9 Mei 2013

[LIVE] Pidato Suara Rakyat Suara Keramat - TOLAK PENIPUAN PRU13


Ribuan rakyat kini sedang berada di Stadium Kelana Jaya untuk mendengar Pidato "Suara Rakyat Suara Keramat - TOLAK PENIPUAN PRU13.

Meskipun hujan membasahi bumi, rakyat tidak lansung berganjak malah semakin ramai yang membanjiri dan memenuhi stadium ketika ini. GB anggarkan tak urang 50,000 yang hadir.




Selamat menonton lintas lansung dari Stadium Kelana Jaya:


Jika tidak muncul video di atas, kena bersabar sebab hari hujan. Atau anda boleh cuba di bawah


Jika dua-dua muncul, tutup (pause) salah satu... Jika dua-dua tak muncul, tutup komputer... :-)

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika ada bukti ada penipuan saya mencadangkan DSAI ikut jejak Datuk Onn Jaafar zaman dahulu pergi mengadap Raja2 Melayu mohon tanda tangan dan perkenan baginda semua agar tidak memperakui keputusan PRU13....biar sejarah Malayan Union berulang.

Tanpa Nama berkata...

Terharu melihat kawan2 dan saudara2 senegara dalam keadaan yg sungguh tidak selesa berkumpul utk 1 tujuan memprotes penipuan dan kemungkaran. Hairan dimana ustaz senior dlm PAS spt Harun Din, Harun Taib dan lain2 jarang menghadirkan diri dalam perhimpunan seumpama ini. Peserta tetap dari PAS adalah Mat Sabu, Husam, Mahfuz, Nizar (tak pasti disini mereka hadir) dan pemimpin2 muda yg bukan berstatus ustaz. Dlm hal jawatan ustaz2 senior ni pandai pulak berebut2 sesama sendiri spt contoh terdekat bekas MB Kedah yg tak sedar diri kepimpinan tidak dikehendaki rakyat tapi masih berdegil utk melepaskan jawatan hingga Kedah kembali ketangan UMNO. Mereka2 semua tak pernah muncul bersama2 rakyat dlm kesusahan.

Tanpa Nama berkata...

masalahnya adakah raja2 masuk belah RAKYAT atau BN? kalaulah Sultan Kelantan kot ye....nie...sekadar bangga tengok cerita p. ramli jela...

Tanpa Nama berkata...

Ustaz2 senior ade cara mereka..dikala kamu tido mereka bermunajat menolak ketidakadilan yg belaku.ustaz azizan sedang sakit,elokla tidak libatkan beliau.

Tanpa Nama berkata...

anon 9.51, perjuangan untuk rakyat bukan sekadar menang pilihanraya yang lebih penting hak rakyat perlu di kembalikan, bukan menambah beban rakyat, UMNO hanya memberi gula2 sewaktu memerlukan sokongan tetapi setelah berjaya rakyat terbeban dgn berbagai cukai dan lain2. lihat lah masa mendatang,hari ini belum di buka pekung nya, Syabas PR teruskan hingga berjaya, Allah bersama org yg benar, HIDUP PR. HIDUP ANWAR.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kepada yang hadir malam ni di Kelana Jaya.Semoga Allah memberkati usaha kalian.:-)Anda adalah pejuang yang sebenarnya.

Unknown berkata...

Semoga BE END mengakui kekalahan besar mereka!

HackJela

Tanpa Nama berkata...

Anon 9.11. Mari kita belajar membaca ya.

Alif mim nun wau : Sarkas!!!

Tanpa Nama berkata...

Malaysiakini jam 1100mlm tulis 80,000 rakyat hadir dengar tengok PM Pakatan Rakyat DSAI berucap.... Ini dia Pemimpin Sebenar, bukan nya si Bahalol lagak Pemimpin Cara Menipu.

Tahniah Rakyat, Tahniah Pakatan Rakyat, Tahniah DSAI....

Melayu yang kaya dan elit saja yang menongkat UMNO-BN, yang bahalol dapat apa entah...itulah sebenarnya sehingga rakyat sanggup makan rasuah jual beli undi untuk duit yang secoit. Benggap Tetap Benggap, kalau tidak bukanlah di panggil Bangkai Negara.

AZAHAR BIN AHMAD berkata...

Mohon pencerahan.....apakah perjuangan ini akan berakhir dgn mobilasi begini saja tanpa tindakan pro aktif yang lain. Tapi saya rasa tentu rafizi sedang mengaturkan sesuatu...isyallah...

Tanpa Nama berkata...

bunyi mcm macai yg menyamar...
cermin diri sat macai sblum kata kat ulama dan ustaz2 tsbut....

Tanpa Nama berkata...

kepada Anonymous May 8, 2013 at 9:51 PM

mulut ko bau longkang/ tangki IWK .... kat terengganu sana pun ada himpunan jugak lah bongok....

bekas MB kedah tu kat hospital sekarang...doa2kan dia supaya cepat sembuh bukan dengan kata-kesat berbau jamban yang tak simbah sebulan dari mulut ko tu...

atau pun ko tu MACAI UMNO sebenarnya....tak pun mangkok tandas...

Tanpa Nama berkata...

BN bukan saja telah mencuri kekayaan negara, tanah rakyat, nyawa individu ( Altantuya, TBH, Kugan dll) dan kini merampas hak rakyat dan demokrasi negara.

Saya sentiasa berdoa semoga Tuhan menjatuhkan ke atas mereka hukuman yang setimpal dengan kezaliman yang dilakukan.

Tanpa Nama berkata...

salam..amalkan membaca surah al kahfi..insyaAllah selamat dari syurga dunia ni..