20 Mei 2014

[MAGIC] Nak Serang Dyana, Kucing Bertukar Jadi Anjing


Foto Kantoi - Dyana peluk Anjing

Gambar sebegini pastinya akan memberikan persepsi yang sangat buruk kepada Dyana Sofya terutama di kalangan pengundi-pengundi Melayu Islam.

Namun sudah menjadi adat bagi gerombolan macai yang ternyata seronok dengan budaya fitnah yang sudah menjadi sebahagian dari darah daging mereka selama ini. Hidup tak akan tenang jika sehari tidak buat fitnah dan kerja-kerja bodoh tahap bangang.

Jika diperhatikan betul-betul, gambar Dyana Sofya memegang anjing tersebut adalah palsu terutama sekali pada bahagian kepala dan badan anjing yang ternyata tak kena langsung hanya jika dilihat dengan mata kasar sahaja.

Kahkahkah..- bloglist-malaysia

Berikut ialah printscreen macai UMNO yang menyebarkan foto fitnah berkenaan:



ULASAN GB

Itulah kerja UMNO... memfitnah sepanjang masa apabila terasa mereka akan kalah dan fitnah-fitnah yang dilakukan akan mempercepat serta melebarkan kekalahan mereka. Itu hukum kebenaran dan keadilan. Sebelum ini Dyana Sofia difitnahkan berbikini.... Baca SINI.





IKLAN BERBAYAR

Jangan Biarkan Pasangan Anda Menderita,
Atasi Masalah Prostat dan Kelemahan Zakar Dengan MEN CAPSULE.
KLIK SINI
LIKE kami di SINI


13 ulasan:

Awanama berkata...

Kalau baru belajar buat photoshop jangan lu buat fitnah guna photoshop beb. Buat malu sahaja dan ketara sangat kena photoshop. Umat Melayu Mr. Beanlah katakan.

Awanama berkata...

hahaa gambar yang pernah aku liat sebelum Dyana famous lagi memang dia peluk kucing bukan anjing

Awanama berkata...

harapnya penjahat2 tu akan jahanam ...x habis2 ajen2 umno utk fitnahkan org lain..mana perginya imannya

nasa berkata...

Babi dan anjing amat sensitif dengan Melayu sampaikan P Ramlee perli pemikiran Melayu yang TERBATAL AIR SEMBAHYANG KERA TERPEGANG KUTU BABI.. ingat x betapa terkurungnya otak Melayu.

Awanama berkata...

Apasal dia peluk kucing, patut peluk lah anjing ke, babi ke , anjing laut ke, siput babi ke, baru lah macai umno suka senyum sampai ke telinga.

Awanama berkata...

anjing umno badan dia pendek tak sepadan dengan saiz kepala...

Awanama berkata...

Belang anjing UMNO makin terbuka, patutlah buat fitnah liwat kepada anwar

Awanama berkata...

Kalau pegang anjing apa salah dari segi islam?, kalau makan rasuah macam UMNO baru potong tangan

Awanama berkata...

Calon DAP tiada pengalaman makan rasuah, calon BN berani tegur Mahathir dan Najib altatuya?ada pengalaman tak berguna....

Awanama berkata...

Calon BN cukup berpengalaman sokong penyelewengan najib.....

Awanama berkata...

Rasanya polis pun tengah siasat siapa punya angkara. Jadi sama sama kita tungguuuu

Awanama berkata...

alah.....mak aku bela anjing 3,4 ekor kat laman umah tak kecoh pun.....bela pun bkn pelihara duk dlm umah....buat jaga kaw umah je....pemikiran melayu ni bila dgr benda haram2 ni sumer haram.....tapi klu bab nombor ekor bleh plak haram tu di ketepikan??lebih2 lagi puak keris tak bersarung.....hehehe

Awanama berkata...

fakta sahih..... tiada umno @ BN malaysia akan selamat sejahteranya .. titikkkkkk.