2 Mei 2013

Bagitahu Muhyiddin Yang Sibuk Tentang K'tan: Johor Dah Nak Tumbang!


Rangkuman gambar ceramah Pakatan Rakyat di sekitar Johor, negeri kelahiran UMNO.

Sambutan diberikan amat menggerunkan UMNO sekali, kerana Johor sudah dilihat bukan lagi negeri selamat dan paling kuat untuk UMNO.

Mood rakyat ialah Johor sebagai salah satu penyumbang besar kepada kejatuhan kerajaan korup UMNO/BN pimpinan Najib Razak diperingkat pusat.

Ramalan para pemimpin UMNO/BN yang UMNO/BN akan menang di Johor dengan penuh bergaya sudah tidak lagi boleh dipercaya.

Tidak mustahil dan menghairankan jika Pakatan Rakyat memerintah Johor jika mood rakyat ini diambil kira..

Ayuh!!! rakyat Johor bersama-sama dengan rakyat mau melakukan perubahan...PRU 13 ini adalah peluang terbaik...Peluang terbaik bukan datang selalu.

INI KALI LAH TUKAR.....JOM UBAH....SELAMATKAN MALAYSIA. -omakkau

Lautan manusia terus hadiri ceramah Pakatan di Johor


Cuti Hari Buruh semalam memberi peluang kepada Pakatan Rakyat mengambil peluang keemasan itu dengan menganjurkan beberapa ceramah raksasa di Johor, yang dihadiri selautan manusia bagi menyokong momentum berterusan anti-BN di Selatan.

Ceramah di kawasan parkir sebuah pusat membeli belah di Gelang Patah berjaya menghimpunkan 70,000 hadirin yang majoritinya berbangsa Cina, memecahkan rekod 60,000 di tempat sama pada malam sebelumnya.

Selain kehadiran luar biasa itu, kutipan derma juga sebanyak RM263,328.80 - lebih suku juta ringgit - dengan RM173,328.80 dikutip daripada ceramah dan RM90,000 lagi daripada beberapa siri acara sepanjang hari di kawasan parkir itu.

Kehadiran itu dilihat petanda jelas sokongan hebat pengundi Cina di Selatan Johor, yang kebanyakannya datang daripada Kulai, Johor Bahru, Pasir Gudang dan Pulai - kawasan sasaran Pakatan dalam pilihan raya umum kali ini.

Ceramah lain yang mensasarkan pengundi Melayu pula dilangsungkan di kawasan parkir Stadium an Sri Dato Haji Hassan Yunos di Johor Bahru yang menarik kehadiran seramai 10,000 - ceramah untuk masyarakat Melayu paling ramai dihadiri sejak penamaan calon 20 April lalu.
-mk

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semoga allah hancurkan UMNO kerana zalim menipu rakyat

Tanpa Nama berkata...

Adakah sama pemimpin yang lembab sembab dan benggap , dengan pemimpin Pakatan Rakyat yang ber pijak di bumi nyata menanti panggilan kubur ?

Pilihlah rakyat , pilihlah

Tanpa Nama berkata...

PRU13, UNDI PENDATANG GENG MAMAK MAHATHIR LAWAN UNDI RAKYAT PAKATAN RAKYAT, ADA LAGI MELAYU YANG BODOH????

Tanpa Nama berkata...

Dikedah kerajaan PAS Kedah tak banyak projek, tapi tiada Rasuah, jadi rakyat tak rugi tanggung hutang... kecuali hutang lama UMNO

Tanpa Nama berkata...

Binasakan Negara (BN)!!! You can fool the people all the time but you cannot fool all the people all the time!!

Tanpa Nama berkata...

Ayuh warga johor...INI KLI LAH...turun kn syaitan BN, syaitan SPR dn syaitan UMNO...wahai WRGA PAKATAN RAKYAT (BRAGAMA ISLAM) TRUS KN DOA MU HINGGA HRI AHAD 5.5 JM 5.30 PTG, moga ALLAH gagal kn sgla niat jahat umno BN..YA ALLAH PMUDAH KN LAH PJALANAN KAMI KE PUTRAJYA.

Tanpa Nama berkata...

Luaskan Kuasamu Johorrrrr..
Dari Era Bola Sepak serta Era Pemilihan Pemimpinnn..

Ini semua Kuasa Rakyat... IIIIyyyyyyyyaaahhhhhhhhhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

Bila di perhati, Selepas PRU ini maka, Rakyat Malaysia ada 2 golongan. Rakyat yang benar-benar Malaysian dan golongan ke-2 adalah bekas UMNO yang merupakan Rakyat Jadi-Jadian, Terutamanya Banglades Mariii.

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH ... BETUL KE NI DI JOHOR ???

SUKAR UNTUK AKU PERCAYA.

TAPI INILAH HAKIKATNYA.

AYUH SELURUH RAKYAT MALAYSIA. MARILAH SAMA2 KITA UBAH.

TIDAKKAH SAUDARA2 RASA BAHAWA SAMBUTAN DAN PERAYAAN NEGARA SEPERTI MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN SEBAGAI SUDAH TIADA ROH LAGI ???

YG MENYOKONG KERAJAAN JUGA RASA MALU NAK TUNJUK SOKONGAN DENGAN PERANGAI RASUAH PEMIMPIN2 MEREKA ???

MACAM MANA KITA NAK KEKALKAN KERAJAAN YG SUDAH TIADA ROH INI ???

KEMPEN MEREKA HANYA MENYERANG PERIBADI YG LANGSUNG TIADA KENA MENGENA DGN RAKYAT SEDANGKAN KEMPEN PAKATAN PENUH DENGAN WAWASAN DAN IDEA BERNAS YG AKHIRNYA CUBA DITIRU.

AYUH BANGUN RAKYAT MALAYSIA... INILAH PELUANG TERBAIK KITA...KITA BERJANJI... JIKA SEKIARANYA PAKATAN JUGA SAMA MACAM BN, KITA TIDAK AKAN TERAGAK2 SEKALI LAGI BERSATU MENENTANG MEREKA.....

INI KALI LAH !!!!!!!!

ALLAHUAKBAR !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kata orang cerdik pandai orang ahli ilmu orang yang memerhatikan keadaan dan menilai dengan pengalaman yang lepas lepas, situasi kemahuan keinginan majoriti rakyat dewasa ini mahukan PERUBAHAN. Dorongan ini momentum ini tak dapat di bendong lagi, angin PERUBAHAN yang sedang melanda sungguh hebat. Saatnya sudah JATOH KETIKA, tuhan telah memperkenan doa' rakyat yang teraniaya, InsyaAllah akan ditumbangkan KERAjaan yang menipu rakyat sendiri selama ini. Marilah segala orang Melayu yang cerdik, segala orang Cina yang cerdik, segala orang India yang cerdik, segala Bumiputera Sabah dan Sarawak yang cerdik bersatu diatas semangat SETIAKAWAN sesama kita dengan SATU TEKAT SATU MATLAMAT menamatkan penguasaan KERAjaan yang telah lama MENIPU RAKYAT. UBAH kerajaan melalui proses pilihanrata dibenarkan dalam sistem DEMOKRASI, Jangan takut kerana ini HAK KITA yang dibenarkan.

Tanpa Nama berkata...

saya nak menangis sepuas2nya dulu selepas sujud syukur bila pastikan PAKATAN RAKYAT dpt tumbangkan umno/bn nanti..jd terharu sgt kerana dah lama rakyat marhaen diderakan oleh umno/bn