu.










IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat & Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI




3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

joker of the year :)

bunbinban berkata...

kalau tengok betul2, mamat tu bkn buat keje sorang2. Ada yg follow dia kat belakang, mungkin naik kete. Dia nari tu nak nunjuk2 kat geng dia kat belakang. Kena tengok cctv jiran2 gak ni.

Tanpa Nama berkata...

celaka betul ni umgok