Video Lucah Lagi, Kali Ini Babitkan "Mustafa Ali"


Video lucah lagi. Kali ini yang menjadi mangsa ialah Setiausaha Agong PAS, Datuk Mustafa Ali.

Setelah beberapa versi video lucah sebelum ini gagal kerana hitam putih dan tarikhnya silap (kerana wujud alibi) maka versi kali ini berwarna, tetapi tiada tarikh pembikinannya.

Anehnya tajuk yang dicatatkan di situ "TERKINI - "Saya Diupah PKR Perangkap Mustapha Ali" - Wanita Dalam Video Seks. Satu usaha untuk mengadu-domba dengan melibatkan PKR untuk memburukkan Mustafa Ali.

Yang anehnya juga setelah beberapa kali video seks tersebar, polis masih enggan bertindak ke atas papagomo. Sehingga di satu ketika tersebar luas, foto yang memaparkan Ketua Polis Negara bergambar bersama papagomo! Sehingga kini KPN belum membuat memberikan jawapannya lagi, tup-tup keluar video lucah yang baru pula Gambar itu amat mencemarkan imej pasukan polis negara ini kerana bergambar dengan seorang yang sudah disahkan sebagai seorang "penjenayah".

Dengan tersiarnya video lucah terbaru ini, kelihatan para pencacai UMNO bertempik sorak, malah seperti biasa, akhbar pencacai bernama Utusan begitu cepat juga melaporkannya di dalam akhbar mereka tentang wujudnya satu laporan polis dibuat tentang penyebaran video lucah tersebut di Terengganu.


GB tidak mahu mengulas lanjut kerana, seperti video-video lucah yang dikeluarkan sebelum ini, seperti video fitnah ke atas, ia semuanya "fake" belaka.

Dulu kantoi kerana si pelakunya berperut buncit, kemudian dikuruskan sehingga tampak terlalu muda dan kesemuanya GAGAL. Kali ini "Mustafa Ali" yang dipaparkan mempunyai sosok tubuh badan seorang lelaki yang tua gempal tetapi malangnya pendek, tidak seperti Mustafa yang sebenar yang tinggi sasa orangnya.

Tidak ada apa yang kita boleh nyatakan selain berdoa kepada Allah swt agar Allah segera mengambil nyawa sipapagomo, perancang, pelakun, penaja dan mereka yang sengaja mempercayai video-video lucah berkenaan ... supaya kurang sikit dosa mereka... apabila menghadap Ilahi nanti...

GB sudah ulas sebelum ini:

Keengganan beliau untuk mengakui blog itu kepunyaannya bukti awal kebinasaan papagomo! Beliau TAKUT untuk mengakui blog fitnah itu miliknya kerana tahu blog itu menyajikan berita palsu dan dusta.

Sepatutnya apabila beliau sudah tidak mengakui blog itu miliknya, pihak berkuasa sudah boleh menyiasat siapa pula yang mengemaskini blog tersebut selama ini kalau bukan papagomo sendiri, dan papagomo boleh pula didakwa kerana menipu jika sebenarnya beliau yang mengemaskinikan blog tersebut. Dusta di atas dusta!

Namun, kebal macamana pun papagomo yang dilindungi oleh polis, dengan hukum kebenaran dan hukum Tuhan, kita akan menyaksikan papagomo pasti hancur binasa!

Bukan saja papagomo, sekalian blogger pencacai UMNO yang menyebarkan dan menyemarakkan budaya fitnah, lucah dan porno. Termasuklah polis yang selama ini bersikap double standard!




Dan GB juga sudah ulas begini:

Orang yang memfitnah dan kejam dan makan hasil yang haram hidupnya tidak tenang dan umurnya tak panjang.

Termasuk sekalian blogger pro-UMNO, menteri-menteri dan media pencacai UMNO seperti BERNAMA, Utusan, RTM, TV3 dan lain-lain.

Mereka akan menerima hukumman Tuhan sepertimana janjiNya:

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10


Kita akan terus berdoa lagi!

اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه
1) Allahumma arinal haqqa, haqqa, warzuqnattiba’ah,
wa arinal bathila bathila, warzuqnajtinabah


Ya Allah, tunjukkanlah yang haq itu sebagai haq, dan kurniakanlah kami kekuatan untuk mengikutinya (memperjuangkannya), dan tunjukkanlah yang batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya (menghapuskannya).

وقل رب أدخلني مدخل صدق وأخرجني مخرج صدق
واجعل لي من لدنك سلطانا نصيرا
وقل جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل كان زهوقا

2) Rabbi adkhilni mudkhala sidqin wa akhrijni mukhraja sidqin waj'alli min ladunka sulthanan nasiiran
wa qul ja alhaqqu wa zahaqal bathil innal bathila kana zahuqan


Ya Allah, masukkanlah aku secara masuk yang benar dan keluarkanlah(pula) aku secara keluar yang benar dan berikanlah kepadaku dari sisi-Mu kekuasaan yang menolong. Dan katakanlah yang benar telah datang dan yang batil telah lenyap. Sesungguhnya yang batil itu adalah sesuatu yang pasti lenyap.

31 comments:

View Comments/Post a Comment

31 comments:

Andre Irwan said...

Saudara Greenboc,
Sehingga hari ini, aku masih hairan dan hairan kenapakah orang Melayu masih percaya akan puak ni??????
Puak ni ... apa yang tidak mereka lakukan? Berzina, berkhalwat, rasuah wang, rasuah kuasa, fitnah, ... sehingga Pak Tua Tongkol Det pun menggelar diri mereka "SETAN". Dunia Melayu kini dilandar FITNAH yang amat sangat. Aku tidak hairan pada ini kerana antara geng depa pun, depa fitnah juga, apatah lagi pihak pembangkang.
Sejahat-jahat komunis CHINA, depa pun tak mengizinkan pemimpin yang terlibat dengan skandal rasuah menjadi pemimpin depa tu. Ini pulak orang Melayu yang menganggap depa tu "BAIK dan BERIMAN" tetapi menyanjungi pemimpin yang bukan saja rasuah malahan membunuh pun ada. Begitu parianya Melayu ni?????
Puak ni selalu bangga dengan pembangunan yang depa lakukan seolah-olah orang lain dalam Malaysia tak mampu melakukannya. Begitu munafik dan dangkalnya kenyataan mereka. Rakyat Malaysia juga yang tidak cerdik dan tidak pandai atau lain perkataan "BODOH DAN BANGANG".
Dua perkara saja yang aku nampak depa tak lakukan.
1. DAGING KHINZIR ~ depa "mungkin" tak makan daging khinzir tapi depa terima rasuah, ada beza? Depa sentuh dan peluk perempuan bukan muhrim tapi depa jijik menyentuh kulit khinzir, ada beza? Aku pernah beritahu anak buah aku bahawa aku lebih suka menyentuh daging khinzir dari menyentuh perempuan yang bukan muhrim. Ada faham?
2. TANAH PERKUBURAN MELAYU ~ Kan depa dok perjuangkan ketuanan Melayu? Kenapa depa tak wujudkan tanah perkuburan Melayu? Bila mati, depa nak simpan di tanah perkuburan Islam. Begitu parianya puak ni kalau berbanding dengan Cina. Kalaulah Cina Malaysia perjuangkan hak Cina, tak pa lah sebab bila depa mati, depa boleh simpan di tanah perkuburan CINA. Satu lagi sifat munafik mereka yang aku lihat ialah bila berdepan dengan Cina, depa fitnah Islam manakala bila cina mati, depa akan kata Cina "mampus". Begitulah caranya depaq menghina kaum Cina sedangkan ada orang Islam yang berketurunan Cina juga. Awat kalau cina mampus, Melayu tak mampuskah? Ada juga terutama depa yang dok memperjuangkan Melayu saja dan membelakangkan Islam.
Setakat ni dulu, nanti saya sambung. Baru balik dari berbasikal.

Anonymous said...

Tak modal lain ka. Rakyat tau ramai pemimpin UMNO yg bangsat tapi tidak didedahkan. Kalau pun betul kami rakyat dah muak. Kami tak peduli. Kami tetap pangkah pakatan. Pangkah Lim Guan Eng lebih baij dari Nazri Aziz or Hassan Ali.

Anonymous said...

Boring la ngan agenda sama....Video seks!!! Xde bnda len ke? Bangsat punya umno

Anonymous said...

Pois Malaysia antara yang terhebat dalam menyelesaikan kes2 jenayah, tapi sayangnya terikat dengan parti pemerintah.

Cadangan antara perkara pertama yang patut dilakukan selain menghalang sebarang penerbangan jet peribadi selepas tampuk pemerintahan jatuh ke tangan PR :

Bukak siasatan untuk kes2 filem blue ni. Cari sapa penerbit, sapa pengarah, sapa pelakon, sapa pengedar. Sumbat semua sekali dalam penjara. Polis Malaysia sekejap je boleh settle siasatan.

Anonymous said...

Andre , komen lu mcm gampang jekk.

Anonymous said...

Video Seks lagi. Kali ini Adu Domba, main dalaman parti pulak. Tapi yang awal-awla menyiarkan mereka juga. Takkan nak bagi Blog Pembangkang pulak siarkan. hehe

Budak tadika pun leh muak bagi mainan yang sama. 14 tahun tu... Boleh pulak Pemerintah biarkan video macam ni berleluasa.

anti UMNO 4ever said...

walaupun aku dah tgk gmbr2 dia,mcm real..tp sumpah aku x caya..skrg kan dh maju..mcm2 leh wat..superimpose pun bleh...seuua jgn pecaya la...

Unknown said...

yang paling aku heran dan pening nk biol, kenapa pihak PDRM atau pihak berkuasa yg berkaitan tidak ambil tindakan kepada blog2 yg menayang dan mempamerkn video2 lucah ini, nasib baik lah aku hanya anggota bawahan, jika aku ada pangkat SUPT atau pun OCPD, memang masak blog2 ini aku kerjakan, jgn ingat semua kami anggota PDRM menyokong BN, parti yg merosakkan anak bangsa..

Anonymous said...

Ada satu cerita Di zaman Nabi Ibrahim, Namrud mengarahkan Rakyat dan Binatang Mengumpulkan kayu api dan Bahan Bakar ke tempat Pengumpulan Api, Semua binatang tidak mahu terlibat kecuali Cicak, Anjing, Babi dan kaldai.
Binatang binatang ini yang ia-ia bersungguh sungguh menolong puak Namrud.

Tafsirannya
1. Cicak
Cicak menghembuskan api yang kecil hingga menjadi besar.Manusia perangai cicak ni dengki dan suka mengapi apikan isu membawa kejahatan, walau pun kecik tapi peranannya besar mengadu domba, menaburkan fitnah dan sebagai perancang kerosakan.

2.Anjing
Manusia perangai anjing ni lebih sudu dari kuah, suka bodek untuk mendapat habuan, kebanyakannya perangai pencacai. walaupun bos nya tak suruh tapi bodek punya pasal, contoh kes listen, listen.listen

Anjing akan menyalak bila tuannya ada dirumah ketika orang lalu dirumah walaupun tuanya tidak menyuruhnya, dan bila tuannya ada disamping anjing akan menyelir lidahnya. Bila tuannya marah, ia berhenti menyalak sambil menundukan kepala lari dari tuanya (malu).Bila tuannya tidak ada dirumah ia diam. jika nak tahu tuanya ada dirumah, perhatikan anjing akan menyalak.

3. Babi
Perangai babi ini suka benda kotor. Mereka takut jika PR menang mereka tak boleh rasuah, tak boleh rompak harta rakyat, tak boleh berzina, tak boleh tipu rakyat dan tak boleh menyalahgunakan kuasa diberi.

4. Kaldai
Perangai kaldai ni. ikut arahan dan takut diungut, ini yang banyak dalam kolompok mereka, mereka tak boleh berfikir rasional dan pentingkan diri sendiri. asal kamu tak ganggu aku dan tak usik makan minum aku dan merasa selesa. Kubur masing masing.orang lain kena kamu punya pasal kerana tak dengar cakapnya jangan melawan

5. Perangai burung pipit.
Semasa burung pipit membawa air dari sungai ke Api untuk memadamkan api dan air itu kering sebelum sampai ke api. dan Malaikat pun bertanya,"apa lah kamu buat tak berhasil dan tidak akan memadamkan api itu". Burung pipit menjawab; "Aku malu nak menjawab jika ALLAH tanya apa kamu buat keatas nabi yang dibakar hidup".
Dalam konsep ini walaupun hasilnya tak nampak tapi ALLAH nilai kamu buat ke tidak?. jaDILAH PERNGAI BURUNG PIPIT.

Anonymous said...

bahan selingan nak pru.jangan lupa tumbangkann bn dalam pru13.jangan bagi muka lagi dah cukup muak tengok gelagat puak omno ni.tukar kerajaan melalui undi tak berdosa.

Anonymous said...

Berani melakukan fitnah dan perkara2 terkutuk, mudah sungguh!. Allah taala jua pemberi balasan pada mereka ini. Hati puak2 ini dah hitam, hidayah Allah taala jauh sekali la.

Anonymous said...

Tak baik doa bagi Papagomo mati... Namun doakanlah supaya Papagomo mendapat sakit lumpuh, duduk atas kerusi roda, berak pun kena orang tolong cucikan, bercakap pun tak ketahuan bunyi butir dan air liur meleleh je sepanjang masa. Dengan itu beliau tidak lagi dapat menjadi syaitan penyebar fitnah......

WarFitnah said...

Kenapalah punya BABI pemerintah kat negara kita Malaysia yg tercinta nie.....dah takde maruah dan harga diri sanggup buat apa saja untuk menjatuhkan orang lain, sebangsa seagama pulak tuu....memang BABI laa depa2 nie....BABI yg SE BABI BABI pun takde langsung nak menjatuhkan BABI yg seangkatan dgn dia. nie kan pulak kita MANUSIA, sanggupkah digelar lebih teruk dari BABI ? hanya pemerintah zalim, pihak keselamatan dan yg berkuasa (sementara) sahaja yg dpt jawab, kalau betul memang laa depa2 nie dari keturunan BABI TONYOK.

.....BN.....aka.....BARUA NEGARA

Anonymous said...

dah takde isu lain yg nak dimainkan oleh puak2 barua bodoh bn ni. diorang ni sedar ke tak ha... lagi byk buat video2 lucah ni, makin rakyat tak percaya dgn pemerintahan umno yg mmg tak boleh berpisah dgn seks, fitnah, rasuah. kali ni mmg mampus la bn. lagi byk fitnah.. lagi byk doa2 rakyat yg menyokong PR akan termakbul. semoga Allah melaknat mereka yg membuat fitnah ni...

Unknown said...

Anon 11.08 am..thanks suka sya baca!
Bosan beb kat sini hampir semua tempat ada sign board "INI WILAYAH BN" hak tui! BN my ass! Kalau nak tau kat sabah skang ni yg jadi wilayah BN tu kawasan PATI & PADI..tak heran lah sokong BN..mykad free mah...hak tui go to hell la BN kurap

Anonymous said...

saya suka ulasan saudara.

Anonymous said...

Umno ni tau seks je. Tak ada strategi lain ke kalau
nk jthkn pembangkang pon. Lapok la. Apo pon dop leh. UBAH !

wokgmie said...

Gampang, tapi berani dan bermaruah, lu macam fasik,kenapa Lu pikir sendiri,

Anonymous said...

aku tk kira..BN wajib di tumbangkan...

Anonymous said...

Seeloknya PR usahlah layan puak-puk yang kehabisan modal ini lebih elok tumpukan kempen PRU13 dan matlamat kita untuk ambil aleh PUTERAJAYA jadi usah membuang duit untuk buat filem yang tidak berfaedah itu lagi memfitnah dan mengaibkan sesaorang bukanlah budaya kita dalam PR selama ini kita boleh bertahan dengan provokasi yang dibuat oleh UMNO makanya biarlah demikian agar kita dapat pertunjuk dari Allah Insya Allah.

Anonymous said...

Kesian sbnar nye.sesama islam plak tu.nk ajak pakat bsatu.pastu sebar plak fitnah.cmner ni

Anonymous said...

Sumer kerana wang bro... KUASA, WANG dan WANITA... 3 elemen penting yg boleh menggegar DUNIA...menggoyahkan IMAN.. SORI bro.. hidup untuk DUNIA SELAMANYA... AKHIRAT lambat lagi, jangan pikir dulu... nanti boleh TAUBAT... DOSA x nampak...PAHALA pun x nampak... Sekarang ni idup sumer DUIT bro.. HALAL HARAM tolak tepi... ISLAM xleh bagi aku makan bro.. MEWAH...HAHAHA (Ayat sekiranya aku ni JAHIL) huhuhu

truth said...

wat perabih duit cukai jer bayar bilik hotel, beli videocam, bayar pelacur and bayar anjing2 buat fitnah amatur ni. aku tau la hidop korang bergelumang ngan maksiat, tp jgn buat naya la kat org lain. Tak takut masuk 2 neraka ke dorg ni? baik hantar pi somalia la lg baek.

Anonymous said...

Semoga allah hancurkan dan tumbangkan UMNO/BN



Anonymous said...

.....jelas dn terang......sy dulu org Anwar (1997) tp skg dh lama tukar ie semenjak Prof Sidek Baba belah....siapalah sy jika d bandingkan beliau.....tuan2 sy tak tau.....lebih hebat dr Prof....? Fikir2kanlah.....tak salah kita kembali ke pangkal jalan.....

Anonymous said...

Nak main politik mainlah dengan gentleman. Bukan dengan cara mereka-reka adegan seks yang mengaibkan orang lain atau pihak lawan.

Pengundi atas pagar dan pengundi simpati tentu akan sokong Pakatan Rakyat kali ini.

baharudin said...

fitnah tidak boleh dilawan dengan hanya penafian dan makian apatah tuduhan yang juga boleh menjadi fitnah... lawannya mestilah dengan bukti dan fakta... skiranya video tersebut satu rekaan. superimpose ke.. tentu dengan teknologi juga kita boleh membuktikanya... masalah utamanya ialah bolehkah kita menerima kebenran... terpulang ...

Anonymous said...

AKU PENYOKONG TEGAR BN....DAN AKU JUGA PAKAR BAB2 COMP NI.....SAH....VIDEO NI MEMANG PALSU.....AKU TAK PERCAYA DGN VIDEO NI....

Anonymous said...

Sama2 la kita tgk..komentar panjang berjela bukan dpt ape pun..nak pangkah ape pun itu hak masing2..nobody can stop us..mari la mari kita mengundi jgn lupakan kewajipan pada negara..

Anonymous said...

Mungkin jgk betol

Anonymous said...

BN-SYAITAN YG DIKENALI,BUKAN AKU CAKAP,DR MAHATHIR YG CAKAP,AKU X CAMPUR,BYEEEEE

Kembali ke Laman Utama




Tajuk-tajuk Terbaru di Kelab GB: