22 Mei 2014

[VIDEO & BERGAMBAR] Dyana Tetap Cool Walau Diganggu & Dihalau "Samseng BN"


Samseng BN’ ganggu kempen DAP, hala ekzos ke muka Dyana Sofya

Calon DAP bagi kerusi Parlimen Teluk Intan Dyana Sofya Mohd Daud petang ini diganggu oleh 'samseng' Barisan Nasional (BN) semasa sesi bertemu pengundi di Kampung Padang Tembak, Teluk Intan, kata ahli Parlimen DAP.

Ahli Parlimen Bukit Bendera Zairil Khir Johari berkata samseng seramai lapan orang itu menghalakan ekzos motor kepada pasukan kempen DAP yang mahu menemui pengundi di kawasan itu.

“Ada cubaan provokasi daripada sekumpulan samseng berbaju dan bertopi BN. Mereka membawa motor dan menghalakan paip ekzos ke arah hadirin. Asap keluar banyak dan bunyi memang kuat.

“Jelas mereka lakukan provokasi dan mahu menghalau, tetapi kita tetap teruskan, malah peniaga dan pembeli menasihati kami tidak menghiraukan perlakuan tersebut,” katanya kepada The Malaysian Insider.

Semalam Dyana turut menerima provokasi daripada seorang pemuda bermotosikal dengan membunyikan hon dan mempersoalkannya mewakili DAP.

Bagaimanapun, Dyana tidak menghiraukan pelakuan tersebut dan terus mengukirkan senyuman kepada penduduk setempat sambil memperkenalkan dirinya.

Zairil berkata semasa sesi bertemu pengundi petang ini, mereka turut ditemani ahli Parlimen PAS Kuala Terengganu, Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah dan beberapa pemimpin Pakatan Rakyat (PR) lain.

Katanya, meskipun provokasi sedemikian dijalankan, namun Dyana dan pasukan kempennya berjaya menyelesaikan misi mereka menemui pengundi di kawasan tersebut.

“Mereka marah dan menjerit di depan muka kami mengatakan ‘ini kampung Melayu’.

“Kami dari Pakatan datang bersama ahli Parlimen PAS dan pemimpin PKR setempat. Kami pastikan keselamatan Dyana dan tidak membiarkan kumpulan berkenaan menghampirinya.

“Nasib baik tiada apa yang berlaku. Polis datang lambat. Samseng itu membuat kacau sehingga minyak motor mereka habis,” katanya kepada The Malaysian Insider.




Kredit gambar: wargamarhaen video: rakyatnews





IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"ini kwsn melayu" jadi ko nk suruh org melayu teluk intan pangkah gerakan? lagi haru..org cina tu.

Haji Jamaludin Haji Ariffin berkata...

Dengan Nama Allah SWT
Allah Hu Akhbar "“Mereka ( puak UMNO) marah dan menjerit di depan muka kami ( ahli PR) mengatakan ‘ini kampung Melayu’...... Puak UMNO ni faham ke tidak ??? Jangan nanti Parti Gerakan Dato Mah berbangsa Cina datang melawat kampung ni mereka izin kan dan jangan pula sampai cium tangan pulak... Berakal lah sikit bila berbicara tu

Tanpa Nama berkata...

mamat perut boroi tu dah macam anjing menyalak dah ghopernya. balik mandi le dulu badan dah bau kambing buat malu melayu jer.

Tanpa Nama berkata...

ntah berapa ler mamat tu dpt? 20 ringgit kut. kesian, tgk rupa mcm hidup sbtg kara.

Tanpa Nama berkata...

melayu apa nie...
mcm barua jer

bikin malu sama anak cucu

lembu umno selalu samseng x kena tempat

nama apa mamat nie....

Tanpa Nama berkata...

Mamat peluh busuk tu try korang tanya sifir 7...kah kah kah.nak lagi kantoi tanya bab mandi junub...lagi bes suruh baca quran..

Tanpa Nama berkata...

Patut emak dyana ada skali ms tu. Biar die tgok sendiri beruk2 BN ni wat apa kt ank die

Tanpa Nama berkata...

Deme ni buat Gempo je yob..
bukan berani pun..ketiak hangit

Tanpa Nama berkata...

Siapalah umat melayu mr. Bean yg cakap ini kawasan melayu? Oii umat melayu mr. Bean tanpa wujudnya tanah yg dicipta oleh allah swt maka mana mungkin ianya milik orang melayu. So mulut tu biar ada filter sikit dan kawasan melayu adalah milik allah swt bukan milik umat melayu sepertimana lu cakap kawasan melayu. Tidak tahu malu.

Tanpa Nama berkata...

Terus terang ku katakan, Dyana ni muka dia manis gitu... selambe aje, aku x tau 2,5, 10 thn datang dia ni mcm mana.. mudah2an mcm pemimpin2 wanita PAS yg muka manis & senang didekati spr arwah Dr Lok Lok, Dr Mariah, Dr Haliamh dll & of course, dia dah menutu aurat.

Dr Mariah, pimpin le tangan adik kita si Diyana ni.


Tanpa Nama berkata...

ini sikap macai. so jangan jadi macai lor

Tanpa Nama berkata...

Kesian ada malu pun ada. Orang Melayu mcm si perut boroi tu ternyata bodoh. Dia terpedaya dgn mazhab umno. Sebab itu umno selalu mainkan ayat: Sokong parti,jgn kira siapa calon.
Org bodoh mcm si boroi tu tak nampak dah calon BN utk kawasan dia tu Cina Gerakan. Dia sanggup halau calon Melayu kerana bukan calon BN.
Kesimpulannya dia halau Melayu dan terima Cina utk ketuai kawasannya yg didakwa sbg kawasan melayu. Cerdik ke?Manusia jenis ni kalau umno kata tahi lembu tu dodol, barangkali habis tahi lembu tu dimakannya hingga menjilat jari.

Tanpa Nama berkata...

golongan barbarian, "BAGAIMANA PEMIMPIN BEGITULAH PENGIKUTNYA".