3 Nov 2013

Ahli UMNO Sendiri Kata UMNO Parti Lanun & Penipu!

Ini bukan lakunan atau sandiwara tetapi adalah berita bergambar fakta betapa para ahli UMNO sendiri kata UMNO parti lanun, penipu dan sampai sanggup nak pastikan UMNO kecundang tumbang pada PRU 14 akan datang.

Ertinya rakyat termasuk ahli-ahli UMNO sendiri sudah bosan dan muak dengan penipuan UMNO bukan saja kepada rakyat tetapi dengan ahli-ahlinya sendiri dia sanggup tipu.

Apabila ahli sendiri sudah menyampah dan benci maka UMNO bakal menjadi parti taraf alas kaki. -omakkau

6 ulasan:

Amuraria berkata...

baru sedar sudah di lembukan berapa lama daa ABU !

Tanpa Nama berkata...

Selagi manusia mereka akan terus menipu, terutama sesorang yang dulu di gelar ustaz berkopiah, seban dan baju telok belanga / jubah.Tiba tiba dapat jawatan utama pakai kot dan tai segera terlupa asal usul dan genda perjuangan..... Sanggup berfatwa palsu untuk kepentingan kocek dan jawtan.
Inilah dunia........

Tanpa Nama berkata...

Dah terlambat sangat.

Tanpa Nama berkata...

Tak puas hati, sila keluar dari parti munafik umno bukannya stay. Kalau stay lagi maka u pun sama jugalah macam ahli umno high level sebab niatmu itu adalah mahu duit bukan nak bela rakyat.

If u sayangkan rakyat sila out dari umno. If tidak maka lu sama bodohnya macam umat melayu yg senang dibodohkan dan bantahanmu itu hanya lakonan wayang kulit shj.

Tanpa Nama berkata...

Maakk oiii amat terasa..... sejak kenaikan harga minyak petrol dan gula harga barang naik mencanak.

Ikan sembilang karang yang pecah perut 1 kg RM12.00. Purata harga sekor RM2.00. Putu buluh lani harganya tetap RM2.00 tapi kalau dulu 5 biji lani dapat 4 biji. Yang lain2 sana jer. Rakyat mula tenat.

Punca semua ni adalah kerja buat BN. Elok juga kalau macai2 BN dah mula terasa keperitan dengan hasil yang kamu sokong dan X sebelum ni.

lijitra berkata...

dah tau parti bn tu lanun,hampa dok sokong jugak.akai waras atau ada ka.