12 Feb 2014

Isu Neelofa: Mentaliti Kangkung Macai UMNO Salahkan Kerajaan Kelantan


Neelofa pakai tak senonoh kerajaan PAS Kelantan pula dicemuh

‎ARTIS seksi popular, Neelofa mencetuskan kontroversi baru-baru ini apabila tampil di program anugerah meletop Era dengan pakaian ketat ala 'power rangers merah jambu'.

Ramai yang mengutuk artis tersebut kerana tampil berpakaian demikian. Mana tidaknya, ramai berpendapat, selain pakaiannya menjolok mata, ia juga dilihat begitu lucu dan menjadi perbualan hangat di media sosial teru‎tama di facbook dan twitter.


Namun ada cerita yang boleh disifatkan sebagai 'bodoh' apabila salah sebuah page pro Barang Naik, (BN) iaitu page Anti-DAP Club di facebook menyalahkan kerajaan PAS Kelantan apabila Neelofa berkelakuan begitu.

Memanglah Neelofa seorang artis yang berasal dari Kelantan. Namun tidak patutlah kerajaan negeri Kelantan dikaitkan dengan perangai buruk yang dilakukan oleh Neelofa‎ itu.

Hasil semakan di Google, dan laman twitter rasmi milik artis itu, aku dapati Neelofa ini juga merupakan salah seorang penyokong tegar Barang Naik, BN.

Malah beliau pernah menghadiri perhimpunan agung Umno 2012 (Sila semak Google). Selain itu, di laman twitter rasmi miliknya, beliau begitu menyokong Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin semasa debat isu PTPTN dengan Rafizi Ramli.


"Walaupun asal Kelantan, tapi sokong Umno maka perangai ikut perangai Umno..."‎ -milosuam
Penyokong UMNO kata si 'Nelopa' ni jadi macam ni kerana didikan PAS sebab dia tu orang Kelantan... Yang penyokong UMNO ni cuba buat lupa ialah si ni 'Nelopa' ni pun pencacai UMNO jugak.. So nak tanya la ni.. ni ke hasil didikan UMNO berteraskan ISLAM WASATIYYAH-NAJIB???? **nak berhujah/ posting tu biarlah ada FAKTA bukannya auta!! -fb suararakyat


ULASAN GB

Ketara sangat mentaliti kangkung para macai UMNO ini.

Di Kelantan, semua penduduknya ahli PAS belakakah? Tidak ada orang UMNO?

Tak tahukah bahawa di tanah Arab sewaktu baginda Rasululah saw membawa Islam di sana juga terdapat kaum yang hebat menentang Rasulullah saw?

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bodoh macam umno, bangang macam umno, bahalul macam umno, tengin macam umno, bungul macam umno, goblok macam umno, nate haghe jadoh mace umno, celake macam umno, lahanat cam umno.., senang citer makhluk paling durjana yang sengaja mendurjanakan diri mereka sendiri dikenali sebagai umat melayu supaya seluruh manusia yang mempunyai akal berwaspada dan tidak sekali-kali mendekati dan berkawan dengan mereka itulah UMNO dan pengikut-pengikutnya..

Tanpa Nama berkata...

Pencacai UMNO oh pencacai UMNO, if lu nak link sifat buruk artis dgn tempat asal dia di mana, kita sini boleh senaraikan seribu satu artis yg berasal dari negeri yg diperintah UMNO, yg ada perangai buruk mcm neelofa bahkan lebih teruk dari itu if u want.

Tapi demi menjaga maruah artis dan juga diri sendiri we all tidak buat sebab kalau buat juga maka tiada bezanya kita dgn pencacai UMNO beb.

Tapi utk Neelofa which i tak kenal sebab bab artis ini i memang lemah. Since lu begitu laser sangat mulut cakap pasal pemerintahan Ulama lu jangan tertekan Kalau terima komen pedas nanti.

Tanpa Nama berkata...

Patutla macam tu penyokong umno rupanya. Inilah hasil didikan umno. Rupanya si nelofa ni lebih tertarik dengan tarbiah islam umno dari islam pas so jadilah ia sebagaimana yang ada. tahniah umno kerana anda telah dapat mendekatkan hamba-hamba Allah ke lubang neraka. Wahai umno wahai nelofa bertaubatlah kamu kerana masih beluum terlambat. Kalau tak tau taubat jumpalah ahli pas insyaalah boleh tolong ajarkan tapi jangan jumpa umno lagi sesat jadinya.

Tanpa Nama berkata...

Malaun, kau ingat semua orang kelantan tu PAS ke. Neelofa tu kan anak totok UMNONGOK. macamana kau lihat, orang UMNONGOK sahaja yang tidak pakai tutup kepala lah sebab pemimpinnya tak kisah tentang tutup aurat

Tanpa Nama berkata...

tuan

majoriti penduduk islam di malaysia yang tak tutup aurat adalah terdiri dari penyokong UMNO.ini adalah Fakta.