24 Mac 2014

[VIDEO & BERGAMBAR] Kajang Tolak Kempen Kotor & Jijik BN


Keputusan PRK Kajang adalah signifikan - satu mesej jelas kepada UMNO BN supaya menghentikan segala bentuk kempen kotor dan jijik yang dilakukan selama ini, samada di dunia nyata atau siber.

Hukum kebenaran dan keadilan akan tetap berjalan - setiap yang melampaui batas akan terima padahnya. Demikianlah apa yang menimpa UMNO BN.

Walaupun sebelum ini Pemuda UMNO BN menyatakian bahawa golongan pemuda akan berpihak kepada mereka, namun jelas daripada keputusan PRK Kajang saluran 3 ke atas tidak berpihak kepada mereka. Mengapa? Kerana kempen keterlaluan UMNO BN sudah memakan dirinya semula. Satu mesej dan referendum jelas untuk UMNO BN khususnya buat Khairy Jamaluddin a.k.a. Ketua (Samseng) Pemuda UMNO.

Teruskan bekempen secara kotor dan jijik kamu, kamu tetap terhukum dengan hukum kebenaran dan keadilan, dicampak jauh ke jurang kehancuran yang dalam!




















IKLAN BERBAYAR


JANA PENDAPATAN TAMBAHAN DENGAN MUDAH

Jom kawan-kawan...Jana income dengan hanya bermodalkan RM100 Tuan/Puan, drpd kita berfb @ berwechat @ whtsapp tak dapat hasil.. apa kata sambil-sambil tu kita buat income? Saya nak kongsi 1 program tempatan yang boleh buat income sampingan.

Tiada tipu muslihat, Tak perlu cari org.. tak perlu beli atau jual barang. Syarat kelayakan: Anda ada fb @ whtsapp @ wechat dan tau guna komputer sikit2. Apa saja termasuk twitter dan laman sosial lain. Anda hanya perlu open link dibawah dan register sebagai member. Lepas tu anda akan dapat link anda sendiri. Apa lagi, anda copy link anda sendiri dan copy ayat-ayat saya ni dan paste kat fb, twitter dan sebagainya. Modal anda dapat semula pada hari pertama lagi bila ada org yg buka link anda dan daftar. Mudahkan? Duit anda akan dimasukkan terus ke bank anda. Hari pertama saja saya sudah peroleh RM350. Memang berbaloi. Klik link di bawah ini.


KLIK SINI


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah selesai sudah prk kajang. slps ini prk balingian pulak. tapi yg pasti prk balingian adalah sesuatu yg amat sukar jika di bandingkan dgn prk kajang. dengan sikap yg ditunjukkan oleh km serawak yang baru hanya Allah yg dapat mematahkan kesombongan km serawak yg baru. dulu bila berlaku pertukaran km ingat serawak akan bebas dr undang2 rimba nampaknya sama sama...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kpd kak wan dan juga PR, sesungguh nya suasana politik Malaysia hari ini sudah berubah, senario dan geopolitik semakin tidak memihak kpd BN, mereka bernafas kerana dengan wang sahaja yang memanjangkan hayat politik, Hari ini rakyat sudah celik politik, hanya pengampu dan pembodek serta pencacai UMNO saja yang masih mendendangkan isu bangsa, dan kaum.Serta mencari ruang sempit agama untuk di perdebatkan yang nyata mereka ketandusan isu dan bermain dengan sentimen. Yakin dan percaya sepertimana yang di nyatakan olih Mantan PM MAHATHIR, KEBUSUKAN DAN pereputan UMNO telah menular hingga ke hujung usus, maka berubah lah ahli Umno dan penyokong tegar kepada geopolitik baru yang di bawa olih ANWAR IBRAHIM menentang Rasuah dan kebobrokan dalam pentadbiran hari ini yang kita lihat PR semakin terpilih dan di pilih serta mendapat sokongan Rakyat jelata, berubah lah kepada PR.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulilah dan tahniah diucapkan kpd penduduk kajang kerana memilih utk maju kehadapan kerana kalau UMNOlah yang dipilih maka anda relakan diri utk mundur kebelakangan dan rela kebiadapan yang dibuat oleh pemuda UMNO yang mengalahkan orang zaman purba yang tidak beradab. Remember ini bukan zaman purba tapi ni adalah zaman moden.